معرفی و بررسی ۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار

۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار

بازار لوازم خانگی پر است از انواع و اقسام زودپزها و انتخاب بهترین زودپزهای بازار ممکن است کار دشواری به‌نظر برسد. در این مطلب از وبلاگ المارکت به ارائه فهرستی از ۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار می‌پردازیم که کار شما را در خرید زودپز بسیار آسان خواهد کرد. با ما همراه شوید.

مقدمه

امروزه با مشغله‌های زیاد و سرعت بالای زندگی، هیچ‌کس نمی‌خواهد زمان زیادی را صرف درست کردن غذا کند. پیشرفت علم کمک زیادی به تغییر روش پخت و پز کرده است و لوازم آشپزخانه‌ی زیادی به یاری ما آمده‌اند. مهم‌ترین کاربرد زودپز برقی این است که به شما کمک می‌کند هرچه سریع‌تر غذای خود را آماده کنید. در واقع با خرید زودپز برقی در پول و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. انواع زودپزهای برقی در بازار وجود دارند که با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. کافی است با ویژگی‌های محصول مورد نیاز خود آشنا باشید تا بتوانید بهترین زودپز برقی را برای خود انتخاب کنید.

۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار

در ادامه به معرفی و بررسی ۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار می‌پردازیم.

۱. زودپز ۷.۵ لیتری تفال Clipso Minut Perfect

زودپز ۷.۵ لیتری تفال Clipso Minut Perfect از محصولات باکیفیت برند محبوب Tefal و اولین مورد از لیست ۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار است.

۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار

این زودپز، یک محصول دو منظوره هم برای پخت سریع به عنوان زودپز و هم برای استفاده‌های روزمره به عنوان یک قابلمه است. این زودپز تفال دارای بدنه‌ای از جنس استیل فوق‌العاده باکیفیت و قدرت دو برابر سریع‌تر پخت و همچنین تایمر هوشمندی است که می‌توانید میزان بخار محصول را بر روی آن مشاهده نمایید.

زودپز ۷.۵ لیتری تفال Clipso Minut Perfect دارای ۵ عملکرد ایمنی، سوپاپ مجزا برای تنظیم بخار هنگام پخت، برنامه پخت، کفی با ضخامت مناسب، سبد بخارپز و همچنین قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی است. علاوه بر این، این محصول دارای سبد بخارپز و مجهز به دسته‌های تاشو است که استفاده از آن را تسهیل می‌کنند.

۲. زودپز برقی گوسونیک GRC680

زودپز برقی گوسونیک GRC680 از محصولات شرکت Gosonic و از بهترین زودپزهای بازار است که با طراحی زیبا و چند عملکرد متنوع تولید و عرضه شده است.

۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار

این دستگاه قابلیت‌های متعددی دارد که تماماً می‌تواند نقش زیادی در سهولت آشپزی داشته باشد. این قابلیت‌ها عبارت‌اند از پخت برنج، پخت برنج با ته‌دیگ، پخت حبوبات، پخت گوشت، بخارپزی، پخت مرغ، پخت سوپ، پخت سبزیجات، و همچنین قابلیت بازگرم کردن. تمامی‌این موارد به‌راحتی از طریق پیچ تعبیه روی پنل زودپز برقی گوسونیک GRC680 قابل تنظیم است. ظرفیت ۸ نفره و توان ۹۰۰ وات این محصول سبب شده تا یکی از بهترین وسایل پخت‌وپز در منازل به حساب آید و برای یک خانواده کم جمعیت تا متوسط کاربرد روزانه داشته باشد.

۳. زودپز برقی میدیا MY-13CS602

این زودپز برقی میدیا MIDEA مدل ۱۳CS602W با توان ۱۰۰۰ وات امکان پخت انواع غذاها را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند. ظرفیت ۶ لیتری زودپر مناسب برای تهیه غذا برای ۴ تا ۶ نفر می‌باشد.

3110615

زودپز میدیا مجهز به دیگ پخت با روکش نچسب و با داوم می‌باشد که غذا به آن نمی‌چسبد و به راحتی می‌توان آن را شستشو نمود. با استفاده از دستگیره‌‌‌های عایق گرمای زودپز می‌توان آن را به سهولت جابجا نمود، دریچه خروج هوا که بر روی درب زودپز قرار دارد می‌توان میزان فشار داخل دیگ را تنظیم نمود.

