راهنمای کاربری

ثبت‌نام در سایت

لازم نیست برای خرید در سایت ثبت‌نام کنید. اما داشتن یک حساب کاربری در سایت، در خرید و پیگیری محصول خریداری شده به شما کمک می‌کند. برای ثبت‌نام در سایت به نکات زیر توجه کنید.

راهنمای استفاده از سایت

در قسمت سمت چپ بالای سایت وارد صفحه ورود یا ثبت‌نام شوید.

راهنمای استفاده از سایت

در این صفحه دو گزینه وجود دارد «وارد شوید» و «ثبت‌نام». اگر از قبل حساب کاربری ایجاد کرده باشید باید از قسمت «وارد شوید» استفاده کنید. اما اگر حساب کاربری ندارید باید قسمت «ثبت‌نام» را انتخاب کنید. در قسمت ثبت‌نام از شما یک ایمیل یا شماره موبایل می‌خواهد.

ثبت‌نام با شماره موبایل

۱ 2

برای ثبت‌نام با شماره موبایل کافی است در قسمت ۱ شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید. بعد از ورود شماره موبایل کادر ۲ برایتان باز می‌شود که می‌توانید آن را خالی بگذارید. سپس باید گزینه ۳ «ثبت‌نام با کد تایید» را انتخاب کنید.

راهنمای استفاده از سایت

با انتخاب گزینه «ثبت‌نام با کد تایید» یک کد تایید یکبارمصرف به شماره موبایل شما ارسال می‌شود. مهلت استفاده از آن کد تنها یک دقیقه است. اگر در آن یک دقیقه نتوانستید کد تایید را وارد کنید، گزینه «ارسال مجدد کد یکبار مصرف» را انتخاب کنید تا مجددا یک کد دیگر برایتان ارسال شود. کد ارسالی را باید در قسمت مشخص شده وارد کرده و سپس گزینه «ثبت‌ کد تایید» را بزنید.

ثبت‌نام با ایمیل

راهنمای استفاده از سایت

برای ثبت‌نام با ایمیل، باید در قسمت ۱ ایمیل و در قسمت ۲ رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که امن‌ترین رمز عبور، رمزی است که در آن از ترکیب اعداد و حروف استفاده شود. پس از وارد کردن رمز عبور انتخابی خود، گزینه ۳ «ثبت‌نام با رمز عبور» را انتخاب کنید.‌

راهنمای استفاده از سایت

اگر پروسه ثبت‌نام، در هر روشی که انتخاب کرده باشید، با موفقیت طی شده باشد وارد حساب کاربری خود می‌شوید. اگر به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در سایت نشدید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تکمیل اطلاعات حساب کاربری

6 1

در منوی سمت راست حساب کاربری، ۴ گزینه را می‌توانید ببینید. در ادامه هر کدام از این گزینه‌ها را توضیح می‌دهیم.

پیشخوان

1 7

پیشخوان صفحه اصلی حساب کاربری شما است. بعد از پر کردن اطلاعات شخصی، اطلاعاتتان در این قسمت نمایش داده خواهد شد. دقت داشته باشید که این قسمت فقط برای شما قابل مشاهده است. همینطور آخرین سفارش‌های شما در این صفحه نمایش داده می‌شود.

سفارش‌ها

1 1

هر سفارشی که ثبت کرده باشید در این قسمت نمایش داده خواهد شد. ما هنوز سفارشی ثبت نکرد‌ه‌ایم، به همین دلیل این قسمت برای ما خالی است.

آدرس

1 2

شما باید آدرس خود را در این قسمت وارد کنید.

1 3

برای ثبت آدرس باید گزینه «افزودن» را انتخاب کنید.

1 4

با انتخاب گزینه «افزودن» این صفحه برایتان باز می‌شود. پر کردن تمام کادرهایی که با ستاره قرمز مشخص شده، الزامی‌است. بعد از پر کردن تمام مشخصات خود، گزینه «ذخیره آدرس» را بزنید.

ویرایش حساب کاربری

1 5

در گزینه آخر شما می‌توانید مشخصات حساب کاربری خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر اطلاعات حساب کاربری باید گزینه «ذخیره تغییرات» را انتخاب کنید.

تغییر رمز عبور

1 6

اگر می‌خواید رمز عبور خود را تغییر دهید، ابتدا باید وارد منو «ویرایش حساب کاربری» شوید. سپس از کادر پایینی که در تصویر مشخص شده، به راحتی می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

ورود به سایت

برای ورود به سایت مشابه قسمت قبل، از همان قسمتی که پروسه ثبت‌نام در سایت انجام می‌شود، می‌توان وارد سایت شد.

