مقایسه دو توستر پرطرفدار؛ خرید توستر ایرانی باکیفیت

خرید توستر ایرانی

به گفته پزشکان و کارشناسان تغذیه، صبحانه مهم‌ترین وعده‌غذایی هر فرد است و صرف یک وعده صبحانه کامل، مقوی و البته خوش‌طعم، می‌تواند اسباب شروع یک روز خوب را برای شما فراهم کند. یکی از وسایل آشپزخانه که می‌تواند گرمابخش صبحانه‌های شما باشد و وعده‌های جذاب صبحگاهی را برای شما آماده کند، توستر نان است. اگر علاقه‌مندید هر روز چشیدن طعم نان گرم و صبحانه‌ای دل‌انگیز را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید توستر ایرانی است. برندهای ایرانی در زمینه تولید و عرضه توسترهای نان عملکرد مطلوب و قابل‌توجهی را از خود ارائه کرده‌اند و موفق شده‌اند از نظر کیفیت با برندهای مشهور خارجی به رقابت بپردازند. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به دو توستر پرطرفدار از برندهای ایرانی بلانتون و تولیپس را بررسی و مقایسه کنیم تا شما عزیزان بتوانید با دقت بالاتری خرید توستر ایرانی را در دستور کار خود قرار دهید. باتوجه‌به این موضوع جذاب، اگر قصد خرید توستر نان با قیمت اقتصادی و کیفیت مطلوب را دارید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نکات مهم هنگام خرید توستر نان

خرید توستر ایرانی

پیش از اینکه به معرفی دو توستر پرطرفدار از برندهای ایرانی بپردازیم و ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنیم، قصد داریم شما را با نکات مهمی که باید در هنگام خرید توستر ایرانی مدنظر داشته باشید، آشنا کنیم.

ویژگی و مشخصهحالت مطلوب
قدرت دستگاهبازه ۷۰۰ الی ۱۵۰۰ وات
تعداد درگاه یا شیار نان۲ الی ۴ (معمولا برخورداری از دو درگاه کفایت می‌کند)
کشوی جمع‌آوری خرده نانبرخورداری از این ویژگی سبب می‌شود به‌راحتی خرده‌های نان را خارج کنید و از ایجاد بوی بد در صورت سوختن این خرده نان‌ها جلوگیری کنید.
قابلیت تنظیم حرارتبرخورداری از این ویژگی سبب می‌شود بتوانید نان را به میزان موردعلاقه خود برشته کنید.
قابلیت یخ‌زداییاین قابلیت سبب می‌شود تا به‌راحتی بتوانید نان‌های فریزری را به دمای مصرف برسانید.
قابلیت قطع خودکاراین ویژگی باعث جلوگیری از سوختن نان و آسیب‌دیدن دستگاه می‌شود.
جنس بدنهبدنه‌های فلزی یا پلاستیک مقاوم
قیمت توسترباتوجه‌به اینکه توستر نان ساختاری ساده و غیرپیچیده دارد، بهتر است با خرید از برندهای باکیفیت و اقتصادی، توستر نان باقیمت مناسب را خریداری کنید.

بررسی و مقایسه دو توستر پرطرفدار

اگر با مطالعه توضیحات فوق تصمیم گرفتید که به‌جای صرف هزینه بیشتر بر روی برندهای خارجی، توستر نان خود را از برندهای ایرانی باکیفیت تهیه کنید و خرید توستر ایرانی را در دستور کار قرار دهید، بنابراین این بخش متعلق به شماست. در ادامه این بخش قصد داریم به شکل مفصل ویژگی‌ها و مشخصات دو توستر ایرانی پرطرفدار را بررسی کنیم تا شما عزیزان بتوانید محصول مناسب خود را انتخاب و خرید توستر ایرانی را نهایی کنید.

