چقدر با برند Tyeso و محصولاتش آشنا هستید؟

معرفی برند Tyeso

نگهداری، حمل کردن و نوشیدن نوشیدنی‌های گرم مانند چای، قهوه، دم‌نوش‌ها و… از علایق اغلب افراد است؛ از این رو، داشتن ماگ برای این دسته از افراد ضروری است. اگر ورزشکار یا دانشجو هستید، حتماً علاقه‌مندید که پیش از جلسه ورزشی خود یا پس از پایان کلاس‌هایتان از نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و دم‌نوش‌ها استفاده کنید. یا اگر زیاد سفر می‌کنید و ساعت‌ها در مسیر هستید، می‌توانید با استفاده از ماگ نوشیدنی‌های موردعلاقه خود مانند چای را گرم نگه‌ دارید. برند Tyeso یکی از برترین عرضه‌کنندگان ماگ‌ و فلاسک‌های مسافرتی در بازار ایران است و برندی شناخته‌شده در بازار کشور ماست. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به معرفی برند Tyeso بپردازیم و برخی از محصولات تایسو را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز علاقه‌مندید در مورد برند تایسو اطلاعات بیشتری به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

برند تایسو

برند تایسو، برندی چینی است که در زمینه تولید ظرف‌های نوشیدنی با استیل ضدزنگ در انواع مختلف فعالیت دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است و در زمینه تولید محصولات مختلفی مانند ماگ استیل ضدزنگ، فلاسک‌های مسافرتی، ظروف نوشیدن قهوه و آب و… فعالیت دارد. در حدود ۱۵ سالی که از فعالیت برند Tyeso می‌گذرد، این شرکت پیشرفت بسیار زیادی داشته و هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ کارمند دارد و روزانه حدود ۳۵۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰ محصول را تولید و روانه بازار می‌کند.

 این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات به‌روز مانند ماشین‌های پرینت و تزریق و با بهره‌گیری از تیمی باتجربه و زبردست، محصولاتی باکیفیت و فوق‌العاده را به بازار عرضه می‌کند. تیم طراحی و ایده‌پرداز شرکت تایسو با تکیه بر خلاقیت و زیباشناسی به شکل سالانه طرح‌های جذاب و زیبایی را به لیست طراحی‌های برند تایسو اضافه می‌کنند. علاوه بر تولید محصولات تحت برند تایسو، این شرکت با شرکت‌های مشهور جهانی در زمینه تولید ابزارآلات مسافرتی و کوهستانی نیز همکاری می‌کند. جاه‌طلبی‌های برند تایسو به همین جا ختم می‌شود! برند Tyeso در وب‌سایت خود اعلام کرده است که به دنبال تسریع فرایند پیشرفت خود در زمینه تولید محصولات و همکاری با برندهای معروف دیگر است. برند تایسو از بازرگانان دعوت می‌کند تا برای مشاهده تکنولوژی تولید و عقد قراردادهای تجاری به محل این شرکت مراجعه کنند!

برند تایسو چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

فلاسک

یکی از خطوط محصولات تایسو مربوط به فلاسک و بطری‌های گرم‌نگهدارنده است. برند Tyeso فلاسک‌ها را در طراحی‌ها و با رنگ‌های مختلف تولید می‌کند و شما می‌توانید با سلیقه خود اقدام به خرید فلاسک مدنظر نمایید. حجم فلاسک‌های تولیدی متفاوت است و افراد می‌توانند بر حسب نیاز خود، فلاسک با ظرفیت مناسب را خریداری کنند. طرح‌های فانتزی فلاسک‌های تک‌نفره تایسو باعث شده محصولات این برند در میان نوجوانان و جوانان پرطرفدار باشند.

ماگ قهوه

از دیگر محصولات برند تایسو می‌توان به ماگ قهوه اشاره کرد. این محصول علاوه بر نگه‌داشتن گرمای نوشیدنی، مانند یک ماگ عمل می‌کند و شرایط نوشیدن راحت قهوه را فراهم می‌سازد. خلاقیت طراحان برند Tyeso در این دسته از محصولات نیز قابل مشاهده است و ماگ‌های قهوه تایسو در شکل‌های جذاب و با رنگ‌های خاص به بازار عرضه می‌شوند.

