پنکه ایستاده میدیا، انتخابی مناسب برای فصل گرما

پنکه میدیا

با رسیدن فصل گرما و نزدیک شدن به تابستان تقریبا همه‌ی افراد راه‌های مناسب برای هرچه بیشتر خنک کردن منزل و محل کار را جست‌وجو می‌کنند. این روش‌ها با توجه به منطقه‌ی جغرافیایی متفاوت است. مثلا در مناطق شرجی کولر گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مناطق مرکزی ایران یا کویری از کولر آبی استفاده می‌کنند. بعضی از مناطق هم که در مرز مناطق شرجی و کویری قرار دارند، مثل استان گلستان، از کولر گازی و پنکه‌های سقفی به صورت هم‌زمان استفاده می‌شود و با توجه به وضعیت آب‌وهوا یکی از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته پنکه‌ها به غیر از مدل سقفی، مدل ایستاده و رومیزی هم دارند که در تمام شهرها و بدون توجه به شرایط آب‌وهوایی کاربرد داشته و به جریان بهترِ هوا کمک می‌کنند. در این مطلب از المارکت می‌خواهیم درباره‌ی یکی از بهترین مدل‌های پنکه‌ی ایستاده، یعنی پنکه ایستاده میدیا، با شما صحبت کنیم.

شرکت میدیا

قبل از اینکه به سراغ صحبت از پنکه‌ها و آشنایی با خصوصیات مختلف پنکه ایستاده میدیا، بهتر است کمی با شرکت تولید کننده‌ی آن آشنا شویم. این شرکت، که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است، از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی دنیا است و نام آن در لیست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا به چشم می‌خورد. این شرکت در ۲۰۰ کشور جهان فعال بوده و ۲۱ کارخانه در کشورهای مختلف دارد. شما می‌توانید دسته‌بندی کلی محصولات آن را در لیست زیر ببینید:

  • تهویه مطبوع
  • لوازم خانگی بزرگ
  • لوازم برقی آشپزخانه
  • پنکه و کولر آبی
  • محصولات گرمایشی
  • آبسرد کن

حالا می‌خواهیم از بین تمام این محصولات امروز به سراغ پنکه ایستاده میدیا برویم.

پنکه ایستاده میدیا مدل FS40-17LR

پنکه ایستاده میدیا مدل FS40-17LR

پنکه ایستاده میدیا مدل FS40-17LR قابل استفاده در تمام محیط‌ها اعم از دفاتر کاری، کافه‌ها یا خانه‌ها است. این پنکه ۵ پره دارد که به خوبی هوا را به جریان انداخت و بادی یکنواخت ایجاد می‌کند. همچنین امکان تنظیم سرعت باد در ۶ درجه‌ی مختلف را دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به وضعیت محیطی، میزان دما و شرایط محلی که قرار است آن را خنک کرده یا هوا را در آن‌جا به جریان در آورید سرعت باد را تنظیم کنید. حالت‌های باد دهی این محصول سه حالت طبیعی، نرمال و خواب است که به راحتی تنظیم می‌شود و دیگر نیازی به بررسی دائمی شرایط پنکه ندارید. تمام تنظیماتی که انجام می‌دهید در صفحه‌ی  LED موجود روی پایه‌ی پنکه نمایش داده می‌شود و می‌توانید به راحتی وضعیت آن را مشاهده کنید. ریموت کنترل این محصول به شما امکان تغییر تنظیمات از فاصله‌های مختلف را می‌دهد. مثلا اگر از پنکه ایستاده میدیا برای خنک کردن آشپزخانه استفاده می‌کنید می‌توانید قبل از ورود به آشپزخانه با کمک ریموت آن را روشن کنید تا در زمان ورودتان هوا مطبوع و ملایم باشد. مزیت دیگری که این پنکه نسبت به دیگر پنکه‌ها دارم تایمر ۱۲ ساعته‌ی آن است که امکان خاموش شدن خودکار در زمانی که در محل حضور ندارید را می‌دهد. همچنین از تایمر می‌توانید در زمانی که تنظیمات پنکه را روی حالت خواب گذاشته‌اید استفاده کنید. قبل از رفتن به رختخواب تنظیمات را روی حالت خواب قرار داده و تایمر را هم برای ساعت بیداری‌تان تنظیم کنید. به همین راحتی پنکه‌ی شما در تمام طول مدت خواب بادی ملایم و مطبوع ایجاد کرده و صبح هم بدون دردسر خاموش می‌شود.