Untitled

بعد از انتخاب ورود یا ثبت‌نام از صفحه اصلی سایت، وارد این صفحه می‌شوید. دقت کنید که برای ورود باید قسمت «وارد شوید» را انتخاب کنید. از هر روشی که برای ثبت‌نام استفاده کرده‌اید، باید از همان روش هم برای ورود اقدام کنید. اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، یک کد تایید برایتان ارسال می‌شود. در صورت وارد کردن ایمیل باید رمز عبور خود را وارد کنید. البته اگر اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کرده باشید، چه با ایمیل چه با شماره موبایل می‌توانید وارد شوید.

انواع وضعیت محصول در سایت

در سایت با ۳ وضعیت محصول مواجه خواهید شد. در ادامه هر کدام را توضیح می‌دهیم.

۱- موجود

تمام محصولاتی که قیمت دارند و وقتی وارد صفحه محصول می‌شوید، نوشته «موجود در انبار» را می‌بینید موجود هستند. شما به راحتی می‌توانید این محصولات را هر زمان که خواستید خریداری کنید. اگر در خرید دچار مشکل شدید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

۲- ناموجود

محصولاتی که در انبار وجود نداشته باشند، «ناموجود» هستند. امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این محصولات را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

۳- نامشخص

محصولاتی هستند که وضعیتشان نامشخص است. برای این محصولات شما لازم است اطلاعات تکمیلی مانند گارانتی و رنگ را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این اطلاعات تکمیلی، قیمت محصول برای شما نمایش داده خواهد شد.

۴- تماس بگیرید

بعضی از محصولات هم هستند که در عین موجودی، گزینه «تماس بگیرید» دارند. برای این محصولات برای استعلام قیمت باید تماس بگیرید. برای استعلام قیمت محصول در ساعات اداری با فروشگاه تماس بگیرید.

استعلام موجودی

برای استعلام موجودی محصولاتی که نوشته «تماس بگیرید» را دارند، مشابه تصویر زیر باید گزینه «استعلام موجودی» را انتخاب کنید.

Untitled 1

بعد از انتخاب گزینه «استعلام موجودی» فرم زیر برایتان باز می‌شود. با پر کردن این فرم، نهایتا تا ۴۸ ساعت کاری با شما تماس گرفته می‌شود و توضیحات خدمتتان ارائه خواهد شد.

Untitled2

نحوه خرید

۲ ۱

برای خرید ابتدا باید محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. همانطور که در تصویر می‌بیند باید گزینه «افزودن به سبد خرید» را انتخاب کنید.

۲ ۲

وقتی محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کردید، چه از قسمت ۱ و چه از قسمت ۲ می‌توانید وارد سبد خرید شوید و محصول انتخابی خود را ببینید.

۲ ۳

این صفحه سبد خرید شما است که تمام محصولات انتخابی‌تان را نمایش می‌دهد. حتی می‌توانید محصول انتخابی را با استفاده از سطل زباله‌ای که کنار تعداد می‌بینید حذف کنید. هر وقت که از محصولات انتخابی خود مطمئن شدید، گزینه «ادامه فرآیند» را انتخاب کنید.

۲ ۴

وقتی گزینه «ادامه فرآیند» را زدید، وارد این صفحه خواهید شد. اگر کد تخفیفی داشته باشید باید آن را در قسمت ۱ وارد کنید. در قسمت۲ تمام اطلاعاتی که در پرفایل خود وارد کرده‌اید، نمایش داده خواهد شد. اطلاعات را یک بار دیگر بخوانید تا از صحت آن مطمئن شوید. تمام سفارش‌های شما هم در قسمت ۳ نمایش داده می‌شود. قسمت ۳ را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که سفارش شما همان چیزی است که می‌خواهید.

۲ ۵

وقتی همه چیز را بررسی کردید، سیاست حفظ حریم خصوصی را بخوانید و شرایط و مقررات سایت را تایید کنید. سپس برای ثبت نهایی سفارش، گزینه «ثبت سفارش» را در قسمت ۲ انتخاب کنید. بعد از ثبت سفارش وارد صفحه درگاه بانک می‌شوید.