بطری مسافرتی (فلاسک سرد)

این دسته از بطری‌ها عملکردی مشابه با فلاسک دارند؛ اما برای آب سرد! معمولاً ورزشکاران و کوه‌نوردان از این بطری‌ها برای نگهداری از آب یا نوشیدنی‌های سرد خود استفاده می‌کنند. تنوع طراحی در بطری مسافرتی نسبت به ماگ و فلاسک کمتر است؛ اما می‌توان طراحی برند Tyeso در این بخش را نیز مطلوب توصیف کرد.

ظروف نگهدارنده غذا

اگر علاقه‌مندید برای نگهداری از غذاها و خوراکی‌های خود، ظروفی فانتزی و جذاب را تهیه کنید، محصولات برند خلاق تایسو گزینه مناسبی برای شما هستند.

بررسی محصولات برند تایسو موجود در بازار ایران

از میان محصولات متعدد برند تایسو، بخش محدودی به بازار ایران رسیده و توسط فروشگاه‌هایی مانند المارکت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در این بخش قصد داریم برخی از این محصولات که در سایت المارکت موجود هستند را به شما معرفی کنیم.

تراول ماگ استوانه‌ای برند Tyeso

این تراول ماگ قابلیت نگهداری آب جوش و نوشیدنی گرم برای چندین ساعت را دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. این تراول ماگ استوانه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دوجداره است و گنجایشی حدود ۷۰۰ میلی‌لیتر دارد. این تراول ماگ دارای دهانه‌ای مناسب انداختن یخ و دارای قفل است. این محصول در رنگ‌های مختلفی عرضه شده است. برای مشاهده صفحه مربوط به تراول ماگ استونه‌ای برند تایسو کلیک کنید.

1Qqm1VLrS iAtGP4ECo62A

تراول ماگ برند تایسو

تراول ماگ برند تایسو از جنس استیل ضدزنگ دوجداره ساخته شده و به دلیل برخورداری از نی و آسان‌نوش، محصولی درجه یک به شمار می‌آید. بدنه این تراول ماگ به شکل استاندارد طراحی شده و در بخشی که دست بر روی بدنه ماگ قرار می‌گیرد، از سیلیکون استفاده شده تا ماگ از دست سر نخورد. با استفاده از این لایه سیلیکون گرما نیز به دست انتقال داده نمی‌شود. ابعاد تراول ماگ برند تایسو ۱۶*۶.۵ سانتی‌متر است. این محصول در رنگ‌های مختلف مانند سبز، گلبهی و… در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

D 1

فلاسک کوهنوردی برند تایسو

این فلاسک کوهنوردی از برند تایسو دارای ۲۷ سانتی‌متر ارتفاع و ۸ سانتی‌متر قطر است و ظرفیتی معادل ۷۵۰ میلی‌لیتر دارد. شما می‌توانید با استفاده از این فلاسک کوهنوردی، دمای نوشیدنی‌های گرم و سرد خود را ثابت نگه دارید. این فلاسک از جنس استیل ۳۰۴ دوجداره است که به یک درب پیچی مجهز شده است. برند Tyeso برای این فلاسک کوهنوردی دو درب فلزی و پلاستیکی در نظر گرفته است. آبی، سفید، مشکی و صورتی رنگ‌های این محصول هستند که شما می‌توانید بر حسب علاقه، رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید.

HrTrAxG6QIyrM1TcgzP6KA
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فلاسک پاراتی P7
فلاسک پاراتی P7
تخفیف
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان 1,400,000 تومان
فلاسک پاراتی LP9
فلاسک پاراتی LP9
تخفیف
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان 1,230,000 تومان
فلاسک رگال RGP20
فلاسک رگال RGP20
%۲۶ تخفیف
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان 1,000,000 تومان
تراول ماگ قفل دار
تراول ماگ قفل دار
تخفیف
۶۰۰,۰۰۰ تومان 550,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*