بررسی بهترین کتری برقی های موجود در بازار

بهترین کتری برقی

همان‌طور که در مطالب قبلی گفته بودیم، کتری برقی کارآمدترین وسیله‌ی الکتریکی آشپزخانه است که می‌تواند برای پختن غذا، دم کردن چای یا هر فعالیت دیگری که به آب جوش نیاز دارید در کنار شما باشد. کتری‌های برقی، بدون بالا بردن دمای آشپزخانه، آب را به سرعت جوش می‌آورند و تا مدتی هم آن را گرم نگه می‌دارند. اگر تمایلی به خرید چای ساز ندارید و ترجیح می‌دهید تنها آب جوش مورد نیازتان را به سرعت تهیه کنید،‌ کتری برقی گزینه مناسبی برای شماست.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم با چند تا از بهترین کتری‌ برقی های موجود در بازار آشنا شویم.

بهترین کتری برقی های بازار – ۱۴۰۱

کتری برقی سیجمدل BKE750

این کتری از استیل ضد زنگ ساخته شده و مخزن آب آن هم شیشه‌ای است. ترکیب شیشه و استیل ضد زنگ بهترین ترکیب برای کتری برقی است، به این دلیل که بدنه‌ای محکم دارد و با مشاهده‌ی نور چراغ داخل کتری متوجه کار کردن آن می‌شوید. شما می‌توانید مطمئن باشید که این کتری هرگز به دلیل تمام شدن آب نمی‌سوزد چون سیستم قطع کن خودکار دارد و وقتی آب جوش می‌آید آن فعالیت کتری را متوقف می‌کند. همچنین اگر حجم آب داخل کتری کمتر از میزان حداقل باشد، اجازه‌ی روشن شدن المنت‌ها را نمی‌دهد. حجم کتری سیج حدود ۲ لیتر است و به راحتی روی پایه می‌چرخد. از دیگر مزایای این محصول طراحی ارگونومیک آن است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی با آن کار کنید و در زمان جابه‌جایی، کتری از دست‌تان لیز نخورد. این محصول در چین و تحت لیسانس انگلستان ساخته شده است. با اینکه قیمت کتری برقی سیج مدل BKE750 بالاتر از حد متوسط است اما به قطع یکی از بهترین کتری برقی های محبوب بازار است

کتری برقی سیج - مدل BKE750

کتری برقی فیلیپسمدل HD9350

کتری برقی فیلیپس تمام استیل بوده، بدنه و داخل مخزن آن کاملا ضد زنگ است. سیستم قطع خودکار این محصول از کار کردن کتری بدون آب یا با حجم آب کم جلوگیری می‌کند. شبکه‌های فیلتری که در کتری فیلیپس قرار دارد کاملا رسوب و املاح آب را جدا می‌کند و شما می‌توانید مطمئن باشید آبی که با فیلیپس به جوش می‌آید بالاترین کیفیت را برای نوشیدن دارد. نشانگر روشن و خاموش بودن این کتری روی قسمت پایه قرار دارد و در صورت روشن بودن، چراغ آبی آن نورافشانی می‌کند. حجم کتری حدود ۲ لیتر است و درجه‌بندی آن روی قسمت شفاف زیر دسته قرار دارد. طراحی این محصول کاملا ارگونومیک است و در زمان استفاده آسیبی به دست نرسانده، از دست نمی‌افتد. همچنین این کتری روی پایه‌ی خود به صورت ۳۶۰ درجه می‌چرخد، پس استفاده از آن برای افراد راست دست و چپ دست آسان است. قیمت متوسط کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 آن را به محصول محبوب خانواده‌ها و افراد مجرد تبدیل کرده است.

کتری برقی فیلیپس - مدل HD9350

کتری برقی متئومدل MK18

اولین نکته‌ای که با دیدن کتری برقی متئو به ذهن شما می‌رسد زیبایی بی‌نظیر و طراحی منحصر‌به‌فرد آن است. بدنه‌ی دو لایه‌ای این محصول کمک می‌کند آب در زمان کمتری نسبت به دیگر کتری‌ها جوش بیاید. لایه‌ی داخلی از جنس استیل ضد زنگ است و به شکلی طراحی شده که آب به هیچ وجه با لایه‌ی بیرونی تماس پیدا نمی کند. لایه‌ی بیرونی هم از پلاستیک مقاوم به حرارت ساخته شده است و نقش عایق حرارتی را دارد در نتیجه دست شما به هیچ وجه گرمای حاصل از جوش آمدن آب را احساس نمی‌کند. سیستم ایمنی تعبیه شده در این کتری در زمان تمام شدن آب تمام عملکردها را متوقف کرده و مانع از سوختن ان می‌شود. یک فیلتر فلزی هم در قسمت خروجی آب نصب شده که ریزترین رسوبات موجود در آب را جدا می‌کند، در نتیجه آبی شفاف و گوارا خواهید داشت. چرخش ۳۶۰ درجه‌ی این محصول روی پایه‌اش به شما امکان قرار دادن ان در هر نقطه از آشپزخانه را می‌دهد. همچنین فرقی ندارد شما راست دست هستید یا چپ دست، کار کردن با کتری برقی متئو – MK18 برای شما آسان است. قیمت این محصول زیبا و کاربردی در حد متوسط است و با هر سطح درآمدی می‌توانید این کتری برقی زیبا را بخرید.

کتری برقی متئو - مدل MK18

مرور کلی

کتری برقی از لوازم ضروری آشپزخانه است و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما آب جوش آماده کند. کتری‌های برقی در انواع متنوع و از جنس مواد مختلف ساخته می‌شوند. خریداران در زمان تهیه‌ کتری به عوامل مختلفی از جمله برند تولیدکننده، جنس کتری، قیمت و همچنین طراحی ظاهری آن دقت می‌کنند. در این مطلب ۳ کتری از بهترین کتری‌ برقی های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم.

برای دیدن تمام کتری‌ برقی ها به فروشگاه لوازم خانگی المارکت مراجعه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

کتری برقی نینجا KT201
کتری برقی نینجا KT201
تخفیف
۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان 7,700,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*