معرفی بهترین جاروبرقی پارس خزر از نظر خریداران

جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین

برند پارس‌خزر از آن دسته برندهای ایرانی است که در زمینه تولید لوازم‌خانگی قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارد و در سالیان فعالیت خود محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است. در لیست پرشمار محصولات این شرکت، جاروبرقی پارس خزر نیز جای دارد و این برند تابه‌حال چندین مدل جاروبرقی با ویژگی‌های فنی متفاوت را طراحی و تولید کرده است. در میان جاروبرقی‌هایی که در حال حاضر در لیست محصولات پارس‌خزر قرار دارند، برخی از این محصولات به دلایلی مانند قدرت بالای موتور، راحتی کاربری، قیمت اقتصادی و…، از محبوبیت مناسبی در میان خریداران برخوردار است. در این مطلب از بلاگ المارکت بنا داریم به معرفی بهترین جاروبرقی پارس خزر از نظر خریداران و مشتریان المارکت بپردازیم و ویژگی‌ها و قیمت جاروبرقی پارس خزر را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین جاروبرقی پارس خزر از نظر خریداران؛ جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN!

برند سایا که از زیرمجموعه‌های برند بزرگ و مشهور پارس‌خزر است، جاروبرقی عصایی مرلین را طراحی کرده تا امکان جاروکشی سریع و راحت را برای شما فراهم سازد. همان‌طور که از نام جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN پیداست، ساختار این جاروبرقی شبیه به عصا است و جاروکردن با آن به دلیل وزن کمتر و امکان جابه‌جایی آسان، نسبت به جاروبرقی‌های معمولی و مخزن‌دار ساده‌تر و راحت‌‌تر است. علاوه بر امکان جاروکردن زمین و فضای کف، شما می‌توانید با جداکردن دسته جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN از این دستگاه به‌عنوان جارودستی برای تمیزکردن سطوح دیگر مانند مبلمان، کمدها، کابینت‌ها، داخل اتومبیل و… نیز بهره بگیرید.

مشخصات و ویژگی‌های فنی جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN

بهترین جاروبرقی پارس خزر از نظر خریداران

طراحی ارگونومیک دسته و ارتفاع مناسب آن سبب شده جاروکردن منزل با استفاده از جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN راحت و بدون دردسر باشد. باتوجه‌به قدرت ۵۰۰ واتی، توان مکش این جاروبرقی مطلوب است و دیگر نیازی به استفاده از سایر جاروبرقی‌ها نخواهید داشت و می‌توانید با استفاده از این جاروبرقی تمامی بخش‌های منزل خود را جارو کنید. استفاده از این جاروبرقی عصایی در کنار جاروبرقی اصلی نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. می‌توانید از این جاروبرقی عصایی برای نظافت روزانه محیط‌های پرتردد مانند آشپزخانه و راهروها استفاده کنید و در مواقعی که قصد تمیزکاری کل منزل را دارید، از جاروبرقی اصلی خود استفاده کنید.

 یکی از مهم‌ترین مزایای جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین، عدم نیاز به استفاده از کیسه و برخورداری از محفظه زباله است.  بدنه این جاروبرقی عصایی از جنس پلاستیک شفاف و مقاوم است و شما می‌توانید میزان زباله جمع‌شده درون مخزن را مشاهده کنید و در صورت نیاز، محفظه زباله جاروبرقی عصایی را تخلیه کنید. با بهره‌مندی این جاروبرقی عصایی از فیلتر خروجی HEPA، امکان بازگشت گردوغبار و ذرات موجود در محفظه زباله جاروبرقی به فضای اطراف وجود نخواهد داشت. برخورداری از فیلتر HEPA باعث شده تا استفاده از این جاروبرقی برای افراد دارای آلرژی و آسم نیز مناسب باشد و هیچ‌گونه مشکلی از نظر تنفس برای این دسته از افراد به وجود نیاید.

 بدنه جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین دارای دو چرخ است که حرکت این جاروبرقی بر روی سطح را ساده‌تر می‌کنند. جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN دارای سه سری مخصوص است که هر کدام از این سری‌ها، خود دارای چند چرخ هستند. طول سیم برق جاروبرقی پارس خزر مدل سایا ۶ متر است و با بهره‌گیری از این سیم بلند و ارتفاع دسته، شما می‌توانید فضایی به شعاع ۹ متر را با استفاده از این دستگاه جارو کنید. ظرفیت محفظه زباله جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین برابر با ۸ لیتر است. ظرفیت مناسب این جاروبرقی باعث شده شما بتوانید با یک‌بار تخلیه محفظه زباله، چندین نوبت جاروکشی را بدون نیاز به تخلیه مخزن زباله انجام دهید.

قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین

یکی از عواملی که جاروبرقی عصایی مرلین سایا MERLIN را به بهترین جاروبرقی پارس خزر از دیدگاه خریداران تبدیل کرده است، قیمت مناسب این محصول است. با کیفیت مطلوب و مشابه نمونه‌های خارجی، قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین نسبت به جاروهای عصایی خارجی مناسب‌تر است. باتوجه‌به کیفیت بالا، ویژگی‌های جذاب و برتری قیمت جاروبرقی پارس خزر نسبت به نسخه‌های مشابه خارجی، می‌توان این جاروبرقی را محصولی با ارزش خرید بالا توصیف کرد.

خرید جاروبرقی پارس خزر مدل برلین

باتوجه‌به کیفیت بالا و قیمت مناسب، جاروبرقی پارس خزر مدل مرلین گزینه‌ای مناسب جهت خرید جاروبرقی عصایی است و می‌تواند “عصای” دست شما در نظافت منزل باشد. شما می‌توانید همین حالا و با کلیک بر روی نام “جاروبرقی پارس خزر مدل برلین“، این محصول را از فروشگاه اینترنتی المارکت سفارش دهید. جاروبرقی پارس خزر مدل برلین در رنگ‌های قرمز، آبی، بنفش، نارنجی و سفید – خاکستری تولید شده و دست شما در انتخاب رنگ این محصول جذاب نیز باز است.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*