خرید آنلاین لوازم خانگی: چگونه محصول موردنظرمان را انتخاب کنیم؟

خرید آنلاین لوازم خانگی

در قسمت اول مطلب خرید آنلاین لوازم خانگی به نحوه انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید اینترنتی لوازم خانگی پرداختیم. در این مطلب مراحل صحیح انتخاب محصول موردنظرمان را ذکر می‌کنیم. با ما همراه شوید.

خرید آنلاین لوازم خانگی

پیشرفت روزانه تکنولوژی در زمینه وب‌سایت‌های فروش کالا این امکان را به ما داده است تا با حذف مشکلات فوق و در زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهیم. خرید آنلاین لوازم خانگی دارای چندین مزیت است. شما می‌توانید بدون اینکه از منزل و یا محل کار خارج شوید تنها با استفاده از اینترنت و یک دستگاه اعم از کامپیوتر و یا حتی تلفن همراه خود اقدام به جستجو درباره کالای مدنظر خود انجام دهید که این جستجو شامل توانایی مقایسه، مشاهده امتیازدهی، نظرات بقیه کاربران و پیدا کردن بهترین قیمت مابین سایت‌های مختلف باشد.

پس از انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب، نوبت به مرحله اصلی، یعنی انتخاب محصول می‌رسد. در این مرحله شما باید نکات مختلفی را مدنظر قرار بدهید. در اینجا به نکاتی که هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی المارکت به شما کمک می‌کنند می‌پردازیم.

بودجه در دست

هنگام خرید لوازم برقی، انتخاب‌ها با توجه به میزان هزینه‌ای که می‌خواهیم برای محصول بکنیم محدود می‌شود. در فروشگاه اینترنتی المارکت قابلیت محدود کرد رنج قیمت به شما کمک می‌کند که محصول مناسب خودتان را با قیمتی که در ذهن دارید پیدا کنید.

image 2

برند مناسب

هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی، ممکن است که برای خرید خود برند خاصی مدنظر داشته باشید. برای مثال فرض کنیم که می‌خواهید یک سرخ‌ کن بدون روغن از برند فیلیپس تهیه کنید. برای اینکه تمامی سرخ‌کن‌های فیلیپس را مشاهده کنید می‌توانید با فیلتر کردن برند‌ها از بین محصولات نمایش داده شده انتخاب نهایی‌تان را انجام دهید.

image 3

البته توجه کنید که یکی از باورهای غلط بسیاری از افراد این است که هرچه وسایل گران‌تر باشند، الزاماً از کیفیت بالاتری نیز برخوردارند اما در خیلی از مواقع ما شاهد این هستیم که محصولی که بابت آن هزینه‌های گزافی کرده ایم، خدمات کافی ندارد و یا با مرور زمان به تعمیرات نیازمند می‌شوند.

رنگ محصول

علاوه بر برند، ممکن است هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی، برای محصولی که قصد خرید آن را دارید رنگ خاصی در نظر داشته باشید. در این صورت با فیلتر رنگ می‌توانید به محصول موردنظر خود دست پیدا کنید.

image 4

ابعاد محصول

توجه به اندازه و ابعاد لوازم خانگی در زمان خرید آنلاین لوازم خانگی مسئله مهمی به حساب می‌آید. مخصوصاً امروزه که در دکوراسیون آشپزخانه بسیاری از خانه‌ها فضایی توکار برای قرارگیری لوازم خانگی معین‌شده و در نظر گرفته می‌شود. اگر در هنگام خرید لوازم خانگی به ابعاد و اندازه آن‌ها توجهی نداشته باشید قطعاً در چیدمان و جابه‌جایی این وسایل دچار مشکلاتی جدی خواهید شد.

جای در نظر گرفته شده برای دستگاه را از قبل مشخص نمایید و ابعاد را اندازه‌گیری کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا در صورت خرید لوازمی مانند لباسشویی، ظرف‌شویی و یخچال از قرارگیری آن در منزل و یا محل کار خود اطمینان حاصل کنید.

برای این کار باید طول، عرض، عمق و پهنای محصول را در نظر بگیرید و با فیلد ابعاد در صفحه محصول موردنظرتان تطبیق دهید.

image 5

برچسب انرژی را حتماً چک کنید

هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی به برچسب انرژی توجه کنید. برچسب انرژی ٧ فلش رنگی است که به ترتیب طیف‌های رنگی سبز تیره تا قرمز تیره را در برمی‌گیرد. این فلش‌ها با حروف لاتین A تا G ردیف‌گذاری شده اند. فلش A که به رنگ سبز تیره است معرف کمترین میزان مصرف انرژی و بیشترین بازدهی کالاست و فلش G که به رنگ قرمز تیره است معرف بیشترین میزان مصرف انرژی و کمترین بازدهی است. هرچه درجه کیفیت مصرف انرژی وسیله به گزینه A نزدیک‌تر باشد وسیله کم‌مصرف‌تر و کم‌هزینه‌تر است. پرمصرف‌ترین لوازم برقی به ترتیب یخچال، ماشین لباسشویی، فریزر و ماشین ظرف‌شویی است. دقت به برچسب انرژی برای این وسایل اهمیت بیشتری دارد.

محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید

در زمان خرید آنلاین لوازم خانگی، در میان انواع محصولات لوازم خانگی، تنوع زیادی هم ازنظر امکانات و هم ازنظر تعداد برندهای مختلف، وجود داشته و این ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. برای داشتن یک خرید مناسب، بهتر است بعد از شناسایی نیاز خود و با توجه به آن‌ها، بین محصولات با برندها و امکانات متفاوت، مقایسه‌ای انجام دهید. یکی از بهترین حالت‌های مقایسه این است که بتوان انواع محصولات را در تعداد زیاد، برای انتخاب مناسب‌ترین آن، در کنار هم بررسی و مقایسه کرد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • amirhosein
    حالا با همین راهنمایی مزاحم میشیم
    پاسخ دهید