خرید رادیاتور برقی از لیست پرفروش‌های المارکت

خرید رادیاتور برقی

تأمین گرمایش محیط‌های مختلف مانند منزل، محل کار و… در فصل‌های سرد سال یکی از بزرگ‌ترین دغدغه همه افراد است. در برخی از فضاهایی که دستگاه‌های گرمایشی موجود بهره‌وری مناسبی ندارند و یا از ابتدا دستگاه‌های گرمایشی تعبیه نشده است، شما می‌توانید از سیستم‌های گرمایشی به‌روز و کارآمدی مانند رادیاتور برقی استفاده کنید. خرید رادیاتور برقی و استفاده از آن می‌تواند به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی مانند ایمنی بالا، نصب آسان، مصرف پایین انرژی و…، انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به بررسی نکات مهم در هنگام خرید شوفاژ برقی بپردازیم و لیست پرفروش‌ترین رادیاتورهای برقی المارکت را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد خرید رادیاتور برقی را دارید، پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول تا پایان همراه ما باشید.

رادیاتور برقی چگونه عمل می‌کند؟

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، رادیاتور برقی از انرژی برق تغذیه می‌کند و به محیط مدنظر شما گرما می‌بخشد. رادیاتور برقی دارای المنت است و گرما در این دستگاه توسط المنت تأمین می‌شود. رادیاتور برقی فرایند متفاوتی از گرمایش را نسبت به رادیاتورهای دارای گازی یا موتورخانه‌ای ارائه دهند. در رادیاتورهای معمولی گرما توسط آب گرمی که در لوله‌ها حرکت می‌کند و به رادیاتورها می‌رسد، فضا را گرم می‌کنند. اما در رادیاتورهای برقی گرما توسط المنت تولید می‌شود و از طریق پره‌ها به فضای مدنظر منتقل می‌شود. یکی از برتری‌های استفاده و خرید رادیاتور برقی این است که هیچ نیازی به لوله‌کشی آب یا تأمین گاز ندارند و به‌راحتی می‌توان رادیاتور برقی را نصب و از آن استفاده کرد.

مهم‌ترین نکات در خرید شوفاژ برقی

عوامل مختلفی بر کیفیت و قیمت رادیاتور برقی تأثیرگذارند و اگر در هنگام خرید رادیاتور برقی، توجهی به این موارد نداشته باشید، ممکن است خرید موفقی را تجربه نکنید. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌شود این بخش را با دقت مطالعه کنید و در هنگام انتخاب محصول از موارد را مدنظر قرار دهید.

توان گرمایشی یا توان مصرفی

توان مصرفی رادیاتور برقی، میزان انرژی الکتریکی است که این دستگاه برای تولید گرما مصرف می‌کند. توان گرمایشی مهم‌‌ترین نکته در زمینه خرید رادیاتور برقی است و باید در این مورد نهایت دقت خود را به کار بگیرید. بدیهی است که هر چه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد، میزان گرمای تولیدی آن نیز بیشتر می‌شود. بازه توان مصرفی شوفاژهای برقی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ وات است. پیشنهاد می‌شود برای فضاهای کوچک‌تر از دستگاه‌هایی با توان گرمایشی کمتر و برای فضاهای بزرگ‌تر از دستگاه‌هایی با توان گرمایشی بیشتر استفاده کنید.

تعداد پره‌ها

تعداد پره شوفاژ برقی نیز در زمینه گرمایش بیشتر دستگاه تأثیرگذار است و هرچه تعداد پره‌های شوفاژ برقی بیشتر باشد، انتشار گرما به محیط بیشتر و بهتر انجام می‌شود.

سایر ویژگی‌ها

معمولاً بدنه رادیاتورهای برقی از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود؛ زیرا انتقال گرما آن مطلوب و وزن آن نسبت به سایر فلزها کمتر است. رادیاتورهای برقی باید دارای ترموستات‌های ایمن جهت تنظیم دمای شوفاژ باشند و از ایجاد گرمای بیش از حد در این دستگاه جلوگیری کنند. برخورداری از سیستم قطع اتوماتیک نیز می‌تواند از بروز حادثه‌های مختلف جلوگیری کند، بنابراین پیشنهاد می‌شود دستگاهی را خریداری کنید که دارای قابلیت قطع اتوماتیک باشد. ویژگی‌هایی مانند برخورداری از فن گردش هوا، محفظه مخصوص جمع‌کردن سیم برق، تایمر، سیستم ضد انجماد، صفحه نمایشگر و حوله خشک‌کن از جمله ویژگی‌هایی هستند که به شکل امکانات ویژه در برخی از رادیاتورهای برقی تعبیه می‌شوند. شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر، دستگاهی را خریداری کنید که دارای این دسته از امکانات باشد.

لیست پرفروش‌ترین رادیاتورهای پرفروش المارکت

خرید رادیاتور برقی از لیست پرفروش های المارکت

اگر قصد دارید تجربه موفقی از خرید رادیاتور برقی به دست آورید، می‌توانید  از لیست پرفروش‌ترین رادیاتورهای برقی المارکت خرید کنید. در این بخش به معرفی سه دستگاه پرفروش و باکیفیت از برندهای معتبر می‌پردازیم تا خرید شوفاژ برقی برای شما آسان‌تر از گذشته شود.

