برترین برندهای لوازم خانگی برقی کدام‌اند؟

برندهای لوازم خانگی

امروزه در بازار انواع برندهای لوازم خانگی برقی وجود دارد؛ اما اینکه کدام برندها بهتر و باکیفیت‌تر از دیگران عمل می‌کنند سؤالی است که جای بحث و تأمل دارد. در این مطلب از وبلاگ البرندت به معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی برقی می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

لوازم خانگی برقی ماشین‌های الکتریکی هستند که به عملکردهای خانگی مانند پخت‌وپز، نظافت و نگهداری غذا کمک می‌کنند. شما می‌توانید وسایل آشپزخانه را به چند دسته شامل لوازم کوچک، وسایل اصلی، لوازم لوکس و سایر موارد دسته‌بندی کنید. صنعت لوازم آشپزخانه چقدر بزرگ است؟ به گفته کارشناسان تحقیقات بازار، صنعت لوازم آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ بالغ‌بر ۲۳۷.۳ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷، به ۳۷۷.۷ میلیارد دلار برسد. ۷ برند از ۱۰ برند برتر لوازم آشپزخانه در جهان، سود خالص بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد را در سال گذشته کسب کرده‌اند.

بهترین برندهای لوازم خانگی برقی

در ادامه فهرستی از برترین برندهای لوازم خانگی برقی در جهان در سال ۲۰۲۰ وجود دارد که بر اساس رتبه‌بندی قابلیت اطمینان و عملکرد کسب‌وکار و همچنین بر اساس درآمد رتبه‌بندی شده‌اند.

لوازم برقی خانگی برند بوش (Bosch)

بی‌شک برند بوش را خیلی از افراد می‌شناسند، بوش یکی از برندهای لوازم خانگی آلمانی است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۰۱ درزمینهٔ تولید لوازم برقی خانگی نیز شروع کرده است. با گسترش برند بوش علاوه بر کارخانه آلمان کارخانه‌هایی نیز در کشورهایی چون مجارستان، مالزی، ترکیه، چین تأسیس شده تا راحت‌تر بتوان انواع محصولات بوش را روانه بازار داخلی و خارجی کند.

شرکتی به نام بوش سرویس محصولات بوش را گارانتی می‌کند و خدمات پس از فروشی نیز برای آن ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که هر کالای بوش که گارانتی بوش سرویس را ندارد و دفترچه ضمانت‌نامه هولوگرامی ندارد یک محصول تقلبی شمرده می‌شود. در رابطه با مدت‌زمان گارانتی باید بیان کنیم که محصولات بوش دارای گارانتی ۳۶ ماهه هستند. در کل محصولات اصل بوش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشند، اما بااین‌حال قیمت آن‌ها کمی زیاد است.

برندهای لوازم خانگی - بوش

متأسفانه بوش از آن دسته از برندهای محبوبی است که نمونه‌های تقلبی زیادی از روی این محصولات ساخته می‌شوند و خرید محصولات اصل بوش ممکن است کمی مشکل‌ساز و سخت باشد پس اگر قصد دارید تا از برند بوش خریداری کنید حتماً به سراغ نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مورد اعتماد بروید.

شما می‌توانید انواع لوازم خانگی برند بوش را با ضمانت اصالت و ارسال رایکان از فروشگاه المارکت تهیه کنید.

لوازم برقی برند سامسونگ (Samsung)

یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی برقی برند سامسونگ است، سامسونگ یک برند کره‌ای است که محبوب‌ترین محصول تولیدی آن گوشی موبایل است که به‌راحتی می‌توانید در دست افراد مشاهده کنید. البته سامسونگ درزمینهٔ محصولات لوازم برقی خانگی و آشپزخانه هم بسیار پیشرفته عمل کرده و انواع یخچال‌ها و ماشین لباسشویی‌ها را تولید می‌کند.

در رابطه با گارانتی محصولات سامسونگ باید بیان کنیم که محصولات برند سامسونگ همراه با گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسند البته گارانتی تلفن‌های همراه آن نیز متفاوت است، البته سامسونگ برخی از محصولات خود را با گارانتی ویژه روانه بازار می‌کنند.

شما می‌توانید انواع لوازم خانگی برند سامسونگ را با ضمانت اصالت و ارسال رایکان از فروشگاه المارکت تهیه کنید.

