چگونه یک ماشین اصلاح سر خوب انتخاب کنیم؟

ماشین اصلاح سر

چگونه یک ماشین اصلاح سر خوب انتخاب کنیم؟ می‌دانیم که در گذشته برای اصلاح سر و صورت از تیغ‌های تیز استفاده می‌کردند. این تیغ‌ها دردسرهای زیادی داشت و در بیشتر مواقع باعث خراشیدگی و زخم پوست می‌شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، ماشین‌های اصلاح جایگزین آن‌ها شد. امروزه با استفاده از این ماشین‌ها اصلاح سر و صورت، کار راحت و سریع‌تری شده است. استفاده از ماشین اصلاح سر به شما این امکان را می‌دهد که بدون صرف زمان زیاد ظاهر خود را آراسته و شیک کنید. علاوه بر این، تیغه‌های ماشین اصلاح خیلی به سطح پوست نزدیک نمی‌شود، در نتیجه از بریدگی و خراشیدگی سطح پوست جلوگیری می‌کند.

امروزه داشتن یک ماشین اصلاح سر، برای هر مردی ضروری است. اما با این حال هر ماشین اصلاح برقی موجود در بازار نمی‌تواند نیاز شما را برآورده کند. بنابراین لازم است قبل از خرید، ابتدا نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته در مورد انتخاب بهتر ماشین اصلاح سر برقی برای شما آورده شده است.

ماشین اصلاح بی‌سیم یا سیم‌دار؟

ماشین اصلاح برقی می‌تواند بی‌سیم یا سیم‌دار باشد. یا در برخی موارد ممکن است هر دو تنظیم را هم‌زمان داشته باشد. در ادامه مزایا و معایب هرکدام را توضیح می‌دهیم.

ماشین اصلاح بی‌سیم

ماشین اصلاح بی‌ سیم

قطعا استفاده از ماشین اصلاح بی‌سیم راحت‌تر است؛ مخصوصا اگر زیاد مسافرت می‌روید. ولی در اینجا طول عمر شارژ باتری برایتان مهم است. بسته به نیازتان می‌توانید یک ماشین اصلاح بی‌سیم بخرید.

ماشین اصلاح سیم‌دار

ماشین اصلاح سیم‌ دار

اما برای افرادی که به‌ندرت از خانه خارج می‌شوند، انتخاب ماشین اصلاح سیم‌دار گزینه بهتری است. سیم ممکن است محدود‌کننده باشد، اما همگی آن‌ها حداکثر قدرت و کارایی را در زمان استفاده فراهم می‌کنند. توجه به این نکته ضروری است که اگر مدل سیم‌دار را انتخاب می‌کنید، باید سیم را به دقت بررسی کنید. سیم بلند ممکن است برای چرخش و جابه‌جایی آزاردهنده باشد، اما در طول اصلاح باعث انعطاف‌پذیری بیشتری می‌شود.

 سهولت نگهداری تیغ‌های ماشین اصلاح

نگهداری تیغ‌ های ماشین اصلاح

رعایت نکات بهداشتی هنگام استفاده از تیغ اصلاح نکته بسیار مهمی است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوست حساسی دارند و در اثر شرایط غیربهداشتی مستعد ابتلا به عفونت هستند، باید پس از هر بار استفاده از تیغ، آن را ضدعفونی کنید. روش تمیز کردن ممکن است بسته به نوع ماشین اصلاح متفاوت باشد. همه تیغ‌ها به تمیزکاری احتیاج دارند. نیاز است برخی از ماشین‌های اصلاح را هربار بعد از استفاده تمیز کنید. این در حالی است که برخی‌ از ماشین‌های اصلاح، نیاز به سرویس دوره‌ای دارند. بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید، شیوه نگهداری آن نیز متفاوت است.

