خرید جارو برقی رباتیک کارچر؛ بررسی و معرفی محصولات برند کارچر

جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3

نظافت منزل و به‌ویژه جاروکشیدن کف محیط همواره یکی از طاقت‌فرساترین بخش‌های خانه‌داری است. پیش از ورود جاروبرقی‌های رباتیک به این بازار، برندهای مختلف بر روی بهبود کیفیت و افزایش امکانات جاروبرقی‌های خود تمرکز داشتند تا انجام این کار سخت را آسان کنند؛ اما با ورود این محصول بازار، همه‌چیز تغییر کرد. هم‌اکنون شما می‌توانید با خرید جارو برقی رباتیک به‌سادگی تمامی کف منزل خود را تمیز کنید. یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه پیشرو بوده و محصولاتی جذاب و قابل‌توجهی را عرضه کرده، برند کارچر است. خرید جارو برقی رباتیک کارچر می‌توان برای همیشه شما را از جاروکشیدن منزل معاف کند و خانه‌داری را به کاری لذت‌بخش برای شما تبدیل نماید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به معرفی جارو برقی رباتیک بپردازیم و ویژگی‌ها و نکات مهمی که باید در هنگام انتخاب و خرید جارو برقی رباتیک کارچر مدنظر داشته باشید را  بررسی کنیم.

معرفی برند کارچر

پیش از معرفی محصولات برند کارچر و بررسی نکات مهم در هنگام خرید جارو برقی رباتیک کارچر، به معرفی این برند می‌پردازیم. کارچر برندی بین‌المللی است که توسط آلفرد کارچر در سال ۱۹۳۵ در ویتنبرگ آلمان تأسیس شده است. این برند فعالیت گسترده‌ای در زمینه طراحی و تولید تجهیزات نظافتی و آبیاری دارد. در سال ۱۹۵۰ این برند آلمانی برای اولین به عرصه تولید جاروبرقی را ورود کرد. این برند همواره در زمینه طراحی محصولات خود به موضوع برندینگ توجه خاصی داشته و ترکیب رنگ‌های زرد و مشکی و زرد و سفید، به شناسنامه این برند تبدیل شده است.

جاروبرقی رباتیک کارچر

برند کارچر در سال‌های اخیر به طراحی و تولید جاروبرقی‌های رباتیک پرداخته و با ارائه کیفیت مناسب و جلب رضایت مشتریان، خرید جارو برقی رباتیک کارچر را به انتخابی هوشمندانه تبدیل کرده است. جارو برقی کارچر از نوع هوشمند و رباتیک قادر است تنها با ارائه تنظیمات، بدون نیاز به کمک شما، تمامی بخش‌های منزل را به طور کامل تمیز کند. فناوری پیشرفته‌ای که در طراحی و تولید جاروبرقی رباتیک کارچر به‌کار رفته، باعث ارائه نظافت دقیق و کامل می‌شود. باتوجه‌به برخورداری از چندین سنسور، این جاروبرقی رباتیک به موانع برخورد نمی‌کند و می‌تواند با اسکن‌کردن محیط، نظافت را به شکل دقیق انجام دهد. این ویژگی‌ها در کنار برخورداری از باتری قوی و مخزن زباله بزرگ، جارو برقی کارچر به یکی از برترین جاروبرقی‌های رباتیک موجود در بازار تبدیل کرده است. باتوجه‌به ویژگی‌هایی مانند سادگی در استفاده، تکنولوژی پیشرفته در ساخت، بدنه مقاوم و نظافت دقیق، خرید جارو برقی رباتیک کارچر، بهترین انتخابی است که می‌توانید در میان گزینه‌های موجود در بازار انجام دهید.

بررسی محصولات برند کارچر در دسته‌بندی جاروبرقی رباتیک

اگر قصد خرید جارو برقی رباتیک کارچر را دارید، این برند دو مدل RCV3 و RCV5 را به بازار عرضه کرده است و می‌توانید از میان این دو محصول، جاروبرقی مناسب خود را انتخاب کنید.

خرید جارو برقی رباتیک کارچر

جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3

جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3، جاروبرقی هوشمندی است که عملکرد مناسبی را در سطوح سخت و فرش‌های کم پرز ارائه می‌دهد. این جاروبرقی از برند کارچر برای اسکن‌کردن محیط از سیستم ناوبری لیزری استفاده می‌کند و پس از اسکن‌کردن محیط می‌تواند به‌راحتی و به شکل منظم به تمیزکردن فضای مدنظر بپردازد.

