معرفی برند توشیبا

معرفی برند توشیبا

اگر تابه‌حال لوازم‌خانگی و محصولات دنیای دیجیتال را مورد بررسی قرار داده باشید و با برندهای مشهور این حوزه آشنا باشید، حتماً نام برند توشیبا Toshiba به گوش شما خورده است. توشیبا یکی از برندهای باسابقه و پیشرو در حوزه تولید محصولات الکترونیکی، لوازم‌خانگی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم‌های زیرساختی و… است. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به شکل مفصل تاریخچه برند توشیبا و محصولات توشیبا را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بیش از پیش با این برند ژاپنی آشنا شوید و در مورد خرید محصولات توشیبا تصمیم‌گیری کنید.

تاریخچه برند توشیبا

در سال ۱۹۳۹ دو شکت تولیدکننده تجهیزات برقی، Tokyo Electric Company و Shibaura Sesakusho با یکدیگر ادغام شدند و شرکت توشیبا تاسیس شد. شرکت توشیبا در زمانه‌ای فعالیت خود را شروع کرد که ژاپنی‌ها از نظر شرایط اجتماعی و سطح فناوری در وضعیت چندان مناسبی نبودند و شرایط اجتماعی آن‌ها به سمت مستعمره‌شدن پیش می‌رفت؛ اما دولت ژاپن با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و فراهم‌کردن بستر پیشرفت‌های فناوری، شرایط را تغییر داد و شرایط کار برای شرکت‌های مانند برند توشیبا فراهم شد. برند توشیبا در سال‌های فعالیت خود، مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه داد و محصولات جدید و مهمی را در حوزه‌های مختلف مانند تولید سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های الکترونیکی، لوازم خانگی و…. طراحی و تولید کرد. از مهم‌ترین دستاوردهای این برند در سال‌های فعالیت آن می‌توان به ساخت اولین رادار توشیبا در سال ۱۹۴۲، طراحی و ساخت پلوپز، تلویزیون ترانزیستوری و اجاث مایکروویو در سال‌های ۱۹۵۵ و ۱۹۵۶، ساخت توربین‌های نیروگاه هسته‌ای در سال ۱۹۶۳، ساخت نیروگاه سلول‌های خورشیدی در سال ۱۹۸۴، تولید اچ‌دی- دی‌وی‌دی در سال ۲۰۰۵ و… اشاره کرد. شاید بتوان بخش بزرگی از شهرت برند توشیبا را مختص به تولید اولین لپ‌تاپ جهان توسط این برند نسبت داد. برند توشیبا باتوجه‌به فعالیت‌های گسترده در زمینه تولید محصولات مختلف، داستان برندی جذاب و پرمبحث دارد و اگر علاقه‌مند به حوزه‌های کارآفرینی هستید، می‌توانید مورد برند توشیبا بیشتر به تحقیق بپردازید.

محصولات برند توشیبا

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، برند توشیبا فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و باتوجه‌به اینکه تمرکز ما در المارکت بر روی لوازم‌خانگی و محصولات اداری و تجاری است، در این بخش تنها محصولاتی که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برند توشیبا از ابتدای دوران فعالیت خود به حوزه لوازم‌خانگی ورود پیدا کرد و به تولید محصولات مختلفی از جمله یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و… پرداخت و توانست درصد مهمی از بازار لوازم‌خانگی ژاپن را در دست بگیرید. کیفیت بالا و طراحی‌های مناسب ظاهری سبب محبوبیت این محصولات در بازارهای مختلف شده است و از دهه‌های قبل محصولات این برند وارد بازار ایران نیز شده‌اند. در حال حاضر نیز امکان خرید و استفاده از محصولات برند توشیبا از طریق فروشگاه‌هایی مانند المارکت برای شما فراهم شده است و می‌توانید از طریق فروشگاه المارکت محصولات مختلف برند توشیبا را خریداری کنید.

معرفی برخی از محصولات برند توشیبا

در ادامه به بررسی برخی از محصولات برند توشیبا می‌پردازیم که شما می‌توانید با سادگی و با تنها چند کلیک خرید این محصولات را نهایی کنید.

مایکروویو توشیبا MW2-AC25TF

محصولات برند توشیبا

برند توشیبا همواره مایکروویو را در لیست محصولات خود قرار داده است و یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های مایکروویو در بازار جهانی است. مدل MW2-AC25TF نیز یکی از مایکروویوهای برند توشیبا است که با ظرفیت ۲۵ لیتری و توان مایکرو ۹۰۰ وات و توان گریل ۱۱۰۰ وات، از بهترین گزینه‌ها  به شمار می‌آید. این مایکروویو دارای ۱۰ برنامه پخت متفاوت و قابلیت یخ‌زدایی است که با استفاده از آن می‌توانید انواع غذاهای مدنظر خود را آماده کنید و از چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای کبابی و گریل‌شده لذت ببرید.

ماشین ظرفشویی رومیزی توشیبا DW-08T1CIS

محصولات برند توشیبا

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما ماشین ظرفشویی رومیزی برند توشیبا DW-08T1CIS است. این ماشین ظرفشویی با بهره‌گیری از تکنولوژی ضدباکتری و ضدعفونی‌کننده UV-LED و رده مصرف انرژی A+ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. برنامه‌های شست‌وشوی مختلفی در طراحی این دستگاه در نظر گرفته شده است که می‌توانید بر اساس شرایط کثیفی ظروف و زمانبندی شخصی خود از آن‌ها برای شست‌وشوی ظروف بهره بگیرید. این ماشین ظرفشویی دارای گنجایش مناسبی برای شستن ظروف روزمره ۴ تا ۸ نفره است و می‌تواند در شست‌وشوی روزمره ظروف به شما کمک شایان‌توجهی کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استریل‌کردن ظروف پس از شست‌وشو به وسیله نور LED ماورابنفش، قابلیت جابه‌جایی سبد قاشق و چنگال، نمایشگر LED، نمایش زمان باقی‌مانده برنامه و برخورداری از فیلتر ضد میکروب اشاره کرد.

آبسردکن برند توشیبا RWF-W1766TGE

محصولات برند توشیبا

آبسردکن  توشیبا RWF-W1766TGE یکی از آبسردکن‌های مناسب فضاهای اداری است که با طراحی ایستاده جای‌گیری بسیار کمی دارد و می‌توانید در هر فضایی این آبسردکن را قرار دهید. توان سرمایشی این دستگاه ۱۲۰ وات و توان گرمایشی آن ۴۲۰ وات است. مخزن آب خنک این دستگاه ۲.۵ لیتر و مخزن آب داغ آن یک لیتر است که می‌تواند برای گروه‌های ۶ الی ۱۰ نفره بسیار مناسب باشد و نیاز افراد به آب‌ داغ برای تهیه نوشیدنی‌های گرم را نیز فراهم سازد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

مایکروویو توشیبا MW2-AC25TF
معرفی برند توشیبا
تماس بگیرید
10,200,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*