بر روی پنل دستگاه صفحه نمایش بزرگی تعبیه شده است که بر روی آن می‌توان مدت زمان پخت و نوع برنامه پخت را مشاهده نمود. این زودپز مجهز به ۹ مکانیزم ایمنی است و دارای عملکرد چندگانه جهت پخت غذا می‌باشد، از جمله می‌توان به گرم کردن مجدد غذا، پخت مرغ، گوشت، سوپ، ماهیچه، لوبیا، کیک، ته دیگ و همچنین بخارپزی و زودپزی اشاره کرد. از دیگر مشخصات بارز این محصول می‌توان به تایمر ۲۴ ساعته، سیستم قابلیت تنظیم فشار و ۱۵ برنامه پخت اتوماتیک آن اشاره نمود.

۴. زودپز برقی میدیا PCF602D

زودپز برقی میدیا PCF602D چهارمین مورد در فهرست ۱۰ مورد از بهترین زودپزهای بازار محسوب می‌شود.

31836 e6a59a14 9082 4dfb a287 781753673611

این زودپز دارای گرم نگهدارنده با قابلیت تنظیم زمان هم هست. آرام پز کردن توانایی دیگر زودپز برقی میدیا PCF602D است که برای تهیه انواع خورش قابل استفاده است. صفحه نمایشگر نیز به انتخاب برنامه‌های دقیق پخت و مشاهده وضعیت فعالیت دستگاه کمک می‌کند.

این دستگاه مجهز به ۱۵ برنامه پخت است که با استفاده از دکمه منو می‌توان این برنامه‌های پخت را انتخاب نمود. برنامه‌های پخت زودپز Midea شامل پخت برنج، کیک، سوپ، پخت سریع و آرام پز، سرخ کردن، حریره، ته دیگ، پخت انواع برنج و دوباره گرم کردن است. همچنین دارای 9 مکانیزم ایمنی، امکان پخت برنج و قابلیت ته‌دیگ ایرانی نیز هست. ضمنا امکان جداسازی در و محفظه داخلی نیز در این مدل فراهم است. نکته آخر اینکه این مدل دارای تایمر ۲۴ ساعته نیز می‌باشد.

۵. زودپز دوقلو پرشیا PR139

زودپز دوقلو پرشیا PR139 یکی از بهترین زودپزهای بازار است که از بدنه‌ای از جنس استیل بهره می‌برد و تمام اتومات بوده به نحوی که هنگام گرم بودن درب آن به هیج وجه باز نمی‌شود و همچنین قابلیت تنظیم بخار را داراست به گونه‌ای که خروج بخار به هر اندازه دلخواه قابل تنظیم است.

i4dunKC5rp7dqzJj

زودپز دوقلو پرشیا PR139 متشکل از ۲ عدد زودپز ۴ و ۶ لیتری بوده و سه کاره است. این به آن معناست که این محصول به صورت قابلمه ساده و زودپز و بخارپز قابل استفاده است.

۶. زودپز چندکاره سنکور SPR3600

زودپز سنکور SPR3600WH با توان ۱۰۰۰ وات و ظرفیت بالا از محصولات کمپانی Sencor می‌تواند باب میل بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت باشد.

%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%BE%D8%B2 %D8%B3%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1SPR3600WH 3

این محصول که یکی از بهترین زودپزهای بازار است، با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و حجم بالای آن، از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده است تا در نهایت وزن آن سبک‌تر از آب درآید. برای افزایش امنیت دستگاه و جلوگیری از لرزش آن در هنگام کار در این مدل نیز از پایه‌های پلاستیکی ضد لغزش که کاملا به سطح قرار داده شده می‌چسبند، استفاده می‌کند.

در درون زودپز سنکور SPR3600WH، دیگ بزرگ ۵.۵ لیتر جای گرفته است که امکان اضافه‌کردن و تهیه وعده‌های غذایی در حجم بالایی را به شما می‌دهد.

با وجود این دیگ بزرگ حیف خواهد بود که از آن فقط برای تهیه برنج و پلو استفاده کرد. بنابراین کمپانی سنکور برای افزایش ارزش دستگاه و قابلیت‌های آن امکان پخت انواع وعده غذایی از جمله: ماهی، ماکارونی، ماست، کیک و … را به کمک ۱۴ برنامه مختلف: سرخ کن، ماست بند،‌بخار پز …که از طریق پنل لمسی روی بدنه عملی ساخته است که بسیار بی‌نظیر است.

۷. زودپز برقی گوسونیک GRC673

زودپز برقی گوسونیک GRC673 با توان ۹۰۰ وات خود، وسیله‌ای کاربردی در خانه‌های شما و یکی از بهترین زودپزهای بازار به حساب می‌آید.