مشخصات فنی جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3

قدرت مکش جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3 حداکثر ۲۵۰۰ پاسکال و ظرفیت محفظه گردوغبار آن ۵۰۰ میلی‌متر است. مخزن آب این دستگاه می‌تواند ۱۷۰ میلی‌لیتر آب را در خود جای دهد و کف محیط مدنظر را برای شما تی بکشد. باتری لیتیوم یونی این دستگاه ظرفیتی معادل ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و می‌تواند تا ۲ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، به نظافت محیط مدنظر بپردازد. باتوجه‌ به قابلیت بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ، هیچ‌گونه نگرانی در مورد شارژکردن دستگاه نخواهید داشت. از دیگر مشخصات فنی این جاروبرقی رباتیک می‌توان به قابلیت کنترل از راه دور، قابلیت برنامه‌ریزی، قابلیت تشخیص فرش، قابلیت تقویت خودکار مکش و قابلیت بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ اشاره کرد.

تجربه کاربری جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3

خرید جارو برقی رباتیک کارچر RCV3 انتخابی رضایت‌بخش برای مشتریان برند کارچر بوده است و می‌توان این محصول را یکی از محبوب‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک حاضر در بازار دانست. این جاروبرقی با استفاده از سیستم ناوبری لیزری خود به‌خوبی نقشه محیط را در خود طراحی می‌کند و نظافت را به شکل دقیق انجام می‌دهد. در هنگام جاروکردن محیط، این دستگاه هیچ برخوردی به موانع و پایه‌های مبلمان نخواهد داشت. قدرت مکش این دستگاه بالاست و در هنگام جاروکشیدن محیط ، این جاروبرقی گردوغبار، مو، ذرات کوچک و سایر آلودگی‌ها را به‌راحتی از روی فرش‌ها و سطوح سخت جمع‌آوری می‌کند. ویژگی هیجان‌انگیز این دستگاه قابلیت تمیزکردن خیس است. با استفاده از مخزن آب و موپ پد موجود در این دستگاه، می‌توان با استفاده از جاروبرقی رباتیک کارچر RCV3 مایعات ریخته‌شده بر روی زمین را تمیز کرد. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن کارچر این دستگاه را راه دور کنترل کنید. این ویژگی در زمان‌هایی که مهمانی را به منزل خود دعوت می‌کنید؛ اما هنوز به منزل نرسیده‌اید، بسیاری کاربردی است. قابلیت برنامه‌ریزی این جاروبرقی رباتیک از دیگر ویژگی‌های محبوب کاربران است که با استفاده از آن دستگاه در طول ساعات مشخصی از شبانه‌روز، شروع به فعالیت می‌کند و منزل شما را تمیز می‌کند. این جاروبرقی هوشمند با تکیه بر قابلیت تشخیص فرش، هنگامی که به فرش‌ها می‌رسد، قدرت مکش خود را افزایش می‌دهد تا جمع‌آوری آلودگی‌ها، مو و… با دقت بیشتری صورت پذیرد. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت جاروبرقی رباتیک RCV3 و نهایی‌کردن خرید جارو برقی رباتیک کارچر RCV3 کلیک کنید.

جاروبرقی رباتیک کارچر RCV5

ویژگی‌ها و تجربه کاربری جاروبرقی رباتیک کارچر RCV5 شباهت بسیار زیادی به ویژگی‌های مدل RCV3 دارد و تفاوت این محصول در مشخصات فنی است. در ادامه به نگاهی اجمالی به مشخصات فنی و تجربه کاربری جاروبرقی رباتیک RCV5 نیز خواهیم داشت.

مشخصات فنی جاروبرقی رباتیک کارچر RCV5

  • قدرت مکش: حداکثر ۲۷۰۰ پاسکال
  • ظرفیت محفظه گردوغبار: ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • ظرفیت مخزن آب: ۲۴۰ میلی‌لیتر
  • نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • میزان شارژدهی باتری: ۱۲۰ دقیقه
  • نوع ناوبری: ناوبری لیزری دقیق LIDAR
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • قابلیت برنامه‌ریزی
  • قابلیت تشخیص فرش
  • قابلیت تقویت خودکار قدرت مکش
  • قابلیت بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ

تجربه کاربری جاروبرقی رباتیک کارچر مدل RCV5

مشخصات فنی جارو برقی کارچر مدل RCV5 تفاوت چندانی با مدل RCV3 ندارد و مهم‌ترین تفاوت میان این دو محصول، قدرت مکش بیشتر مدل RCV5 است. از نظر تجربه کاربری تنها نکته حائز اهمیت، نوع سیستم ناوبری است که در جارو برقی کارچر RCV5، نحوه اسکن‌کردن محیط مدنظر بهبود یافته است.

خرید جارو برقی رباتیک کارچر

گفتار پایانی

باتوجه‌به فناوری پیشرفته به‌کاررفته در جاروبرقی رباتیک کارچر می‌توان این محصول را از گزینه مناسبی برای خرید دانست. قیمت جارو برقی رباتیک کارچر نسبت به سایر برندها کمی بالاتر است؛ اما کیفیت تولید محصولات این برند فوق‌العاده است و می‌توانید برای سال‌های سال از این محصول استفاده کنید. شما می‌توانید هم‌اکنون از طریق بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت برای خرید جارو برقی رباتیک کارچر اقدام کنید و خرید خود را به‌راحتی و با چند کلیک نهایی کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*