برند میگل، یک برند باکیفیت ایرانی

برند میگل

برند میگل از برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است که با بیش از ۳۰ سال تجربه به تولید و عرضه محصولات خانگی باکیفیت می‌پردازد. در این مطلب از وبلاگ المارکت به معرفی این برند می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا درباره برند میگل بیشتر بدانید.

مقدمه

ازجمله کارهایی که ترجیح می‌دهیم هرچند سال یک‌بار آن را انجام دهیم خرید لوازم برقی است. خرید وسیله برقی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا و ظاهری شکیل که هم نیاز خانواده را تا چند سال بعد برطرف کند و به این زودی‌ها خراب نشود و هم مدرنیته و به سبک روز دنیا باشد.

اگر تاکنون برند میگل به گوش‌هایتان نخورده است و برای خریدی که هزینه می‌کنید نگران هستید پس با ادامه مطالبی که در اینجا گردآوری کرده‌ایم، همراه باشید تا شما را بیشتر با این برند آشنا کنیم. خرید لوازم‌خانگی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر خانواده است. چراکه به دلیل گران بودن لوازم‌خانگی و نبود قطعات آن‌ها در بازار فعلی کشور قطعاً باید برند معتبری را انتخاب کرد که حداقل چندین سال کار کند و نیاز به تعمیر و جایگزین کردن آن نباشد و اگر خراب شد مجبور نباشید تا کشور سازنده برای خرید قطعه موردنظر سفر کنید.

شما می‌توانید انواع محصولات ساخت برند میگل را به‌راحتی و با ارسال رایگان از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

برندهای لوازم‌خانگی بسیاری در کشور ما وجود دارد که کم‌وبیش همه با آن‌ها آشنا هستند و به آن‌ها اعتماد دارند و چنانچه قرار باشد وسایل مصرفی خود را تعویض کنند بدون پرسش و تحقیق آن‌ها را انتخاب می‌کنند. یکی از برندهای معروف و شناخته‌شده برند میگل است که اگر به بازارها و فروشگاه‌ها سری بزنید حتماً چند قلم از دستگاه‌ها و لوازم‌خانگی از این برند را در شلف خواهید دید. این برند چند سالی است که در عرضه و تولید محصولات باکیفیت و زیبا با سایر برندها در حال رقابت است.

برند میگل ساخت کجاست؟

معمولاً اولین سؤالی که در مورد برندها می‌شود کشور تولیدکننده آن است. برند میگل ازجمله برندهای تولیدکننده لوازم برقی آشپزخانه در ایران است که در حدود ۳۰ سال قبل تأسیس گردید. این برند به‌تازگی در یک شرکت بازرگانی به نام سنجه کیش فعالیت خود را آغاز کرده که نمایندگی برندهای خارجی معروفی چون فلر، دلونگی و… را در ایران به عهده دارد. این برند کالاها و محصولات را با توجه به دنیای مدرن امروزی و مطابق با فرهنگ و سلیقه‌ایرانی و از همه مهم‌تر بر اساس استاندارد کیفیت اروپا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ظاهر جذاب و زیبا در کنار سبک مدرن باعث شدن افراد زیادی محصولات این برند معتبر را خریداری کنند.

برند میگل

محصولات برند میگل جلوه‌ای زیبا به هر آشپزخانه می‌دهد و مطابق با هر سلیقه‌ای است؛ اما در هنگام خرید هر کالایی نباید صرفاً با جذاب بودن ظاهر و به‌روز بودن توجه کرد. بلکه کیفیت محصولی که اعتماد شما را جلب کند از اهمیت بیشتری برخوردار است تا هزینه‌ای که نموده‌اید را مجبور نباشید مجدد پرداخت کنید. به همین دلیل می‌بایست تضمین کیفیت را در اولویت نخست قرار داد.

شرکت بازرگانى سنجه کیش

شرکت بازرگانى سنجه کیش قریب به ٣٠ سال پیش فعالیت خود را در صنعت لوازم‌خانگی ایران، آغاز نمود. این شرکت واردات، پخش و توزیع، فروش و خدمات پس از فروش کالاهاى خود را از طریق شبکه گسترده‌ای در سراسر کشور، بر عهده دارد. شرکت بازرگانى سنجه کیش نمایندگى انحصارى برندهاى دلونگى، فلر و متئو را در اختیار دارد و به‌تازگی برند میگل را به گروه خود افزوده است. کالاهاى برند میگل با مشارکت بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در جهان و پتانسیل‌های تولیدات داخلى ایران، عرضه می‌گردد.

شما می‌توانید انواع محصولات ساخت برند میگل را به‌راحتی و با ارسال رایگان از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

استراتژى برند میگل ارائه کالاهایى متناسب با سبک و روش زندگى مدرن ایرانى به همراه استانداردهاى اروپایى و کیفیت جهانى است. این نگرش در خانواده کالایى لوازم برقى کوچک اعم از: نوشیدنی‌های گرم، پخت‌وپز، غذاسازها، نظافت و اتوکشى، حرارتى و برودتى و لوازم شخصى برقى گسترش داده شده است. کالاهاى برند میگل در کنار برند دلونگى و فلر از گارانتى و خدمات پس از فروش ویژه شرکت سنجه کیش برخوردار است (٢ سال ضمانت و ١٠ سال خدمات پس از فروش).

برند میگل چه محصولاتی عرضه می‌کند؟

این برند برای اینکه بتواند راحت‌تر جای خود را در خانه‌های ایرانیان باز کند و اطمینان آن‌ها را جلب نماید از لوازم‌خانگی کوچک آشپزخانه تولیدات خود را آغاز کرده است. محصولاتی که تاکنون این برند روانه بازار نموده است انواع اتوها، غذا سازه‌ای متنوع، محصولات نظافتی، انواع دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز، محصولات حرارتی و برودتی، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیری، خردکن، ترازو آشپزخانه و ترازوی شخصی، زودپز، سرخ‌کن، سماور برقی،  آون توستر، چای‌ساز، گوشت‌کوب برقی و… است. این سری از محصولات دارای رنگ‌های سفید و استیل ضدزنگ است که با هر آشپزخانه مدرن امروزی و هر دکوراسیونی متناسب است و زیبایی آشپزخانه را دوچندان می‌کند.

برند میگل

گارانتی و خدمات پس از فروش برند میگل

برند ایرانی میگل شاید خارجی نباشد اما از لحاظ کیفیت قابل تضمین و رقابت است. به همین دلیل این شرکت در راستای خدمات ارزنده خود ضمانت‌نامه و گارانتی ۲ ساله به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از کیفیت محصول اطمینان کسب کنند. علاوه بر این به مدت ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد تا چنانچه برای لوازم‌خانگی خریداری‌شده مشکلی پیش آمد بتوانید از خدمات پس از فروش شرکت استفاده نمایید. همچنین این برند علاوه بر کیفیت در ساخت و طراحی سری محصولاتی که به آن تأکید دارد،  قیمتی مقرون‌به‌صرفه اختصاص داده که قابل رقابت با کالاها و برندهای خارجی است.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اتوکشی حرفه‌ای میگل GIS220
اتوکشی حرفه‌ای میگل GIS220
تخفیف
۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 49,000,000 تومان
کتری برقی میگل GEK250
کتری برقی میگل GEK250
%۱۰ تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*