فهرست مطالب
محال است تاکنون نام برند تفال را نشنیده باشید. تفال برندی نام آشنا در تولید ظروف آشپزخانه و وسایل برقی آشپزی است. دلیل موفقیت این برند ابداع و نوآوری بیوقفه براساس نیاز مشتری بوده که این باعث شده مسیر رو به رشدش هموار شود. این برند ایجاد فرصتی برای لذت بردن از آشپزی را مأموریت خود میداند. آنها با این مأموریت سعی در تولید محصولاتی دارند که بتواند آشپزی را برای همه لذتبخش کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر از این برند خوش نام بدانیم.
تاریخچه
تفال قسمتی از کمپانی گروپ سب SEB فرانسه است. این برند کار خود را از سال ۱۹۵۶ شروع کرد. جالب است بدانید که همه چیز از یک ایده ساده شروع شد! مارک گروگر در حالی که همسرش را سخت درگیر تخم مرغی که به ماهیتابه چسبیده بود دید، ایدهای به سرش زد. چرا ماهیتابهای نداشته باشند که حتی با چربی خیلی کم هم غذا به آن نچسبد؟ بله این شروع انقلابی در تولید ظروف آشپزخانه بود؛ یعنی ایده اولیه ظروف تفلون. نام تفال (Tefal) از کنار هم قرار گرفتن ابتدای واژههای Teflon و Aluminium ساخته شده است.
این برند که کارش را با محصولی برای سهولت در آشپزی شروع کرد، در ادامه هم همین مسیر را پیش گرفت. بر همین اساس تنها شعار این کمپانی این است که « زندگی روزمره خود را سادهتر کنید». این برند در طول سالهای فعالیتش، سعی کرده راه حلهای جدید و خلاقانهای را برای مشتریان خود ارائه دهد. برند تفال سردمدار وسایل آشپزخانه نچسب و پیشقدم در تولید اتو، وسایل آشپزی، زودپز، ظروف نگهدارنده غذا و نوشیدنی است. تفال در حال حاضر در ۱۲۰ کشور حضور دارد و بیش از پیش به شما نزدیک است.
سایر محصولات
تفال به عنوان مخترع ظروف نچسب، نه تنها ظروف آشپزی مثل زودپز و سرخ کن بلکه لوازم و تجهیزات کوچک خانگی را هم تولید میکند. اکثر محصولات تفال در گروه غذا و نوشیدنیسازها است. انواع محصولات تفال شامل بخارپز، سرخ کن، زودپز، پلو پز، ساندویچ ساز، تستر، چای ساز، قهوه ساز، آبمیوهگیری، کتری برقی، اتو، چرخ گوشت، ترازو، خرد کن، مخلوط کن، همزن برقی، گوشتکوب، بخارگر، آب مرکباتگیری، اتو مخزندار و سالاد ساز است. محصولات تفال نه تنها در ایران بلکه در اروپا و آمریکا طرفداران خاص خود را دارد. برای خرید آنلاین محصولات تفال، میتوانید روی ما حساب کنید.
گارانتی
گارانتی محصولات تفال در ایران را شرکت «گروپ سـب پـارس» انجام میدهد. برای بهرهمندی از گارانتی شرکتی باید به نماینـدگان رسمی فـروش شرکـت گروپ سـب پـارس مراجعه کنید. دقت داشته باشید که بـه دلیل وجود کالای قاچاق و غیر شـرکتی، ارائه فاکتور معتبر برای دریافت خدمات گارانتی الازامی است.
خدمات بعد از فروش
برند تفال خدمات پس از فروش خوبی را هم ارائه میدهد. در ادامه شرایط استفاده از خدمات پس از فروش برند تفال را با هم بررسی میکنیم.
شرایط استفاده از خدمات پس از فروش
۱- فقط زودپزهایی میتوانند از خدمات پس از فروش برند تفال استفاده کنند که دارای کارت ضمانت نامه گروپ سب پارس باشند.
۲- برای دریافت خدمات پس از فروش باید کارت ضمانت نامه را همراه داشته باشید.
۳- ارائه کارت ضمانت هنگام مراجعه به مراکز سرویس و خدمات پس از فروش برند تفال الزامی است.
۴- فقط مراکز سرویس مجاز تفال اجازه دارند تا خدمات سرویس محصولات تحت ضمانت را ارائه کنند. در صورت ایجاد تغییر یا تعمیر محصولات توسط سرویس کاران غیر مجاز و یا مصرفکننده، برگ گارانتی باطل میشود. همچنین شرکت گروپ سب پارس هیچگونه مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی محصولات ندارد. در ضمن عدم استفاده صحیح شامل ارائه خدمات نمیشود.
۵- در هنگام استفاده از تایمر زودپز به این نکته توجه کنید که در هنگام شستوشو تایمر از دستگاه جدا شود. در هنگام پخت و پز به منظور عدم نفوذ بخار در دستگاه پس از آن که اولین بوق به صدا در آمد تایمر از دستگاه جدا شود.
۶- گارانتی ظروف تفال، از زمان نوشتن فاکتور خرید، به مدت یک سال است. برای دریافت خدمات باید فاکتور خرید را هم همراه داشته باشید( پس فاکتور خرید را هم دور نیاندازید).
۷- دیگ زودپز به مدت ۱۰ سال در برابر هر گونه آسیب یا ایراد در ساختار فلزی و سایر قطعات درب به مدت ۱ سال دارای ضمانت است( قطعات مصرفی زودپز، مانند لاستیک دور درب، شامل گارانتی نمیشود).
جهت اطلاع از تلفن نزدیکترین مرکز خدمات تفال با شماره ۸۸۷۳۳۶۵۸ داخلی ۱۱۲ تماس بگیرید.
نظرات کاربران