بررسی برگزیده‌های کتری برقی پرفروش المارکت

خرید کتری برقی از لیست کتری برقی پرفروش المارکت

اگر از آن دسته افرادی هستید که نوشیدن چای، قهوه یا دم‌نوش به عادت روزانه‌تان تبدیل شده است و دوست ندارید هر بار مدت‌زمان زیادی را برای آماده‌شدن آب جوش و نوشیدن نوشیدنی موردعلاقه خود صبر کنید، پیشنهاد می‌شود خرید کتری برقی را از لیست کتری برقی پرفروش المارکت در دستور کار خود قرار دهید. کتری برقی وسیله‌ای کاربردی و کارآمد است که می‌تواند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی آب را به دمای جوش برساند و در شرایطی که عجله دارید، کار شما را راه بیندازد. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم برای ایجاد فرصت خرید موفق و جذاب برای شما عزیزان به معرفی، مقایسه و بررسی لیست کتری برقی پرفروش المارکت بپردازیم و شما را با چهار مدل از برترین کتری برقی‌های موجود در بازار آشنا کنیم. اگر شما نیز به خرید کتری برقی علاقه‌مندید و دوست دارید این محصول فوق‌العاده کاربردی را به وسایل آشپزخانه خود اضافه کنید، تا پایان ما را همراهی کنید.

بررسی چک لیست مهم هنگام خرید کتری برقی

کتری برقی پرفروش

در این بخش و پیش از بررسی لیست کتری پرفروش المارکت، قصد داریم نگاهی گذرا به چک لیستی که در هنگام خرید کتری برقی باید مدنظر داشته باشید، بپردازیم.

ویژگی و مشخصهحالت مطلوب
ظرفیت کتریبازه ۱.۵ الی ۲ لیتر
جنس بدنهاستیل ضدزنگ یا پلاستیک (بخش دارای تماس با آب جوش استیل باشد)
توان مصرفیبازه ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰  وات (هرچه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد، آب زودتر به دمای جوش می‌رسد و قیمت محصول نیز افزایش می‌یابد)
صفحه گرم‌نگه‌دارندهبرخورداری از این صفحه می‌تواند به سرو چای و… در چند نوبت کمک کند.
خاموش‌شدن خودکاراین ویژگی سبب می‌شود در صورت فراموشی، دستگاه دچار مشکل نشود.
بدنه عایق سردباعث جلوگیری از انتقال گرما به بدنه دستگاه می‌شود و می‌توانید راحت‌تر با دستگاه کار کنید.
پایه ضدلغزشباعث جلوگیری از سرخوردن دستگاه و بروز اتفاقات ناگوار می‌شود.

لیست کتری برقی پرفروش المارکت

در این بخش قصد داریم چهار کتری برقی پرفروش المارکت را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های این دستگاه را به شما عزیزان معرفی کنیم. این چهار محصول از برندهای مشهور و معتبر عرصه تولید لوازم‌خانگی هستند و شما می‌توانید با خیالی راحت خرید کتری برقی را انجام دهید.

کتری برقی بیم TM2804

خرید کتری برقی پرفروش

کتری برقی بیم TM2804  باتوجه‌به قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده به یکی از پرفروش‌ترین کتری برقی‌های المارکت تبدیل شده است. ظرفیت این کتری ۱.۷ لیتر است که می‌توان با این میزان ظرفیت برای ۴ الی ۸ نفر نوشیدنی گرم آماده کرد. با استفاده از این کتری برقی می‌توان انواع قهوه، چای و نوشیدنی‌های گیاهی مانند چای سیاه، چای سبز و… را تهیه کرد. جنس کتری این دستگاه از شیشه نشکن است و سه برنامه نیز برای دم‌کردن چای (کم‌رنگ، پررنگ و متوسط) برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. کتری برقی بیم TM2804 دارای سیستم قطع خودکار است و می‌تواند در صورت کاهش میزان آب به شکل خودکار دستگاه را خاموش کند. با استفاده از صفحه گرم‌نگه‌دارنده می‌توانید نوشیدنی را تا مدت‌زمان مدنظر خود گرم نگه دارید و در چند نوبت نوشیدنی خود را سرو کنید. قابلیت تنظیم دما نیز از دیگر مزایای خرید کتری برقی بیم TM2804  است.  از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش، پنل تنظیم استاندارد، ترموستات استریکس، تایمر قابل‌تنظیم و آسانسور تمام اتوماتیک از جنس استیل برای دم‌کردن چای اشاره کرد.