نحوه پرداخت

  • پردات تمام محصولات خریداری شده، به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانک انجام می‌شود.
  • اگر ساکن تهران بزرگ باشید، گزینه پرداخت در محل برایتان فعال می‌شود. توجه داشته باشید که برای پرداخت در محل، فقط تا سقف ۱۰ میلیون تومان، بیعانه گرفته نمی‌شود. اگر خرید شما بیشتر از ۱۰ میلیون تومان باشد و بخواهید از گزینه پرداخت در محل استفاده کنید، باید نصف مبلغ خرید را بپردازید و مابقی را در محل تحویل پرداخت کنید.

نحوه پیگیری سفارش‌ها

بعد از پرداخت و ثبت سفارش، پیامکی حاوی کد سفارش برایتان ارسال خواهد شد. اگر گزینه پرداخت در محل را زده باشید، بعد از ثبت سفارش این پیامک برایتان ارسال خواهد شد. البته در صورت پرداخت در محل ابتدا شرایط شما باید توسط فروشگاه بررسی شود و بعد از ثبت سفارش، کد سفارش برایتان پیامک می‌شود. در ضمن اگر فروشگاه قادر به ارسال محصول، برای پرداخت در محل نبود، می‌تواند سفارش شما را لغو کند.

کد پیگیری سفارش پست یا چاپار برایتان ارسال خواهد شد. برای پیگیری مرسولات پستی اینجا و پیگیری مرسولات چاپار اینجا کلیک کنید.

نحوه ارسال

  • تمام سفارش‌‌های مشتریان فروشگاه لوازم خانگی المارکت به صورت رایگان برایشان ارسال خواهد شد.
  • اگر ساکن تهران باشید، ارسال توسط خود فروشگاه انجام خواهد شد. اما در صورت شلوغی خیابان‌ها یا ارسال فوری، سفارشتان از طریق اسنپ یا الو پیک فرستاده می‌شود.
  • ارسال کالاهای تهران تا درب ساختمان و در خیابان انجام می‌شود. در صورت نیاز شما به بالابری کالاهای بزرگ، هزینه جدا گرفته شده و همراه کالا نیروی کمکی هم فرستاده می‌شود.
  • سفارش تمام مشتریانی که ساکن شهرستان‌ها هستند با چاپار انجام می‌شود. اگر محل سکونت شما خارج از محدوده چاپار باشد، سفارشتان با پست ارسال خواهد شد.
  • روزهای جمعه و تعطیل رسمی، ارسال انجام نخواهد شد.
  • تاریخ تحویل برای تهران بزرگ بر اساس کد پستی قابل انتخاب است.
  • برای سایر نقاط کشور ارسال از طریق پست و چاپار خواهد بود و انتخاب زمان تحویل و بازه آن مقدور نیست.
  • تمام کالاهای بزرگ برای شهرستان‌ها با ضرب‌گیر ارسال می‌شود.
  • هنگام تحویل باید کالا را از نظر ظاهری و فیزیکی چک کرده، سپس رسید تحویل را امضا کنید. (در صورت هرگونه شکستگی ظاهری، با هماهنگی فروشگاه، می‌توانید کالا را مرجوع کنید)

ضمانت بازگرداندن مبلغ

اگر به هر دلیلی از خرید منصرف شده باشید، تا زمانی که کالا ارسال نشده باشد، امکان بازگرداندن وجه پرداختی وجود دارد. کافی است با فروشگاه تماس بگیرید، فروشگاه شماره حساب شما را می‌گیرد و ظرف ۴۸ ساعت، مبلغ واریزی به حساب شما برگردانده خواهد شد.

تضمین اصالت کالا

کارت گارانتی همراه تمام محصولات ارسال می‌شود. برای تضمین اصالت کالا می‌توانید از شرکت گارانتی استعلام بگیرید یا بارکد روی محصول را چک کنید.

ضمانت بازگشت کالا

در صورت وجود هرگونه شکستگی ظاهری یا سوختگی وسایل برقی، در همان روز اول باید به فروشگاه اطلاع دهید (در غیر این صورت فروشگاه هیچ تعهدی در این باره ندارد). در این صورت یا کالا پس گرفته می‌شود یا تعویض می‌شود. در صورت موجود نبودن کالای جایگزین، مبلغ کالا مرجوع خواهد شد.

اگر کالا مشکل گارانتی داشته باشد یا رنگ یا مدل آن اشتباهی فرستاده شده باشد، تا ۷ روز وقت دارید کالا را مرجوع کنید. تنها در صورتی می‌توانید رنگ یا مدل کالا را تعویض کنید که آن را باز نکرده باشید. در صورت تعویض کالا هزینه ارسال با شما (مشتری) است.