آشنایی با برند هاردستون، مرموزترین برند لوازم خانگی موجود در بازار

محصولات هاردستون

برند هاردستون نامی است که در ۲۰ سال گذشته در بازار محصولات خانگی به گوش می‌رسد و روش جدیدی از تولید لوازم خانگی را ابداع کرده است. هاردستون هیچ کارخانه‌ای ندارد و محصولات آن در هیچ کارگاهی به صورت اختصاصی برای این برند تولید نمی‌شوند اما محصولات با کیفیتی دارد که در زمان کوتاهی جای خود را در بازار لوازم خانگی باز کرده‌اند. واقعا عجیب است که یک برند بدون حتی یک خط تولید اینگونه آوازه‌اش در بازار پیچیده است. به نظر می‌آید که شما هم دوست دارید بیشتر با این برند مرموز آشنا شوید؛ پس با ما همراه باشید.

برند هاردستون، از ابتدا تا امروز

هاردستون در واقع یک هلدینگ بازرگانی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در حوزه‌ی محصولات و لوازم خانگی آغاز کرده است. این بازرگانی لوازم خانگی را از تولید کنندگان مختلف خریداری کرده و تحت برند هاردستون وارد بازار می‌کند. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که خط تولید هاردستون در تمام کارخانه‌های تولید لوازم خانگی جریان دارد. تیم کنترل کیفی هاردستون با بررسی محصولات، باکیفیت‌ترینِ آن‌ها را انتخاب کرده و به لیست محصولات خود اضافه می‌کنند. 

گارانتی محصولات هاردستون

تمام محصولات این برند همراه با گارانتی و ضمانت‌نامه‌ی همین شرکت به فروش می‌رسد. مشتریان هاردستون می‌توانند برای دریافت خدمات پس از فروش به فروشگاه‌ها یا نمایندگی‌های این هلدینگ مراجعه کرده یا با تماس با بخش پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکل پیش آمده اقدام کنند.

محصولات هاردستون

همانطور که قبل‌تر توضیح دادیم این برند محصولات مختلفی از تولید کنندگان متفاوت خریداری کرده و سبد متنوعی از لوازم خانگی را تحت نام هاردستون به بازار عرضه می‌کند. این برند محصولات خود را در ۵ دسته‌بندی کلی ارائه می‌کند:

  • کالاهای کوچک: این دسته شامل لوازم پخت‌وپز، لوازم بهداشتی، لوازم مربوط به تمیزکاری و همچنین لوازم کوچک آشپزخانه است.
  • کالاهای بزرگ: این دسته شامل اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی است.
  • کالاهای توکار: این دسته شامل هود، فر، مایکروویو و اجاق گاز است.
  • تلویزیون و میز تلویزیون
  • انواع کولر گازی

بهترین محصولات هاردستون

همیشه در بین محصولات یک برند چند محصول از بقیه‌ی محصولات پرطرفدارتر هستند. برند هاردستون هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بخش قصد داریم چند محصول پرطرفدار هلدینگ هاردستون را به شما معرفی کنیم.

رادیاتور برقی هاردستون OR 2507

رادیاتور برقی برند هاردستون OR 2507

مهم‌ترین مزیتی که این رادیاتور در اختیار شما قرار می‌دهد امکان جابه‌جایی به هر نقطه‌ای است که به آن نیاز دارید. چرخ‌های تعبیه شده زیر آن خیلی راحت و روان حرکت می‌کنند و می‌توانید آن را به هر مکانی که مایل باشید منتقل کنید. این رادیاتورِ ۱.۵ متری ۱۱ پره دارد که به خوبی گرما را از خود منتشر می‌کند. چراغ نشانگر و محفظه‌ی سیم مقاوم در برابر گرما از دیگر امکانات این محصول از هاردستون است.

پلوپز هاردستون RCM7080

پلوپز هاردستون RCM7080

پلوپزی مدرن با ظاهری نوستالژیک که با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده و ۱۸ ماه گارانتی دارد. وزن این پلوپز ۵ کیلوگرم بوده و مناسب برای تهیه‌ی برنج برای ۱۲ نفر است. تایمر روی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که زمان لازم برای پخت برنج را تنظیم کرده و بدون نگرانی از سوختن غذا، به کارهای دیگر بپردازید. دیگ نچسب پلوپز هم به راحتی از آن خارج شده و قابل شست‌وشو است.

بخارپز هاردستون FSP8001

بخارپز هاردستون FSP8001

افرادی که اهل رژیم گرفتن یا مصرف غذاهای سالم هستند حتما از داشتن یک بخارپز در خانه خوشحال می‌شوند.جنس بدنه‌ی این محصول استیل ضد زنگ است و روی خود یک صفحه نمایش دارد که به راحتی امکان برنامه‌ریزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بخارپز هاردستون ۳ طبقه دارد که سبدهای آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و مخزن آب آن هم نشانگر سطح آب دارد. این نشانگر از خشک شدن و سوختن احتمالی مخزن آب جلوگیری می‌کند.

غذاساز ۱۰۰۰ وات هاردستون FPS1002

غذاساز ۱۰۰۰ وات هاردستون FPS1002

غذاساز یک دستیار حرفه‌ای برای پخت انواع غذا و تهیه‌ی دسرها و نوشیدنی‌های مختلف است. جنس بدنه‌ی غذاساز هاردستون دایکاست آلومینیومی است و تیغه‌هایش از استیل ضد زنگ ساخته شده است. حجم ظرف خردکن آن ۳.۵ لیتر است و در کنار مخلوط کن، آبمیوه گیری، رنده‌ی ریز و درشت، همزن و خمیرزن می‌تواند تمام کارهای پخت‌وپز را در یک چشم به هم زدن انجام دهد. نکته‌ی قابل توجه در این محصول امکان شست‌وشوی تمام قطعات در ماشین ظرفشویی است.

مرور کلی

برند هاردستون تامین کننده‌ی لوازم خانگی در بازار است که هیچ کارخانه‌ای ندارد. این هلدینگ بازرگانی با تامین کالاهای درجه یک و با کیفیت از خطوط تولید و کارخانه‌جات مختلف، سبد متنوعی از لوازم الکترونیکی و خانگی کوچک و بزرگ را با نام هاردستون و گارانتی همین مجموعه ارائه می‌دهد. این شرکت از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در اغلب کشورها نمایندگی فعال دارد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

پلوپز هاردستون RCM7060
پلوپز هاردستون RCM7060
%۱۰ تخفیف
۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان 1,750,000 تومان
رادیاتور برقی هاردستون OR2507
تخفیف
۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان 5,200,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*