کتری برقی میگل GEK250

خرید کتری برقی پرفروش

اگر به دنبال خرید کتری برقی خوش‌قیمت و باکیفیت هستید، کتری برقی میگل GEK250 گزینه مناسب و مطلوبی برای شماست. این کتری برقی در کنار کیفیت ساخت مطلوب، قابلیت‌های مختلف و جذاب، با قیمتی فوق‌العاده به بازار عرضه شده است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. توان مصرفی این کتری برقی از برند میگل ۲۲۰۰ وات است و ظرفیت کتری شیشه‌ای آن ۱.۷ لیتر است. شیشه این کتری در برابر حرارت مقاوم است و هیچ مشکلی در طول زمان استفاده به وجود نخواهد آمد. نمایشگر میزان آب، چرخش ۳۶۰ درجه‌ای، چراغ نشانگر، برخورداری از صفحه گرم‌نگه‌دارنده، ترموستات ایمنی و فیلتر رسوب‌گیر از دیگر مزایای خرید کتری برقی میگل GEK250 به حساب می‌آیند.

کتری برقی میدیا MK17S36

خرید کتری برقی پرفروش

کتری برقی میدیا MK17S36 یکی از برترین محصولات برند چینی میدیا است که به دلیل قیمت اقتصادی و ویژگی‌های مطلوب در لیست کتری  برقی پرفروش المارکت قرار گرفته است. توان مصرفی این کتری ۱۵۰۰ وات و گنجایش کتری آن ۱.۷ لیتر است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ است و می‌توان در زمینه طراحی و مواد تشکیل‌دهنده نمره قبولی را به شرکت میدیا اعطا کرد. سیستم قطع خودکار و فیلتر دائمی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند و شرایط استفاده را برای شما بسیار راحت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های کتری برقی میدیا MK17S36 می‌توان به بدنه استیل ضدلک، چراغ نشانگر و نشانگر سطح آب اشاره کرد.

کتری برقی دلونگی KBOC3001

خرید کتری برقی پرفروش

برند دلونگی برندی در سطح جهانی است که به عرضه محصولات خوش‌ساخت، باکیفیت و با ظاهر جذاب مشهور است. کتری برقی دلونگی KBOC3001 نیز یکی از محصولات زیبا و باکیفیت این برند است که با ظرفیت ۱.۷ لیتری و توان ۲۲۰۰ واتی می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌ها یا گروه‌های ۴ الی ۸ نفره باشد. قابلیت‌های جذاب این دستگاه مانند چرخش ۳۶۰ درجه‌ای، قابلیت جداشدن از دستگاه و محافظ بی‌آبی دستگاه، از عواملی است که این محصول را در لیست کتری برقی پرفروش المارکت قرار داده است. این کتری برقی به دلیل برخورداری از سیستم فلزی ظریف داخلی به شکل خودکار با رسوب‌گیری مقابله می‌کند. برخورداری از بدنه عایق سرد و صفحه گرم‌نگه‌دارنده این محصول را نسبت به رقبای خود در بازار متمایز کرده است. نشانگر سطح آب، چراغ نشانگر، بدنه‌ای از جنس مرغوب‌ترین استیل، صافی ضدرسوب، صافی رسوب‌گیر و کفی جداشدنی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه سایر مشخصات و ویژگی‌های این محصول هستند.

خرید کتری برقی از المارکت

پس از معرفی و بررسی لیست کتری برقی پرفروش المارکت، شما می‌توانید بر اساس ویژگی‌ها و بودجه مدنظر خود اقدام به انتخاب کتری برقی مناسب نمایید. البته پیش از اینکه تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید، پیشنهاد می‌شود با نیم‌نگاهی که به چک لیست خرید کتری برقی دارید، سری به صفحه کتری برقی در فروشگاه اینترنتی المارکت بزنید و محصولات سایر برندها از جمله تفال، فیلیپس، بوش و… را بررسی کنید. در نهایت و پس از بررسی نهایی خود، می‌توانید خرید کتری برقی از المارکت را تنها با چند کلیک به پایان برسانید و خریدی موفق و آسان را تجربه کنید. در پایان امید است مطالعه مطلب لیست کتری برقی پرفروش المارکت برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ست توسترTT640810 و کتری برقی KO851830 تفال
ست توسترTT640810 و کتری برقی KO851830 تفال
تخفیف
۱۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان 10,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*