رادیاتور برقی هاردستون OR2507

رادیاتور برقی هاردستون OR2507 یکی از رادیاتورهای برقی موجود در بازار ایران است که می‌توانید آن را برای گرمایش فضاهای متوسط به کار بگیرید. مهم‌ترین کاربرد این رادیاتور برقی، استفاده در اتاق‌های با متراژ کم است که در آن‌ها نمی‌توان از بخاری گازی استفاده کرد.  این رادیاتور برقی از برند هاردستون دارای توان گرمایشی ۲۵۰۰ وات و دارای ۱۱ پره است. این دستگاه در بخش زیرین خود دارای دو پایه است که هر کدام از آن‌ها دارای دو عدد چرخ هستند. این چرخ‌ها باعث تسهیل در حرکت دستگاه می‌شوند و می‌توانید به‌راحتی با استفاده از این چرخ‌ها، دستگاه را حرکت دهید. رادیاتور برقی هاردستون OR2507 دارای ۱.۵ متر کابل برق است و می‌توانید به‌راحتی و تنها با اتصال دوشاخه به پریز از این دستگاه استفاده کنید و نیاز به هیچ اقدام دیگری در زمینه نصب این دستگاه ندارید. با استفاده از ترموستات قابل‌تنظیم این رادیاتور برقی می‌توانید دمای محیط را بر روی میزان مدنظر خود قرار دهید. اگر به دنبال خرید رادیاتور برقی با قیمت مناسب و کارایی مطلوب هستید، رادیاتور برقی هاردستون OR2507 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رادیاتور برقی هاردستون OR2507

رادیاتور برقی دلونگی KH770925

رادیاتور برقی دلونگی KH770925 یکی از رادیاتورهای پخش‌کننده یکنواخت گرماست و به‌عنوان یکی از برترین رادیاتورهای برقی موجود در بازار شناخته می‌شود. رادیاتور برقی دلونگی KH770925 دارای ۹ پره و توان گرمایشی ۲۵۰۰ وات است. این میزان تولید گرما برای گرمایش محیط‌هایی تا ۶۰ مترمربع مناسب است. برخورداری از فن قدرتمند ۵۰۰ واتی در ساختار این دستگاه سبب شده گرما به شکل بهتری در محیط پخش شود و فضاهای دور از رادیاتور نیز همانند بخش‌های نزدیک به دمای مطلوب شما نزدیک شوند. جهت حرکت راحت دستگاه، چهار چرخ در بخش پایه‌ها تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم دما با استفاده از ترموستات، ترموستان ایمنی، عملکرد ضد برفک و… اشاره کرد. اگر تصمیم به خرید رادیاتور برقی باکیفیت و با امکانات بالا گرفته‌اید، رادیاتور برقی دلونگی KH770925 گزینه ایده‌آل برای شماست.

رادیاتور برقی دلونگی KH770925

رادیاتور برقی میدیا NY2311-16JA

رادیاتور برقی میدیا NY2311-16JA، آخرین محصول پیشنهادی از لیست خرید رادیاتور برقی است. این شوفاژ برقی با توان گرمایشی ۲۳۰۰ وات و برخورداری از ۱۱ پره می‌تواند فضاهای متوسط مانند یک اتاق یا پذیرایی را گرم کند. این دستگاه می‌تواند در سه سطح گرمایشی مختلف عمل کند. رادیاتور برقی میدیا NY2311-16JA دارای ترموستات قابل‌تنظیم است که می‌توانید با استفاده از یک ولوم پیچی که در بخش جانبی دستگاه تعبیه شده، دما مدنظر خود را انتخاب کنید. این دستگاه دارای سوئیچ ایمنی توکار است که از خطراتی مانند واژگونی و گرمای بیش از حد جلوگیری می‌کند. برای جابه‌جایی آسان‌تر این دستگاه یک دستگیره در بخش کناری و چهارچرخ در زیر دستگاه تعبیه شده است. قابلیت تنظیم ارتفاع و سیستم ضد رسوب از دیگر امکانات این شوفاژ برقی هستند.

رادیاتور برقی میدیا NY2311-16JA

خرید رادیاتور برقی از المارکت

شما می‌توانید هم‌اکنون با مراجعه به بخش فروشگاهی سایت المارکت و با انتخاب دسته‌بندی رادیاتور برقی، علاوه بر این سه محصول، محصولات تولیدشده توسط سایر برندهای مختلف ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس راهنمای خرید رادیاتور برقی، دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب دستگاه نیز تنها با صرف چند دقیقه زمان می‌توانید خرید خود را نهایی کنید و محصول مدنظر را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

رادیاتور برقی هاردستون OR2507
%۱۱ تخفیف
۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان 5,000,000 تومان
رادیاتور برقی میدیا NY2311-16JA
تخفیف
۱۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان 15,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*