ایده‌های جذاب برای چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش فقط مخصوص آرایشگرهای حرفه‌ای نیست. ما نیز در خانه می‌توانیم لوازم آرایشی بهداشتی خود و همچنین سشوار، اتو مو، فر کننده مو و … را به نحوی منظم سامان‌دهی کنیم. در این مطلب از وبلاگ المارکت به ارائه چند ترفند جالب برای چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

مرتب کردن لوازم آرایش و میز آرایش نه‌تنها ظاهر اتاق و میز آرایش رو بهتر و زیباتر نشان می‌دهد؛ بلکه این امکان رو به شما می‌دهد تا خیلی راحت و بدون به‌هم‌ریختگی محصول آرایشی یا بهداشتی موردنظرتان رو پیدا کنید و مورداستفاده قرار بدهید.

ایده‌ها و روش‌های ساده و کاربردی زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید میز آرایش و لوازم آرایش خودتان رو به بهترین شکل ممکن مرتب کنید. استفاده از جعبه‌های کوچک و تقسیم‌کننده در کشو میز آرایش، استفاده از بطری‌های شیشه‌ای و دورریختنی، ظرف‌های بزرگ و چندطبقه، شلف دیواری و … همگی ایده‌هایی هستند که کمک می‌کنند تا میز آرایش و لوازم آرایشی شما خیلی مرتب‌تر باشند.

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش با کمک جعبه‌های شیشه‌ای و شفاف

یک جعبه شیشه‌ای برای نگهداری مواد آرایشی گزینه‌ مناسبی است. این جعبه‌ها، هم جادار و هم جمع‌وجورند و تمام لوازم آرایشی شما را در خود جای می‌دهند.

 قفسه و کشوهای زیاد به شما امکان مرتب کردن لوازمتان بر اساس نوع و سایز را می‌دهد. تمام رژلب‌ها، سایه‌ها و ریمل‌های مژه و ابرو هرکدام در مکان جداگانه‌ای یعنی وسایل مربوط به هم کنار هم قرار گیرند و این‌گونه به‌راحتی پیدا می‌شوند.

استفاده از ظرف مخصوص کارد و چنگال برای چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

استفاده از تقسیم‌کننده کشوها می‌تواند روشی سریع و آسان برای منظم کردن لوازم آرایشی شما باشد. در مورد اشیا مستطیلی (مانند رژ لب، مداد لب و حتی اتو مو)، از جای کارد و چنگال پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید؛ که به‌راحتی در کشوی میز شما جا می‌شوند – فقط از یک ظرف مخصوص کارد و چنگال با اندازه مناسب استفاده کنید به‌طوری‌که در کشو جا شود.

کابینت حمام برای چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

کابینت‌های حمام بهترین گزینه برای این منظور می‌باشند؛ البته اگر فضای کافی در حمام خود داشته باشید می‌توانید یکی از این اکسسوری‌ها را به روی درب کابینت حمام خود نصب نمایید و سشوار و سایر لوازم آرایشی و پیرایش خود را روی آن قرار دهید. البته کشوهای میز آرایش هم محل مناسب دیگری برای این منظور هستند، می‌توانید یکی از آن‌ها را کمی عمیق‌تر بسازید و داخل آن را با جعبه‌تقسیم، تقسیم‌بندی کنید و سشوار و لوازم خود را در آن جای دهید برای این کار می‌توانید از یک نجار یا کارشناس کمک بگیرید.

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی با باکس کوچک

یک ایده بسیار بامزه برای طبقه‌بندی شانه‌ها و برس‌های شما استفاده از باکس‌های کوچک است که می‌تواند به‌خوبی فضای شما را سروسامان دهد، حتماً نیاز نیست که آن‌ها را داخل کشوهای خود قرار دهید به‌راحتی می‌توانید برای آن‌ها فضای خاص‌تری را در نظر بگیرید، چمدان‌های قدیمی میزهای پایه‌بلند و یا گنجه‌ها بهترین گزینه برای شما می‌باشند خلاقیت خود را به کار بگیرید و لذت ببرید.

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش در کشوها

کشوها و کابینت‌های خود را برای این منظور طراحی کنید، پیش از آن‌که کابینت‌های خود را بسازید از نجارتان بخواهید یکی از آن‌ها را برای شما تعبیه کند با این کار فضای داخلی خود را از اغتشاش دور خواهید کرد و همیشه ابزارتان را منظم و مرتب دم دست خواهید داشت.

نصب سشوار بر روی دیوار

برای دیوارهای حمام خود باکس‌های تزیینی تهیه کنید. این باکس‌ها می‌توانند سفالی یا پارچه‌ای یا چوبی باشند حتی می‌توانید آن‌ها را خودتان رنگ‌آمیزی کنید و لذت ببرید، با این کار علاوه بر اینکه شانه و برس‌ها و سشوار و سایر لوازم برقی پیرایشی خود را منظم و دم دست دارید دیوارهای ساده‌ حمام خود نیز جلوه دیگری خواهید بخشید.

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش

چیدمان حرفه ای سشوار و لوازم آرایش با تخته یا صفحات و تابلوهای زیبای مغناطیسی

می‌توانید یک تخته مغناطیسی بخرید یا یکی بسازید. برای ساختن، کافی است یک ورقه فلز مستطیلی شکل تهیه، آن را با پارچه‌ای به همان اندازه بپوشانید و در قاب مناسب و شیک قرار دهید؛ و آن را روی دیوار نصب کنید. در مرحله بعد، به تمام لوازم آرایشی خود را آهن‌رباهای کوچک بچسبانید و آن‌ها را به تخته وصل کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*