اگر برای ورود به سایت رمز عبور خود را فراموش کرده باشیم چه کنیم؟
اگر رمز عبور خود را فراموش کردهاید، بر روی «رمز عبور خود را فراموش کردهاید؟» کلیک کنید. در صفحه بازشده، ایمیلی که با آن حساب خود را باز کردهاید وارد کنید. لینک بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد.
پرداخت محصولاتی که برای قیمت باید استعلام بگیریم چگونه است؟
همکاران ما در فروشگاه المارکت، بهصورت تلفنی سفارشتان را ثبت میکنند. بعد از پرداخت هزینه کالا و ارسال فیش واریزی، سفارش شما ارسال خواهد شد.
اگر محصولی را به سبد خرید خود اضافه کنیم تا چه زمانی در سبد خرید ما باقی میماند؟
اگر محصولی را به سبد خرید خود اضافه کنید، بدون اینکه ثبت نهایی کنید، آن کالا تا ۱ ساعت برای شما رزرو میماند.
اگر محصولی در سبد خرید ما باشد و قبل از ثبت نهایی قیمت آن تغییر کند چه اتفاقی میافتد؟
اگر قیمت محصولی تغییر کند، سبد خرید شما بهروز میشود و قیمت جدید محصول در سبد خرید شما نمایش داده خواهد شد.
اگر محصولی در سبد خرید ما باشد و قبل از ثبت نهایی ناموجود شود چه اتفاقی میافتد؟
در صورت ناموجود شدن محصولی که در سبد خرید شما است، پیغامی در حساب کاربریتان ارسال شده و بعد آن کالا از سبد خرید شما حذف خواهد شد.
هزینه ارسال به چه صورت محاسبه میشود؟
تمامی کالاها بهصورت رایگان برای مشتریات محترم المارکت ارسال میشود و نیازی نیست که برای ارسال هزینه اضافه پرداخت شود.
به چه صورت میتوانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
شما میتوانید هزینه سفارش خود را بهصورت پرداخت امن اینترنتی به وسیله کلیه کارتهای عضو شتاب از طریق درگاه پاسارگاد بهراحتی انجام دهید.
البته اگر ساکن تهران باشید، گزینه پرداخت در محل برایتان فعال میشود.
در صورت پرداخت درب منزل، باید بیعانه بدهم؟
برای پرداخت در محل، تا سقف ۱۰ میلیون تومان، بیعانه گرفته نمیشود.
اگر خرید شما بیشتر از ۱۰ میلیون تومان باشد و بخواهید از گزینه پرداخت در محل استفاده کنید، باید نصف مبلغ خرید را بپردازید و مابقی را در محل تحویل پرداخت کنید.
نحوه ارسال سفارش به چه صورت است؟
اگر ساکن تهران باشید، ارسال توسط خود فروشگاه انجام خواهد شد. اما در صورت شلوغی خیابانها یا ارسال فوری، سفارشتان از طریق اسنپ یا الو پیک فرستاده میشود. ارسال کالاهای تهران تا درب ساختمان و در خیابان انجام میشود. در صورت نیاز شما به بالابری کالاهای بزرگ، هزینه جدا گرفته شده و همراه کالا نیروی کمکی هم فرستاده میشود.
سفارش تمام مشتریانی که ساکن شهرستانها هستند با چاپار انجام میشود. اگر محل سکونت شما خارج از محدوده چاپار باشد، سفارشتان با پست ارسال خواهد شد.
آیا امکان تعیین بازه تحویل وجود دارد؟
تاریخ تحویل برای تهران بر اساس کد پستی قابل انتخاب است. اما متاسفانه، برای سایر نقاط کشور ارسال از طریق پست و چاپار خواهد بود و انتخاب زمان تحویل و بازه آن مقدور نیست.
اگر کالا مشکل داشت میتوانم مرجوع کنم؟
تمام کالاهای بزرگ برای شهرستانها با ضربگیر ارسال میشوند. حتما هنگام تحویل کالا را از نظر ظاهری و فیزیکی چک کرده، سپس رسید تحویل را امضا کنید. در صورت هرگونه شکستگی ظاهری، با هماهنگی فروشگاه، میتوانید کالا را مرجوع کنید.
در صورت وجود هرگونه شکستگی ظاهری یا سوختگی وسایل برقی، در همان روز اول باید به فروشگاه اطلاع دهید (در غیر این صورت فروشگاه هیچ تعهدی در این باره ندارد). در این صورت یا کالا پس گرفته میشود یا تعویض میشود. در صورت موجود نبودن کالای جایگزین، مبلغ کالا مرجوع خواهد شد.
اگر کالا مشکل گارانتی داشته باشد یا رنگ یا مدل آن اشتباهی فرستاده شده باشد، تا ۷ روز وقت دارید کالا را مرجوع کنید. تنها در صورتی میتوانید رنگ یا مدل کالا را تعویض کنید که آن را باز نکرده باشید. در صورت تعویض کالا هزینه ارسال با مشتری است.
آیا امکان لغو سفارش بعد از ثبت نهایی و واریز پول وجود دارد؟
بله، در صورتی که کالا ارسال نشده باشد میتوانید سفارش خود را لغو کنید.
آیا بعد از ثبت نهایی میتوانم آدرس را تغییر دهم؟
چگونه میتوانم اطلاعات حساب کاربری را ویرایش کنم؟
برای تغییر، اصلاح و ویرایش اطلاعات حساب کاربری، کافیاست وارد پروفایل کاربری خود شوید و از ستون سمت راست بر روی ویرایش اطلاعات کلیک کرده و در صفحه باز شده اطلاعات خود را ویرایش نمایید.
چگونه میتوانم با پشتیبانی المارکت تماس بگیرم؟
برای دریافت هرگونه راهنمایی و پشتیبانی، میتوانید با همکاران ما در المارکت تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.