چرا ماشین اصلاح فیلیپس MG7750 گزینه‌ای مناسب برای خرید است؟

ماشین اصلاح فیلیپس MG7750

شرکت فیلیپس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکتریکی و الکترونیکی در سراسر جهان است که به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی مانند طول عمر بالای محصولات، کیفیت مطلوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه در ایران نیز از محبوبیت بسزایی برخوردار است. اگر نگاهی به لیست محصولات فیلیپس بیندازید، تعجب خواهید کرد؛ زیرا این شرکت در زمینه‌های مختلف مانند ابزار روشنایی، ابزار پزشکی، بهداشت شخصی، لوازم آشپزی و… فعالیت دارد. در این میان ماشین‌های اصلاح فیلیپس از شهرت بیشتری برخوردارند و ماشین اصلاح فیلیپس MG7750 یکی از محصولات گروه ماشین‌های اصلاح فیلیپس است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی ماشین اصلاح MG7750  بپردازیم و ویژگی‌های این محصول از برند فیلیپس را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750

ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 در واقع یک ست کامل لوازم اصلاح است که می‌تواند برای اصلاح موهای سر، صورت و بدن مناسب باشد. با استفاده از این ماشین اصلاح می‌توانید موهای اصلاح موهای بدن خود را به‌راحتی و با استفاده از یک دستگاه به شکل کامل انجام دهید. این ماشین اصلاح از برند فیلیپس دارای ۲۳ قطعه یا شانه جهت کوتاه‌کردن یا اصلاح‌کردن موهای بخش‌های مختلف بدن است. باتوجه‌به برخورداری از تیغه‌های متعدد با ویژگی‌ها و شماره‌های مختلف دقت اصلاح موهای بدن شما تا دوبرابر افزایش می‌یابد و می‌تواند برای اصلاح هر بخش، از قطعه یا شانه مناسب بهره بگیرید. شما می‌توانید از سری‌های ۴ تا ۹ میلی‌متری برای اصلاح ته‌ریش، از سری‌های ۴، ۹، ۱۲ و ۱۶ میلی‌متری برای اصلاح موهای سر، از سری‌های ۱، ۲، ۵ و ۷ میلی‌متری برای اصلاح موهای صورت، از سری ۳ و ۵ میلی‌متری برای اصلاح موهای بدن، از سری ۶ میلی‌متری برای اصلاح ابرو و سری اصلاح دقیق برای اصلاح موهای گونه، چانه و گردن بهره بگیرید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید موهای سر، صورت یا بدن خود را با شماره صفر اصلاح کنید. علاوه بر این سری‌ها، شما می‌توانید با استفاده از بخش فلزی و بدون استفاده از شانه، برای اصلاح موهای صورت، گردن و بدن یا برای ایجاد خط ریش اقدام کنید. علاوه بر موارد فوق برای موهای گوش و بینی نیز سری مخصوص در جعبه قرار گرفته است.

ماشین اصلاح فیلیپس - سرهای متنوع

بررسی و معرفی ماشین اصلاح MG7750 از دیدگاه فنی

در این بخش از معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750، قصد داریم به بررسی ویژگی‌های فنی این محصول بپردازیم. ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 از جمله ماشین‌های اصلاحی است که می‌تواند هم با اتصال مستقیم به برق از طریق کابل و هم به شکل شارژی کار کند. مدت‌زمان شارژشدن کامل این دستگاه 2 ساعت است و این دستگاه می‌تواند پس از شارژشدن کامل تا ۵ ساعت قابل‌استفاده باشد. باتوجه‌به ویژگی شارژ سریع، شما می‌تواند این دستگاه را برای چنددقیقه به شارژ بزنید و یک‌بار استفاده خود را انجام دهید. در این بخش از معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 باید اشاره کنیم که این دستگاه دارای سیستم Dualcut است و این سیستم سبب می‌شود تیغه‌ها به شکل خودکار تیز شوند و نیازی به تیزکردن تیغه‌ها توسط کاربر وجود نخواهد داشت. ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 دارای نشانگر باتری است و هنگامی شارژ دستگاه کم شود، شما از طریق این نشانگر متوجه خواهید شد. کابل برق، برس تمیزکننده و کیف نگهداری اقلام همراه این دستگاه هستند.

بررسی و معرفی ماشین اصلاح MG7750 از دیدگاه تجربه کاربری

در این بخش از مطلب معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750، تجربه کاربری این محصول را بررسی می‌کنیم تا شما عزیزان دیدگاه دقیق‌تری نسبت به این محصول داشته باشید.

نگهداری ساده و راحت

نگهداری ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 بسیار ساده است و  می‌توانید پس از استفاده تمامی شانه‌ها و تیغه اصلی را زیر شیر آب بشویید و سپس خشک کنید. بدنه دستگاه را نیز می‌توانید با استفاده از برس تمیزکننده یا با استفاده از کمی الکل تمیز کنید. تیغه این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ و بدنه آن در برابر ضربه و فشار مقاوم است. درصورتی‌که بدنه این محصول ضربه شدید نخورد، می‌توانید تا مدت‌های طولانی از این محصول استفاده کنید.

کاربری خشک و مرطوب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 به آن اشاره کنیم، قابلیت استفاده در حالت خشک و مرطوب است. باتوجه‌به ویژگی ضدآب بودن شما می‌توانید زیر دوش از دستگاه استفاده کنید و به اصلاح موهای بدن خود بپردازید. مانند دیگر ماشین‌های اصلاح، کوتاه‌کردن موهای بدن در حالت خشک نیز ممکن است و مشکلی در این حالت نیز وجود نخواهد داشت.

ماشین اصلاح فیلیپس

طراحی ارگونومیک

طراحی بدنه فلزی این دستگاه به شکل ارگونومیک انجام شده و کنترل آن در دست بسیار راحت است. شما می‌توانید حتی زیر دوش و در زمانی که دستانتان خیس است، ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 به‌راحتی کنترل کنید و به دلیل برخورداری از دستگیره لاستیکی، این ماشین اصلاح از دست شما نمی‌افتد.

ماندگاری بیشتر با تیغه‌های خودتیزشونده

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750، برخورداری از تیغه‌های خودتیزشونده است که با مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، طول عمر دستگاه را بیشتر می‌کنند.

خرید ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750

پس از مطالعه معرفی ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7750 دریافتیم که این محصول به دلیل برخورداری از امکانات به‌روز، چندین سری و شانه، ویژگی اصلاح زیر دوش و قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ماشین اصلاح باشد. اگر قصد خرید ماشین اصلاح فیلیپس MG7750 را دارید، می‌توانید هم‌اکنون به سایت المارکت مراجعه کنید و با انتخاب این محصول، خرید خود را به‌سادگی و در عرض چنددقیقه تکمیل کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ماشین اصلاح فیلیپس MG7910
ماشین اصلاح فیلیپس MG7910
%۱۱ تخفیف
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان 4,100,000 تومان
ریش تراش فیلیپس QP2510
ریش تراش فیلیپس QP2510
تخفیف
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان 1,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*