برندهای لوازم خانگی - سامسونگ

با توجه به اعداد و ارقام، سامسونگ بهترین فروشنده در ایالات‌متحده آمریکا است. آنچه باعث جذابیت سامسونگ برای مخاطبان غربی می‌شود، این واقعیت است که لوازم آشپزخانه آن با فناوری به‌راحتی با دستگاه‌های دیگر مانند تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌های سامسونگ ادغام می‌شوند. تصور کنید یخچال خود را با تلویزیون یا دستگاه Samsung Galaxy خود متصل کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از برنامه Samsung SmartThings با دستگاه‌های هاب خانواده سامسونگ انجام دهید. دفتر مرکزی سامسونگ در منطقه Seocho، سئول قرار دارد و در حال حاضر سالانه ۲۰۸.۵ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند.

لوازم برقی خانگی برند ال‌جی (LG)

شرکت ال‌جی یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی کره‌ای است، ال‌جی فعالیت خود را از سال ۱۹۴۷ آغاز کرده است، در رابطه با ساخت محصولات ال‌جی باید بیان کنیم که برخی از محصولات ال‌جی در خود کشور کره ساخته می‌شوند اما در برخی از موارد قطعات محصولات ال‌جی در خود کره ساخته شده و در کشورهای دیگری چون چین، ایران، ژاپن، مصر، مالزی و … مونتاژ می‌شوند.

برندهای لوازم خانگی - ال‌جی

منظور از مونتاژ کردن این است که قطعاتی که ساخت کشور کره هستند در داخل کشور دیگری در کنار هم دیگر پیوند می‌زنند تا محصول اصلی را بسازند. برند ال‌جی هم همانند دیگر برندهای معتبر دارای گارانتی است. درواقع ال‌جی برای هر یک از محصولات خود گارانتی جداگانه‌ای با مدت‌زمان معین در نظر می‌گیرد. در ایران به‌راحتی می‌توانید نمایندگی خرید محصولات ال‌جی را پیدا کنید.

شما می‌توانید انواع لوازم خانگی برند ال‌جی را با ضمانت اصالت و ارسال رایکان از فروشگاه المارکت تهیه کنید.

هیچ شرکت دیگری رتبه‌بندی بیشتری نسبت به LG را از J.D. Power Ratings کسب نکرده است. ال‌جی ازنظر رتبه‌بندی مشتریان برای ۶ نوع دستگاه اصلی ازجمله لباسشویی و خشک‌کن، اجاق‌گاز، یخچال و فریزر و بسیاری دیگر، دارای بالاترین رتبه در بازار است. ال‌جی چیزی فراتر از یک برند لوازم خانگی آشپزخانه است. این شرکت همچنین محصولات الکترونیکی خانگی مصرفی دیگری مانند تلویزیون، تجهیزات صوتی و موارد دیگر را تولید می‌کند.

ال‌جی یک شرکت الکترونیکی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در Yeouido-dong، سئول، کره جنوبی قرار دارد. این شرکت سال گذشته ۵۴.۴ میلیارد دلار درآمد سالانه به ارمغان آورده است.

لوازم برقی آشپزخانه برند فیلیپس (Philips)

فیلیپس را می‌توان به‌عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی محبوب معرفی کرد. این برند برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌ها استفاده می‌کند. فیلیپس در حقیقت یک برند چندملیتی است و یک شرکت هلندی است که در سال ۱۸۹۱ تأسیس شده و در زمان کمی توانسته است یکی از بهترین برند لوازم برقی نیز شمرده شود.

برندهای لوازم خانگی - فیلیپس

برند فیلیپس دارای نمایندگی‌هایی در ایران است که تنها با یک جستجوی ساده به‌راحتی می‌توانید نزدیک‌ترین نمایندگی به محل زندگی خود را پیدا کنید. فیلیپس محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه روانه بازار می‌کند و در رابطه با قیمت محصولات فیلیپس باید بگوییم که تنوع بالای محصولات فیلیپس باعث شده تا تنوع قیمتی آن‌ها هم بسیار متفاوت باشد.

شما می‌توانید انواع لوازم خانگی برند فیلیپس را با ضمانت اصالت و ارسال رایکان از فروشگاه المارکت تهیه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*