با برند کنوود بیشتر آشنا شوید

برند کنوود

با برند کنوود بیشتر آشنا شوید. وقتی با یک برند آشنا می‌شوید شاید اولین سوال این باشد که این برند ساخت کجاست؟ این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۷۴ با تولید لوازم آشپزخانه در انگلستان شروع کرد. این شرکت از همان ابتدا تمرکز خود را بر تولید محصولاتی باکیفیت در زمینه پخت‌وپز گذاشت. همواره تلاش آن‌ها بر این بوده است که محصولاتی را طراحی کنند که با استفاده از آن‌ها آشپزی لذت‌بخش شود. آن‌ها در راستای همین هدف، بیش از ۷۰ سال است که مشغول به فعالیت‌اند. کنوود با تولید محصولات باکیفیت و رقابت در بازار جهانی همواره سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این برند آشنا شوید.

تاریخچه برند کنوود

برند کنوود

این شرکت در سال ۱۹۴۷ توسط آقای کنت وود (Kenneth wood) در انگلستان تاسیس شد. اولین طراحی هوشمندانه او توستری بود که می‌توانست دو طرف نان را برشته کند. همین طراحی خلاقانه باعث شد تا ۳ سال بعد، یعنی در سال ۱۹۵۰، بتواند انقلابی در تولید لوازم آشپزخانه ایجاد کند. در سال ۱۹۵۰ نمایشگاهی با عنوان «آشپزخانه ایده‌آل» با هدف تغییر در زندگی زنان خانه‌دار و بهینه‌سازی کارهای خانه برگزار شد. جالب است بدانید تمام محصولات این برند در این نمایشگاه، در طول یک هفته فروخته شد.

در سال ۱۹۵۶ این شرکت توانست به موفقیتی بین‌المللی دست پیدا کند. این شرکت با ۱/۵ میلیون فروش و ۴۰۰ پرسنل، تولید همزن‌های برقی و اتوهای بخار را آغاز کرد. در سال ۱۹۶۰ هم لوگوی این شرکت برای معرفی بهتر این محصولات این برند، توسط آقای کنت وود طراحی شد. در سال ۱۹۶۲ این برند شرکت خود را به شهر Havant منتقل کرد. این شهر دارای پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولیدی در انگلستان بود. در سال ۱۹۷۰ کنوود از محصولات جدید خود رونمایی کرد. سال ۱۹۷۳ هم این شرکت با تولید اولین کنترل سرعت الکترونیکی خود وارد عصر دیجیتال شد. در سال ۱۹۷۹ هم کنوود توانست غذاسازهای برند کنوود را تولید کند.

محصولات برند کنوود

آقای کنت وود، مؤسس این شرکت، در سال ۱۹۹۷ و در سن ۸۱ سالگی درگذشت. با این حال او برندی خوش‌نام و جهانی از کیفیت و مدرنیته در خانه و آشپزخانه‌های مردم به جای گذاشت. در سال ۲۰۰۱ شرکت کنوود به گروه دلونگی Delonghi پیوست و دوران جدیدی را تجربه کرد. برند کنوود در سال ۲۰۰۷، ۶۰ سالگی خود را جشن گرفت. این برند مفتخر بود که توانسته با نوآوری در تولید لوازم آشپزخانه راه آقای کنت وود را ادامه دهد. امروزه محصولات برند کنوود در بیش از ۲۰۰ مدل در ۴۰ کشور مختلف دنیا عرضه می‌شود.

پیام گروه کنوود از سال ۲۰۱۰ تا به امروز

ما خوشحالیم که توانسته‌ایم محصولاتمان را در سراسر جهان با تحولی بزرگ به مشتریان ارائه دهیم. همانطور که آقای کنت وود در همه این سال‌ها راز بزرگی را کشف کرد، مهمترین ماموریت ما این است که احساس لذت و راحتی را به مشتریان خود القا کنیم. ما به گذشته خود افتخار می‌کنیم و منتظر آینده خواهیم بود…

محصولات برند کنوود

محصولات برند کنوود

این برند در حوزه لوازم خانگی و لوازم برقی فعالیت می‌کند. از جمله انواع محصولات کنوود می‌توان به سیستم‌های تهویه هوا، مخلوط کن‌ها، انواع کتری و قوری، مخلوط کن، چرخ گوشت، اسموتی ساز، غذاساز، یخچال و فریزر و… اشاره کرد. این محصولات در ترکیه، چین، پاکستان و انگلیس ساخته می‌شوند. این برند با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، محصولاتی باکیفیت و بادوام تولید می‌کند. محصولات برند کنوود این اطمینان را برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند که می‌توان سال‌ها از این محصولات استفاده کرد. همچنین طراحی ساده و کلاسیک محصولات این برند باعث شده تا هیچ وقت محصولات کنوود از نظر ظاهری از مد نیافتند.

گارانتی

تمام محصولات کنوود دارای گارانتی هستند. شما در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات این برند، می‌توانید به دفاتر رسمی نمایندگی‌های کنوود در ایران مراجعه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • Moradi
    از برندهای قدیمی و خوبه
    پاسخ دهید
  • nariman
    چه محصولاتیش خوبن از این بگیره آدم؟
    پاسخ دهید
  • rosy
    مرسی وبلاگتون خیلی خوبه
    پاسخ دهید