پنکه ایستاده میدیا مدل FF 1612

پنکه ایستاده میدیا مدل FF 1612

اگر از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی دکوراسیون اهمیت می‌دهند این پنکه مخصوص شما است. پنکه‌ی ایستاده میدیا مدل FF 1612 ظاهری بسیار زیبا دارد و شبکه‌ی فلزی محافظ پره‌های آن هم به شکلی طراحی شده است که کودکان به هیچ وجه نمی‌توانند دست خود را به پره‌ها نزدیک کنند. پس با خیالی آسوده می‌توانید آن را در منزل قرار دهید چون هم برای کودکان امن است هم ظاهر زیبای آن با هر سبک از دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شود. وزن این پنکه ۱۲ کیلوگرم است و به راحتی واژگون نمی‌شود، همچنین با ۵ پره‌ای که دارد می‌تواند حجم مناسبی از باد را در محیط به گردش درآورد. ارتفاع پایه‌ی این محصول قابلیت تنظیم دارد و با توجه به نیازتان می‌توانید آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با کمک ریموت قدرتمند این محصول، قبل از ورود به محیط آن را روشن کرده و هوایی مطبوع را به جریان اندازید. این محصول چند ویژگی خاص دارد که می‌تواند آن را به محصولی خاص تبدیل کند:

این پنکه قابلیت تنظیم باد در ۲۶ سرعت عادی، ۱۰ سرعت بی صدا و ۱ سرعت طبیعی دارد. یعنی شما حق انتخاب بین ۳۷ مدل باد دهی دارید. این تنظیمات را می‌توانید روی صفحه‌ی LED نصب شده روی پایه مشاهده کنید و حالت دلخواهتان را انتخاب کنید.

این پنکه بعد از ۱۲ ساعت کار به صورت خودکار خاموش می‌شود. پس اگر قبل از خروج از منزل یا محل کار فراموش می‌کنید پنکه را خاموش کنید نگران نباشید، به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

پنکه ایستاده میدیا مدل FF 1615GR

پنکه ایستاده میدیا مدل FF 1615GR

قبل از اینکه به سراغ ویژگی‌های فنی و ظاهری این مدل از پنکه ایستاده میدیا برویم قصد داریم به برجسته‌ترین ویژگی این محصول اشاره کنیم. رتبه‌ی مصرف انرژی این پنکه A است که آن را در رده‌ی محصولات کم مصرف قرار می‌دهد. همچنین این محصول استاندارد CE (استاندارد اروپا) است و به همین دلیل می‌توان مطمئن بود که از کیفیت فنی بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به ویژگی‌های این محصول اشاره کنیم باید بگوییم که قابلیت تنظیم ارتفاع پایه و امکان گردش افقی، این پنکه را به یک محصول محبوب برای استفاده در محیط‌های مختلف تبدیل کرده است. امکان تنظیم سرعت باد دهی در ۳ حالت و تایمر ۷.۵ ساعته به شما این امکان را می‌دهد تا میزان و نوع باددهی آن را به راحتی تنظیم کنید. شما می‌توانید این تنظیمات را با کمک ریموت کنترل هم انجام داده، همه‌ی فرآیند تنظیم و نتیجه‌ی آن را در نمایشگر LED که روی پایه‌ی آن نصب شده است مشاهده کنید.

جمع بندی

پنکه ایستاده یکی از محصولات تهویه‌ی هوا است که در تمام محیط‌ها و انواع شرایط آب‌وهوایی کاربرد دارد. شرکت میدیا، که از برترین تولیدکنندگان محصولات خانگی در جهان است، در لاین تهویه مطبوع و محصولات سرمایشی خود پنکه‌ی ایستاده هم تولید کرده است. در این مطلب به بررسی ۳ مدل از پنکه‌های میدیا پرداختیم و قابلیت‌های آن‌ها را معرفی کردیم. شما می‌توانید انواع پنکه ایستاده میدیا را در قسمت فروشگاه المارکت مشاهده کرده و براساس نیاز خود مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

مولتی کوکر میدیا MB-RS5010W2
مولتی کوکر میدیا MB-RS5010W2
تخفیف
۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان 2,700,000 تومان

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • طباطبایی
    برند مدیا برنده خوبی هست به نظر من
    پاسخ دهید