جاروبرقی بوش BGL7200

feature-icon-1 پرداخت در محل
feature-icon-2 ضمانت بازگشت
feature-icon-2 ارسال رایگان
feature-icon-3 تحویل اکسپرس
feature-icon-4 تضمین اصالت

جاروبرقی بوش BGL7200

ویژگی‌ها:
    مشاهده بیشتر
    مقایسه
    feature-icon-1 پرداخت در محل
    feature-icon-2 ضمانت بازگشت
    feature-icon-2 ارسال رایگان
    feature-icon-3 تحویل اکسپرس
    feature-icon-4 تضمین اصالت

    جاروبرقی بوش BGL7200

    جاروبرقی بوش BGL7200 با داشتن توان ۲۰۰۰ وات جزو دستگاه‌های قدرتمند محسوب می‌شود. جاروبرقی بوش مجهز به چهار چرخ است که برای حرکت راحت جاروبرقی روی آن تعبیه شده است و با ارگونومی بدن انسان تطابق دارد. جاروبرقی بوش BGL7200 با طراحی زیبا و منحصر به فرد، با داشتن جنس بدنه درجه یک و مستحکم و مکش فوق العاده می‌تواند یکی از بهترین جاروبرقی‌‌های بازار باشد. این محصول جزو جاروبرقی‌های سری ۸ شرکت بوش محسوب می‌شود.

    این محصول ساخت برند Bosch و دارای مخزن ۵ لیتری کیسه‌ای است که این گنجایش مدت زمان پر شدن کیسه را به تعویق می‌اندازد. خرطومی این کالا از جنس با کیفیت است که معایب خروطومی‌های قدیمی را ندارد، مانند پیچ خردن و له شدن. قسمت بالای این جاروبرقی یک ولوم کنترلی تعبیه شده است که امکان خاموش/روشن شدن و کم/زیاد کردن قدرت جاروبرقی را فراهم می‌سازد. لوله تلسکوبی این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربر به صورت ایستاده و راحت کار خود را انجام دهد.

    رنگ
    قرمز
    گارانتی
    بوش سرویس (کاسپین - مهستان - کاراگستر - سناپویان) ( ارسال رایگان )
    برند
    بوش
    لیبل
    ۲۷۵ × ۳۲۰ × ۴۸۰ ميلي‌متر
    قابلیت جذب مایعات
    ندارد
    سیم جمع کن خودکار
    دارد
    لوله تلسکوپی
    دارد
    فیلتر بهداشتی
    دارد
    نوع فیلتر خروجی
    HEPA
    پاکت جارو برقی
    دارد
    نشانگر پر بودن مخزن
    دارد
    سایر مشخصات
    فوق‌العاده کم صدا گنجایش کسیه: ۵ لیتر فیلتر HEPA قابل شستشو لوله تلسکوپی دارای ۳ نوع پاور (معمولی، کف سرامیک و جمع‌آوری موی حیوانات خانگی) دارای برس‌های گوشه‌گیر، پرده و مبل با قابلیت نصب روی دسته جاروبرقی دارای موتور جدید و مبتکرانه HiSpin با تیغه‌های آیرودینامیک و جریان هوای کاملاً تنظیم‌شده برای زدودن کامل گرد و غبار با کمترین مصرف انرژی سیستم PowerProtect: برای نظافتی ماندگار و طولانی، حتی زمانی‌که کیسه پر شده است کیسه گرد و غبار PowerProtect عملکرد بالا هنگام پر شدن کیسه را تضمین می‌کند در نتیجه کیسه گرد و غبار کمتر تعویض می‌شود هزینه‌ها پایین می‌آیند برای حداکثر ۶۰% قدرت مکش بیشتر (با کیسه نیمه‌پر) و بهترین عملکرد دستگاه، توصیه می‌شود از کیسه‌های گرد و غبار PowerProtect نوع G ALL استفاده شود فیلتر بهداشتی قابل شستشو برای گاز خروجی تمیز کیسه گرد و غبار قابل تعویض ابزار قابل تنظیم برای کف ۳ لوازم جانبی متصل به لوله تلسکوپی: سری مخصوص درزها، برس گردگیری و برس مبلمان دسته نگهدارنده Ergo سیم‌جمع‌کن خودکار کنترل متغیر مکش نشانگر الکترونیک تعویض کیسه گرد و غبار Transparent AirBumper برای بیشترین حفاظت مبلمان و دیوار ۴ چرخ کوچک برای قابلیت حرکت بیشتر، با پوشش نرم برای حفاظت از کفپوش‌های سخت
    شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۰۶۰۱۲۱
    جاروبرقی بوش BGL7200
    جاروبرقی بوش BGL7200
    ارسال رایگان به سراسر کشور
    نظرات کاربران

    دیدگاه ها

    اوﻟﯿﻦ ﻧﻔﺮی ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺮای اﯾﻦ محصول نظر ﺛﺒﺖ میکنید!

    به این محصول امتیاز دهید و نظرتان را ثبت کنید.

    شما می‌توانید در این قسمت ۵ فایل بارگذاری کنید. فایل شما می‌تواند عکس یا ویدیو باشد.

    فرمت‌های مجاز برای فایل پیوستی : jpg,png