خرید محصولات تفال؛ محصولات پیشنهادی المارکت

خرید محصولات تفال

برند تفال یکی از برندهای قدیمی و مشهور در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آشپزی در ایران شناخته می‌شود. فروشگاه اینترنتی المارکت از عرضه‌کنندگان محصولات تفال در ایران است و شما می‌توانید از طریق بخش فروشگاهی المارکت، محصولات این برند را سفارش دهید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم لیست پیشنهادی محصولات تفال را به شما معرفی کنیم تا شرایط خرید ایده‌آل از برند تفال برای شما فراهم شود. اگر قصد خرید محصولات تفال را دارید تا پایان همراه ما باشید.

بررسی محصولات برند تفال

شرکت تفال، شرکتی فرانسوی است که در سال ۱۹۵۴ با هدف ساده‌سازی فرایند آشپزی و پخت‌وپز شروع به فعالیت کرده است. طراحی و تولید ماهیتابه نچسب، ایده‌ای بود که توانست این شرکت به شهرتی جهانی برساند. پس از گذشت چند دهه از شروع فعالیت تفال، این شرکت طیف وسیعی از لوازم‌خانگی و لوازم آشپزی را به لیست محصولات خود اضافه کرده است. لیست محصولات برند تفال به شرح زیر است.

  • قابلمه و ماهیتابه
  • زودپز تفال
  • آرام‌پز
  • پلوپز
  • همزن برقی
  • غذاساز
  • توستر
  • جاروبرقی
  • چای‌ساز
  • کتری برقی
  • سرخ کن تفال
  • فلاسک

در میان محصولات پرشمار تفال، کارشناسان المارکت چند محصول را به‌عنوان محصولات پیشنهادی تفال برگزیده‌اند تا در این مطلب به شما عزیزان معرفی شوند. این محصولات به دلیل برخورداری از ویژگی‌های مطلوب می‌توانند به‌خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران ایرانی باشند. خرید محصولات تفال که در این لیست قرار دارند، می‌تواند خریدی موفق و ایده‌آل باشد؛ زیرا محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردارند و قیمت محصولات تفال مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

خرید محصولات تفال؛ لیست پیشنهادی المارکت

در ادامه لیست پیشنهادی المارکت جهت خرید محصولات تفال را بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت محصولات تفال که در این لیست موجود هستند و مقایسه آن‌ها با محصولات سایر برندها به بخش فروشگاهی وب‌سایت مراجعه فرمایید.

سرخ کن تفال EY505D

اگر قصد خرید محصولات تفال را دارید، سرخ کن تفال EY505D می‌تواند یکی از گزینه‌های پیشنهاد المارکت برای شما باشد. از سرخ کن تفال EY505D دستگاهی دوکاره یا به‌اصطلاح ۲ در ۱ محسوب می‌شود و می‌توان با استفاده از آن سرخ‌کردن و گریل‌کردن را انجام داد. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید فرایند سرخ‌کردن با روغن کم یا بدون روغن را با کباب‌کردن ترکیب کنید و غذایی سالم را برای خود، خانواده‌ و دوستانتان فراهم کنید. توان مصرفی این سرخ کن از برند تفال ۱۴۰۰ وات است و ظرفیت آن معادل ۴.۲ لیتر است. این ظرفیت برای طبخ غذا برای ۶ نفر کافی است و شما می‌توانید به‌ شکل روزمره از آن برای تهیه غذا استفاده کنید. برای طبخ غذا در سرخ کن تفال EY505D هشت برنامه طراحی شده که عبارت‌اند از: میگو، کتلت، کیک، پیتزا، ماهی، سیب‌زمینی سرخ‌شده، گریل و تفت‌دادن. با استفاده از کلید ولومی موجود بر روی سرخ کن تفال، دما را در بازه ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. امکان قراردادن تایمر تا ۶۰ دقیقه نیز با استفاده از کلید ولومی تایمر وجود دارد.  جنس بدنه سرخ کن تفال از پلاستیک مقاوم است و قابلمه داخلی نیز از تفلون نچسب ساخته شده است. استفاده از تفلون نچسب سبب شده شست‌وشوی این قابلمه بسیار ساده باشد. تمامی قطعات غیربرقی دستگاه مانند سینی‌ها، قابلمه سرخ کن و… را  جهت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی قرار دهید. کیفیت بالا و عملکرد مناسب این محصول باعث شده تا در لیست خرید محصولات تفال پیشنهادی المارکت قرار گیرد.

