هر آنچه باید در مورد محصولات کارچر بدانید

karcher

نام کشور آلمان همواره در صدر بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و ابزارهای شستشو و پاکسازی درخشیده است و شاید بخشی از این افتخار مربوط به برند “بوش” باشد؛ اما نمی‌توان محبوبیت بالای خرید محصولات کارچر را نادیده گرفت. این برند شاید در میان لوازم شستشو خانگی چندان شناخته‌شده نباشد؛ اما در حوزه ابزارهای شستشو اداری، تجاری و صنعتی حرف اول را می‌زند!

درواقع شرکت کارچر رویای تحقق‌یافته آلفرد کارچر است که در سال ۱۹۳۵ و در شهر اشتوتگارت تاسیس شد. البته دفتر مرکزی این برند در همان سال، به شهر وینندن آلمان منتقل گشت و از همان زمان بود که اولین محصولات کارچر شامل بخاری کابین هواپیما، هیترها، و کوره سختکاری آلیاژها تولید و روانه بازار شدند.

باید به‌خاطر داشته باشید که آلفرد کارچر یک مخترع بود و در سال ۱۹۵۰ برای اولین بار در دنیا، واترجت صنعتی فشار قوی (شوینده پرفشار آب گرم) را طراحی و عرضه کرد. محصولی شگفت‌انگیز که هم در مرزهای آلمان و اروپا و هم خارج از آن درخشید و خرید محصولات کارچر را به‌طرز چشمگیری افزایش داد! امروزه پس از ۸۰ و خرده‌ای سال گذشت از آغاز فعالیت، کارچر همچنان در صدر قرار دارد و طیف وسیعی از وسایل شستشو خانگی و صنعتی را روانه بازار می‌کند.

محصولات کارچر

خرید محصولات کارچر در طی زمان

در ادامه مسیر ۸۰ سال سابقه درخشان برند کارچر، لازم به ذکر است که پیشرفت برند در سال ۱۹۵۰ سرعت بیشتری پیدا کرد. این شرکت با ابداع اولین شوینده پر فشار یا کارواش آب گرم، طیف گسترده‌تری از محصولات، از جمله کفشوی، بخارشوی، جاروبرقی خشک و مرطوب، ماشین نظافت راه و جاده را نیز تولید نمود. افتخار ساخت نخستین شوینده پرفشار قابل حمل و اولین جاروبرقی رباتیک تمام اتوماتیک نیز متعلق به برند حرفه‌ای کارچر است و همین نوآوری‌های برند، موجب افزایش خرید محصولات کارچر شده‌اند!

در سال‌های ۱۹۶۲ و ۱۹۶۴ فعالیت شرکت کارچر از مرزهای آلمان فراتر رفته و به فرانسه، اتریش و سوئد نیز راه یافت. و اما در سال‌های بعد (در دهه ۱۹۸۰ میلادی) برزیل و چندین کشور دیگر هم، میزبان فعالیت‌های گسترده کارچر شدند و تا قبل از ۲۰۱۲ میلادی، بیش از ۵۷ کشور زیرمجموعه‌هایی از کارچر را در خود جای دادند.

 امروزه برند کارچر دارای بیش از ۴۰۰۰ دفتر خدمات مشتریان در ۱۹۰ کشور دنیا است و نه تنها ابزارهای شستشو، بلکه (از سال ۲۰۰۷) لوازم باغبانی از جمله پمپ آب و تجهیزات زهکشی را به سراسر دنیا عرضه می‌کند. بنابراین خرید محصولات کارچر تنوع بسیار بالایی دارد و باکیفیت‌ترین و به‌صرفه‌ترین محصولات کارچر در فروشگاه اینترنتی المارکت موجود هستند.

محصولات کارچر برای کجاست؟

امروزه برند کارچر در بیش از ۱۸ کشور جهان، ۲۱ کارخانه دارد و به‌همین‌خاطر یک برند بین‌المللی محسوب می‌شود. طبق رده‌بندی رسمی ارزشمندترین برندهای کشور آلمان در سال ۲۰۱۵، این برند در جایگاه شصت و دوم حرفه‌ای‌ترین برندها قرار می‌گیرد که با توان بالای تولید، بیش از ۳۰۰۰ اقلام گوناگون را تولید و عرضه می‌نماید. فرانسه، آلمان، ایتالیا، چین، برزیل، ایالات متحده آمریکا، چک، لهستان، رومانی، ترکیه، لیتوانی، اسلوونی، اسلواکی و… از جمله کشورهای تولیدکننده محصولات کارچر هستند که انواع محصولات نظافتی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را طراحی و روانه بازار می‌کنند.

۳ دلیل برای خرید محصولات کارچر

  1. برند کارچر، حاصل ایده‌های نو و خارق‌العاده‌ مخترع بزرگ، آلفرد کارچر است و همواره جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا را در تولیدات خود به‌کار می‌برد.
  2. محصولات کارچر با تنوع بی‌حد‌ومرز خود، قدرت و دوام بسیار بالایی دارند.
  3. جذابیت بصری و ترکیب رنگ‌های خاص محصولات کارچر، از دیگر دلایل خرید آن‌هاست.

محبوبترین محصولات کارچر

محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات کارچر عبارتند از:

  • سرامیک‌شوی، موکت‌شوی و فرش‌شوی
  • جارو شارژی کارچر  (از جمله جارو شارژی کارچر VCH2S‌)
  • کارواش کارچر
  • جاروبرقی آب و خاک کارچر (یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها جاروبرقی آب و خاک WD3‌ است.)
  • زمین‌شوی کارچر
  • بخارشو و اتوبخار

اگر برای خرید محصولات کارچر همچنان تردید دارید، مشاوره با کارشناسان ما راهنمایی‌تان خواهد کرد. توجه کنید که محصولات کارچر از لحاظ فناوری‌های ساخت و متریال مورد استفاده بهترین هستند و با ترکیب رنگ شیک و منحصربه‌فرد زرد و مشکی، به‌خوبی با دیزاین منزل و محیط مد نظرتان هماهنگ می‌شوند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*