از برند اپکس چه می‌دانید؟

إرند اپکس

در این مطلب می‌خواهیم شما را با برند اپکس آشنا کنیم تا در هنگام خرید با دید مناسبی نسبت به برند مدنظرتان تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید. شرکت APEX از سال ۲۰۱۲ در بازار ایران فعالیت خود را شروع کرده است. اگر در این سال‌ها به دنبال خرید لوازم خانگی بوده باشید حتما این نام را شنیده‌اید و برایتان خیلی ناآشنا نیست.

معرفی برند اپکس

محصولات اپکس

برند اپکس یکی از تولیدکنندگان برجسته لوازم خانگی در دنیا می‌باشد که با شناخت نیازهای بازار و توجه به جزئیات توانسته در زمینه تامین لوازم برقی آشپزخانه از رقبای خود پیشی گرفته و یکی از بهترین‌های این حرفه در بازارهای جهانی باشد.

این شرکت که در کشور هند قرار دارد، با کارخانه‌ای به مساحت ۷۵ هزار متر مربع، دارای بیش از ۸۰۰ پرسنل ماهر و مجموعه‌ای از ۵۰۰ ماشین آلات هوشمند است.

51CkiinCmxL. SL1100

Apex دارای یک مرکز تحقیق و توسعه داخلی است که تیم آن به خوبی مجهز به جدیدترین تکنیک‌ها و ابزارهای فنی برای تولید محصولات جدید و نوآورانه می‌باشند.

این شرکت اهداف خود را تحریک نیروهای انسانی و کار تیمی، تولید طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی و رسیدن به برتری از نظر کیفیت، کمیت و صرفه اقتصادی عنوان کرده است.

شعار و چشم‌انداز برند اپکس

51cbz 8tf4L. SL1100

برند اپکس با شعار «با هم می‌توانیم به موفقیت برسیم»، چشم‌انداز شرکت خود را بر داشتن موفق‌ترین، مورد احترام‌ترین و قابل اعتمادترین برند در صنعت لوازم خانگی بیان می‌کند:

«ما به مشتریان خود قول می‌دهیم برای ارائه محصولات با کیفیت به طور مداوم و همیشه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهیم. ما معتقدیم که کیفیت محصول تصادفی نیست، بلکه ثمره تلاش و تعالی مداوم در هر کاری است که انجام می‌دهیم.»

برند اپکس اعلام داشته که در نظر دارد با در پی گرفتن شیوه‌های اخلاقی کسب‌وکار و همچین ترویج کار گروهی برای افزودن ارزش‌های انسانی، در راه  دستیابی به سطوح بالاتر کنترل کیفیت برای اطمینان از بهترین محصول و نیز افزایش کیفیت زندگی از طریق محصولات نوآورانه بکوشد.

ظرفیت تولیدی برند اپکس

شرکت اپکس دارای ظرفیت تولیدی به میزان سالانه بیش از ۱۰ میلیون مجوعه اجاق گاز، ۲۰ میلیون میکسر، ۴۰ میلیون زودپز، ۱۰ میلیون ظروف نچسب، ۱۰ میلیون پنکه سقفی، ۲ میلیون پنکه روی میزی و بیش از ۲۰ میلیون نوع لوازم خانگی دیگر از جمله کتری، توستر، همزن، فلاسک و … است.

فروشگاه اینرتنتی المارکت با ارائه محصولات شرکت اپکس قصد دارد شما را در لذت بودن در آشپزخانه‌ای زیبا و همچنین داشتن آشپزی راحت یاری کند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ساندویچ ساز و گریل اپکس ASM202
ساندویچ ساز و گریل اپکس ASM202
%۱۰ تخفیف
۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان 2,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*