سوالات متداول
چگونه میتوانم حساب کاربری ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می‌شود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید. اما امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی نیز امکان پذیر هست.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید

امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی هست؟

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر هست.

چطور میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

برای سفارشات تهران امکان پرداخت در محل وجود دارد ولی برای سفارشات حومه تهران و شهرستان ها مبلغ کالا باید پرداخت گردد.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، کولر گازی و کلیه کالاهایی که امکان ارسال انها با پست میسر نباشد با باربری ارسال خواهد شد.. 

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد حساب کاربری  خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.