سرخ کن تفال EY505D

ساندویچ ساز تفال SW614831

ساندویچ ساز تفال SW614831 از دیگر موارد پیشنهادی المارکت در لیست خرید محصولات تفال است. با استفاده از این محصول برند تفال می‌توانید مواد غذایی را بدون استفاده از روغن یا با استفاده از روغن کم، گریل کنید. در ساختار ساندویچ ساز تفال SW614831 دو صفحه نچسب تعبیه شده است و ویژگی نچسبی باعث شده تا تمیزکردن آن راحت باشد. با استفاده از این محصول تفال می‌تواند انواع گوشت، مرغ، سوسیس، ماهی، سبزیجات و… را گریل کنید و از چشیدن غذاهای خوش‌طعم و جذاب لذت ببرید. برای کارکردن با این دستگاه تنها لازم است آن را برای گرم‌شدن روشن کنید و پس از گرم‌شدن، ساندویچ یا خوراک مدنظر را بر روی صفحه قرار دهید. با بستن درب ساندویچ ساز تفال SW614831، فرایند گریل‌کردن شروع می‌شود و پس از خاموش‌شدن چراغ، غذای شما آماده است. با استفاده از این ساندویچ ساز از برند تفال می‌توانید دو ساندویچ را به شکل هم‌زمان آماده کنید. توان مصرفی این محصول ۷۰۰ وات است. این محصول دارای سیستم قطع خودکار و نشانگر LED است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک عایق سرد است. تمامی قطعات غیر برقی این ساندویچ ساز قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی است.

ساندویچ ساز تفال SW614831

زودپز ۶ لیتری تفال پریسیژن Clipso Precision

زودپز 6 لیتری تفال پریسیژن  Clipso Precision به دلیل برخورداری از ظرفیت بالا و امکان طبخ غذا در مدت‌زمان کوتاه، از ابزارآلات محبوب آشپزی در میان مشتریان برند تفال محسوب می‌شود. بدنه این زودپز از جنس استیل مقاوم است و همین ویژگی سبب شده امکان پخت غذا در فشار بالا وجود داشته باشد. با بهره‌گیری از سوپاپ اطمینان بر روی درب این زودپز، امکان بروز حادثه نزدیک به صفر شده است. در طراحی این زودپز از دسته‌های نسوز و عایق سرد استفاده شده تا امکان جابه‌جایی آسان آن فراهم شود. با بهره‌گیری از نمایشگری که بر بخش جلویی این زودپز تعبیه شده، می‌توانید مدت‌زمان مدنظر برای تایمر را انتخاب کنید. زودپز 6 لیتری تفال پریسیژن Clipso Precision قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی است.

زودپز ۶ لیتری تفال پریسیژن

قهوه ساز تفال CM600810

قیمت محصولات تفال در دسته‌بندی قهوه ساز نسبت به سایر برندها مناسب و اقتصادی محسوب می‌شود و شما می‌توانید با خرید محصولات تفال در دسته قهره‌ساز، تجربه خریدی هوشمندانه را کسب کنید. قهوه ساز تفال CM600810 یکی از به‌روزترین قهوه‌سازهای برند تفال است که با توان ۱۰۰۰ وات و گنجایش ۱.۲۵ لیتر طراحی و تولید شده است. با استفاده از قهوه ساز تفال CM600810 می‌توان ۱۰ الی ۱۵ فنجان قهوه را آماده کرد. بدنه این قهوه ساز از پلاستیک مقاوم در برابر گرما ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر دیجیتال، قابلیت خاموش‌شدن خودکار، عملکرد شروع تأخیری، قابلیت آماده‌سازی دومرحله‌ای و سیستم ضدچکه اشاره کرد.

قهوه ساز تفال CM600810

گفتار پایانی

با بررسی ویژگی‌های محصولات موجود در  لیست خرید محصولات تفال و مقایسه قیمت محصولات تفال با سایر برندها، حتماً دریافته‌اید که این محصولات به دلیل طراحی هوشمندانه، کیفیت مطلوب و قیمت اقتصادی در این لیست قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول برای خرید محصولات تفال موجود در لیست پیشنهاد المارکت اقدام کنید و تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را  برای خود رقم بزنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

قهوه ساز میگل GCM450
قهوه ساز میگل GCM450
تخفیف
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان 1,650,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*