توستر نان تولیپس BT-A420

خرید توستر ایرانی و بررسی قیمت توستر

با اینکه روش‌های مختلفی برای گرم‌کردن یا برشته‌کردن نان برای صرف صبحانه وجود دارد؛ اما هیچ‌کدام از روش‌های مدنظر، نمی‌توانند نان را مانند توستر نان تولیپس BT-A420 برشته و گرم کنند. این محصول از برند ایرانی تولیپس دارای دو درگاه جهت قرارگیری نان است و می‌توانید به شکل هم‌زمان، دو برش از نان را برشته و برای صبحانه خود آماده کنید. قدرت این دستگاه ۸۰۰ وات است و می‌توان سرعت برشته‌کردن با این دستگاه ۸۰۰ واتی را مطلوب توصیف کرد. بدنه توستر نان تولیپس BT-A420 ترکیبی از استیل و پلاستیک است و می‌‌توان دوام بالا را از مزایای خرید توستر ایرانی تولیپس عنوان کرد. قابلیت تنظیم دما در این توستر نان سبب می‌شود شما بتوانید نان را به میزان موردعلاقه خود برشته کنید و صبحانه‌ای باب طبع خود را میل کنید. جهت تنظیم دما و میزان برشته‌شدن نان یک ولوم بر روی دستگاه قرار گرفته که می‌توانید به‌سادگی و با استفاده از آن دمای مدنظر خود را اعمال کنید. علاوه بر ویژگی‌های فنی مناسب، طراحی ظاهری این محصول نیز به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفته است و می‌توان طراحان برند تولیپس را از این نظر مورد ستایش قرار داد. رنگ مشکی استیل بر جذابیت این توستر نان افزوده است و علاوه بر کاربردی‌بودن، این محصول می‌توان با ظاهر جذاب و کلاسیک خود به زیبایی‌های آشپزخانه شما بیفزاید. همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره شد، یکی از مزایای خرید توستر ایرانی، مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت توستر است. اگر قصد خرید توستر خارجی با همین مشخصات و کیفیت را داشته باشید، باید چیزی بیش از دوبرابر قیمت توستر ایرانی تولیپس را برای آن بپردازید.

توستر بلانتون BT2201

بررسی قیمت توستر ایرانی
خرید توستر ایرانی و بررسی قیمت توستر

توستر بلانتون BT2201 می‌تواند سبک‌زندگی شما را تغییر دهد و به انگیزه چشیدن طعم صبحانه‌ای جذاب و دلپذیر شما را به فردی سحرخیز تبدیل کند. توستر نان بلانتون BT2201 یکی از محبوب‌ترین محصولات برند باکیفیت بلانتون است که با ظاهری زیبا و ویژگی‌های فنی کم‌نظیر به بازار عرضه شده است. توان مصرفی این دستگاه ۱۳۰۰ وات است و توستر بلانتون BT2201 یکی از قوی‌ترین توسترهای نان بازار محسوب می‌شود. این دستگاه دارای چهار درگاه قرارگیری و برشته‌کردن نان است و بدنه آن نیز از استیل ضدزنگ تهیه شده است. با استفاده از این توستر نان می‌توانید تمامی انواع نان‌های سنتی ایرانی و نان تست را گرم و برشته کنید. طراحان برند بلانتون در زمینه طراحی بدنه این دستگاه نهایت سلیقه و ذوق خود را به کار گرفته‌اند و توستری کلاسیک و جذاب را ساخته‌اند. باکسی مستطیلی با بهره‌گیری از دو رنگ فوق‌العاده زیبا مشکی و نقره‌ای، جلوه‌ای خاص به این محصول بخشیده است. در بخش جلویی دستگاه تنها سه دکمه برای کنترل راحت آن در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برنامه مدنظر و دمای مطلوب خود را انتخاب کنید. با خرید توستر ایرانی و استفاده از آن شما می‌توانید از ۷ برنامه مختلف برای میزان برشتگی و سه برنامه یخ‌زدایی، توقف عملکرد و گرم‌کردن مجدد استفاده نمایید و نان که پایه اصلی وعده صبحانه است را مهیای صرف صبحانه کنید. این توستر نان از برند بلانتون دارای سینی برای جمع‌آوری خرده نان است و می‌توانید به‌راحتی خرده نان‌ها را جمع‌آوری کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پایه ضدلغزش، چراغ نشانگر و قابلیت قطع خودکار اشاره کرد. قیمت توستر بلانتون BT2201 نسبت به توسترهای هم‌رده خارجی بسیار پایین‌تر است و می‌توان این محصولی را گزینه‌ای با ارزش خرید بسیار بالا معرفی کرد.

مقایسه دو توستر پرطرفدار در یک نگاه

نام محصولتوستر بلانتون BT2201توستر نان تولیپس BT-A420
قدرت دستگاه۱۳۰۰ وات۸۰۰ وات
سینی جمع‌کن خرده ناندارددارد
قابلیت تنظیم دمادارددارد
تعداد درگاه نان۴۲
قابلیت قطع خودکاردارددارد
جنس بدنهاستیل ضدزنگترکیبی از استیل و پلاستیک
قیمت توستربالاترپایین‌تر

خرید توستر ایرانی از المارکت

امید است که بررسی دو توستر پرطرفدار از بلاگ المارکت به تصمیم‌گیری شما در زمینه خرید توستر ایرانی کمک کرده باشد. اگر قصد دارید به‌راحتی و با صرف تنها چند دقیقه خرید توستر ایرانی را انجام دهید و رنگ‌ و بوی دیگری به وعده صبحانه خود ببخشید، می‌توانید همین حالا به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه نمایید و در کنار این دو توستر ایرانی، از میان انبوهی از توسترهای نان دیدن کنید و در نهایت، محصول مدنظر خود را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

توستر فلر TO290
توستر فلر TO290
3,850,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*