برند سنکور Sencor یک برند لوازم الکترونیکی است که به دلیل تولید و عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات فناوری در سراسر دنیا شناخته می‌شود. مجموعه محصولات این برند در قالب اقلام تکنولوژی، خانه و آشپزخانه و بهداشت و زیبایی به فروش می‌رسد. با ما باشید تا درباره تاریخچه این برند بیشتر بدانید.

نام این برند از واژه عمیق و احساسی به معنی هزار قلب که نمادی از اتحاد و سخت‌کوشی مردم ژاپن برای پیشرفت و آبادانی کشورشان است الهام گرفته‌شده است. متأسفانه در سال‌های گذشته با واردات برندهای بی‌کیفیت به کشورمان خلأهایی در مورد کیفیت و خدمات پس از فروش برای فروشندگان و مصرف‌کننده‌ها شکل گرفته‌شده که با ورود این برند به ایران این خلأها از بین رفته است. این برند ژاپنی از سال ۱۹۶۹ به تولید و عرضه لوازم‌خانگی مشغول بوده و در اوایل سال ۱۹۹۰ به دلیل افزایش تقاضا در اروپا به کشور چک مهاجرت می‌کند در حال حاضر با بکار گیری دانش و فناوری و سرمایه‌گذاری و نظارت نیاز بازار را با بالاترین سطح کیفیت و رضایت تأمین می‌کند. گفتنی است کیفیت بسیار بالای محصولات قیمت مناسب طراحی به‌روز و رنگ‌بندی فوق‌العاده از ویژگی‌های این برند است.

تاریخچه برند سنکور

در سال‌های دهه ۶۰ میلادی و بعد از جنگ جهانی دوم، ژاپن مشغول بازسازی مجدد اقتصاد خود بود. برند‌های جدید مانند سونی، آکای و سانیو در کنار برندهای قدیمی‌تر مانند پاناسونیک، هیتاچی و شارپ به دنبال دستیابی به بازار جهانی بودند. ازآنجاکه فناوری‌های داخلی به‌اندازه تکنولوژی‌ خارجی پرطرفدار نبود، رکودی بی‌سابقه بازار صنایع ژاپن را فراگرفت. این رکود تا جایی فرا رفت که مدیران صنایع به این فکر افتادند تا با راه‌اندازی یک انقلاب صنعتی، فعالیت‌های خود را بهبود بخشند و قدمی تازه در بازار تکنولوژی بردارند.

درنتیجه، خرید و کسب دانش فنی از ایالات‌متحده، به‌عنوان یکی از راه‌های مطمئن و مقرون‌به‌صرفه شناخته شد. مدیران شرکت‌های بزرگ ژاپنی با سفر به این کشور و فراگرفتن دانش آن‌ها، چرخشی عظیم در صنایع خود پدید آوردند. در چنین شرایطی پای برندهای جدیدی مانند سنکور به بازار تکنولوژی باز شد. برند سنکور در حقیقت در سال ۱۹۶۹ در توکیو تأسیس شد و به‌سرعت در زمینه فناوری‌های صوتی به مقام معتبری دست یافت. سالی که به گفته برخی «همه چیز در آن تغییر کرد»؛ آمریکایی‌ها روی ماه قدم می‌زدند، روس‌ها به فضا می‌رفتند و اینترنت در آستانه تولد بود.

برند سنکور - یک نمونه محصول سنکور

جهان در دهه ۱۹۷۰ با بحران نفت سروکار داشت، اما شرکت‌های الکترونیکی ژاپنی مانند سنکور همچنان به رشد خود ادامه می‌دادند. طراحی متفاوت، نوآوری، تنوع، در دسترس بودن و دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد باعث رشد و توسعه بیش‌ازپیش این مجموعه شد؛ تا جایی که این شرکت صادرات خود در سراسر آسیا و اروپا را آغاز کرد و به‌تدریج بازارهای خود را به هر پنج قاره گسترش داد. در این دهه نوارهای کاست‌ سنکور به همراه تکنولوژی ضبط و رکورد در بریتانیا و سراسر اروپا به‌سرعت به محبوبیت رسید.

برند سنکور در اروپا

در دهه ۱۹۹۰، با خرید سهام سنکور توسط شرکت‌های اروپایی، این مجموعه به یک شرکت اروپایی تبدیل شد. در حقیقت محصولات این برند در اروپا مدیریت شده و در آسیا و کشورهای اروپایی تولید می‌شوند. بااین‌حال به گفته مؤسسان این برند، باوجود ترکیب سنت‌ها و کیفیت ژاپنی و هوش و تجارت اروپایی، این برند همچنان با یک روح اصیل ژاپنی در حرکت است.

مدیران برند سنکور یکی از اهداف مهم خود را در طراحی متفاوت و جذاب محصولاتشان تعریف کرده‌اند. در حقیقت بسته‌بندی و طراحی محصولات سنکور به‌اندازه مهندسی و ساخت سخت‌افزاری آن مهم است. اقلام این برند در وسیع‌ترین طیف‌های رنگی به بازار ارائه می‌شوند و رنگ‌ها با یکدیگر تطابق دارند. این نکته به‌ویژه در محصولات خانه و آشپزخانه این برند وجود دارد. درنتیجه برای آن‌هایی که دوست دارند آشپزخانه‌ای با رنگ‌های هماهنگ داشته باشند، خرید این محصولات یک انتخاب ایده‌آل است.

برند سنکور - همزن سنکور

برند سنکور و تکنولوژی آینده

سنکور در زبان ژاپنی از عبارتی عمیق و احساسی به معنی «هزار قلب» گرفته‌شده است. این کلمه در حقیقت نمادی از اتحاد و سخت‌کوشی مردم ژاپن برای پیشرفت و آبادانی کشورشان شناخته می‌شود. در حال حاضر پرطرفدارترین محصولات برند سنکور در قالب جاروبرقی، غذاساز، ماشین آشپزخانه، همزن، سشوار و ریش‌تراش در بازار تکنولوژی وجود دارند.

امروز این برند با به‌کارگیری دانش و فناوری و سرمایه‌گذاری و نظارت، نیازهای اصلی بازار را با بالاترین سطح کیفیت و رضایت تأمین می‌کند. مدیران این مجموعه بر این باورند که تکنولوژی سنکور باید شهروندان را با سبک زندگی آسان و مدرن متصل کند و در کنار آن، شور و هیجان و رنگ را بیافریند.

شما می‌توانید محصولات برند سنکور را با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمائید.