سوالات متداول
اگر برای ورود به سایت رمز عبور خود را فراموش کرده باشیم چه کنیم؟

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، باید فراموشی رمز عبور را بزنید.

اگر محصولی را به سبد خرید خود اضافه کنیم تا چه زمانی در سبد خرید ما باقی می‌ماند؟

اگر محصولی را به سبد خرید خود اضافه کنید، بدون اینکه ثبت نهایی کنید، آن کالا تا ۱ ساعت برای شما رزرو می‌ماند.

پرداخت محصولاتی که برای قیمت باید استعلام بگیریم چگونه است؟

همکاران ما در فروشگاه المارکت، تلفنی سفارشتان را ثبت می‌کنند. بعد از پرداخت هزینه کالا و ارسال فیش واریزی، سفارش شما ارسال خواهد شد.

اگر محصولی در سبد خرید ما باشد و قبل از ثبت نهایی قیمت آن تغییر کند چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر قیمت محصولی تغییر کند، سبد خرید شما به‌روز می‌شود و قیمت جدید محصول در سبد خرید شما نمایش داده خواهد شد.

اگر محصولی در سبد خرید ما باشد و قبل از ثبت نهایی ناموجود شود چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورت ناموجود شدن محصولی که در سبد خرید شما است، پیغامی‌در حساب کاربریتان ارسال شده و بعد آن کالا از سبد خرید شما حذف خواهد شد.

آیا امکان لغو سفارش بعد از ثبت نهایی و واریز پول وجود دارد؟

بله، در صورتی که کالا ارسال نشده باشد می‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

آیا بعد از ثبت نهایی می‌توانم آدرس را تغییر دهم؟

اگر هنوز کالا ارسال نشده باشد با تماس با همکاران ما در فروشگاه المارکت، در صورت امکان، می‌توانید آدرس خود را تغییر دهید.