 لوازم جانبی

 لوازم جانبی ماشین اصلاح

چه لوازم و امکانات جانبی در جعبه ماشین اصلاح موجود است؟ در نظر گرفتن لوازمی که همراه ماشین اصلاح خریداری شده هستند بسیار مهم است. در غیر این صورت شما چاره‌ای ندارید جز اینکه خودتان با صرف هزینه اضافی آن‌ها را بخرید. همچنین در نظر داشته باشید که بهتر است ماشین اصلاح سری را انتخاب کنید که برس تمیز کننده به همراه داشته باشد. برس می‌تواند به شما کمک کند تا هر بار پس از استفاده، تیغ‌های اصلاح را به‌راحتی ضدعفونی و تمیز کنید.

 طول عمر باتری

 طول عمر باتری ماشین اصلاح

اگر تصمیم به انتخاب ماشین اصلاح سر بی‌سیم دارید، نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید عمر باتری است. اینکه چه مدت قادر خواهید بود از ماشین اصلاح با شارژ کامل استفاده کنید؟ چه مدت طول می‌کشد تا باتری کاملاً خالی شود؟ چه مدت طول می‌کشد تا باتری کاملا پر شود؟ همه این‌ها نکاتی هستند که باید به‌عنوان یک اصل در نظر داشته باشید. عمر بالای باتری همیشه ملاک است. با این حال کسانی که زیاد سفر می‌روند چاره‌ای جز استفاده از ماشین اصلاح بی‌سیم ندارند.

گارانتی

گارانتی ماشین اصلاح

گارانتی ماشین اصلاح سر ممکن است آخرین دغدغه شما باشد، اما بعداً به این نتیجه می‌رسید که مهترین بوده است. فرض کنید تیغ ماشین اصلاح شما به‌طور غیرمنتظره‌ای دچار نقص خراب شود. ممکن است به همین دلیل مجبور شوید آن را دور بیاندازید یا تعویض کنید. این لحظه‌ایست که متوجه می‌شوید داشتن یک گارانتی معتبر،‌ چقدر می‌تواند مهم و حیاتی باشد. در واقع گارانتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون پرداخت هزینه اضافی، تیغ کاملاً جدیدی را دریافت کنید.

البته بهترین روش برای اطمینان از خرید، انتخاب ماشین اصلاح با کیفیتی است که سال‌ها بدون دغدغه بتوانید از آن لذت ببرید.

بودجه خرید

بودجه خرید ماشین اصلاح سر

اگرچه خرید ارزان‌ترین ماشین اصلاح سر بسیار وسوسه انگیز است، اما ممکن است از نظر کیفیت و کارایی انتخاب مناسبی نباشد. رنج قیمت ماشین اصلاح سر با توجه به برند آن بسیار متفاوت است. اما ارزش آن را دارد که به اندازه لازم هزینه کنید، زیرا یک ماشین اصلاح با کیفیت که سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید، در طولانی مدت به نفع شما خواهد بود. امروزه همه برندها گزینه‌های خوبی را در تمام قیمت‌ها روانه بازار می‌کنند. به همین دلیل دست شما باز است و گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. بنابراین باید با توجه به بودجه‌اتان، بهترین چیزی که می‌توانید در آن رنج قیمت داشته باشید را انتخاب کنید.

به ۵ نکته زیر توجه داشته باشید:

  • ماشینی را انتخاب کنید که دو عدد باتری شارژ داشته باشد.
  • تیغه‌های تیز و برنده‌ای داشته باشد.
  • شانه‌های پلاستیکی در سایزهای متفاوت داشته باشد.
  • تا جایی که امکان دارد بی‌صدا باشد.
  • محور انتقال نیرو از موتور به تیغه، حتما فلزی باشد نه پلاستیکی.

کلام آخر

یک ماشین اصلاح خوب علاوه‌بر داشتن تیغه‌های تیز و متنوع به موتوری پرقدرت نیز احتیاج دارد تا با صرف انرژی و صدای کم بهترین اصلاح را انجام دهد. عمر باتری و اندازه ماشین نیز از جمله مواردی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اگر به فکر خرید یک ماشین اصلاح هستید، ریش تراش فیلیپس برای هرکسی انتخاب خوبی است.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*