%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%BE%D8%B2 %D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C %DA%AF%D9%88%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9 %D9%85%D8%AF%D9%84 GOSONIC GRC 673

این پلوپز دارای عملکرد چندگانه است که پخت‌وپز انواع موادغذایی را برای شما بسیار راحت می‌کند. بدنه زودپز برقی گوسونیک GRC673 از پلاستیک مقاوم با روکش استیل بادوام ساخته شده است، که علاوه بر ایجاد زیبایی، تمیز کردن آن را هم سهولت می‌بخشد. ظرف داخلی پلوپز دارای روکش نچسب، با ظرفیت ۵ لیتر که معادل ۸ نفر است، طراحی شده است.

زودپز گوسونیک فشار ۷۰-۹۰ کیلو پاسکال را فراهم می‌سازد. همچنین زودپز برقی گوسونیک GRC673 در حین پخت مجهز به سیستم ایمنی محصول و کنترل فشار خودکار است. با بالارفتن دمای داخل زودپز گوسونیک، سوپاپ ایمنی درب بالا آمده و زودپز قفل می‌گردد و تا خالی نشدن کامل بخار درب آن باز نمی‌شود. حال وقتی مدت زمان حفظ فشار به اتمام برسد، زودپز به صورت خودکار به حالت گرم نگه داشتن می‌رود.

۸. زودپز دوقلو بلزا 71201/64

زودپز دوقلو بلزا 71201/64 با داشتن دو قابلمه در ظرفیت ۶ و ۴ لیتر به‌عنوان زودپز برقی گوسونیک GRC673 با توان ۹۰۰ وات خود، وسیله‌ای کاربردی در خانه‌های شما و یکی از بهترین زودپزهای بازار به حساب می‌آید. به کمک شما در مواد غذایی که به مدت زمان زیادی برای پخت نیاز دارند می‌آید.

Belleza Twin 71201 01 1

زودپز یک دستیار ضروری در آشپزخانه برای پخت سریع گوشت و مواد غذایی در کوتاه‌ترین زمان است در مواقعی که مدت زمان کمی‌برای تهیه غذا دارید به کمک شما می‌آید. زودپز دوقلو بلزا 71201/64 علاوه بر ظاهر زیبا از ایمنی بالایی بهره می‌برد به‌طوری که تا بخار داخل آن خارج نشود درب آن باز نمی‌شود. جنس بدنه این محصول از استیل مرغوب است که همین امر باعث شده در پخت‌وپز با حرارت بالا مقاومت زیادی داشته باشد.

کفه این محصول به‌گونه‌ای است که حرارت را به‌طور یکسان پخش می‌کند و غذا به‌طور یکنواخت پخته می‌شود. درب اصلی این محصول با طراحی زیبایی که دارد به درب کلیپسی معروف است. همچنین به همراه این زودپز یک درب پیرکس ارائه شده که می‌توان به‌عنوان قابلمه از آن استفاده کرد. زودپز دوقلو بلزا 71201/64 قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را نیز دارد.

۹. زودپز پرشیا PR407

زودپز پرشیا PR407 با توان ۱۰۰۰ تا ۱۱۹۰ وات امکان پخت انواع غذاها را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند و یکی از بهترین زودپزهای بازار به حساب می‌آید.

addx 3

این محصول یک دستگاه چهار کاره باقابلیت‌های زودپز، آرام پز، پلوپز و گرم نگه دارنده غذاست. جنس بدنه زودپز از استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر این که بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده است بسیار مقاوم و محکم بوده و همچنین به‌راحتی قابل تمیز شدن ماست. ظرفیت ۶ لیتری زودپز پرشیا PR407 مناسب برای تهیه غذا برای ۱۲ نفر است. ظرفیت بالای این دستگاه امکان پخت برای خانواده‌های پرجمعیت را هم فراهم می‌آورد.

۱۰. زودپز دوقلو پرشیا PR149

زودپز دوقلو پرشیا PR149، یکی از بهترین زودپزهای بازار، با طراحی زیبا و کاربردی دارای ۲ دیگ در اندازه‌های ۶ لیتری و ۴ لیتری است.

addx 2

بدنه دیگ‌ها از جنس استیل مقاوم به تغییر حرارت و فشار است و درب کلیپسی در دیگ بزرگ‌تر و درب شیشه‌ای برای دیگ کوچک‌تر تعبیه شده است. دستگیره‌ها نیز از پلاستیک نسوز و عایق حرارت هستند و دست شما در هنگام کار با آن آسیب نمی‌بیند.

برای آشپزی کردن با زودپز دوقلو پرشیا PR149 نیاز به اجاق گاز دارید، کف دیگ‌ها چدنی است که رسانای حرارت بوده و گرما را به خوبی به بدنه داخلی دیگ انتقال می‌دهد و در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی می‌کند. تمام اجزای این زودپزها قابل شست‌وشو هستند و می‌توانید آن‌ها را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*