بهترین چرخ خیاطی برای تازه کارها کدام است؟

بهترین چرخ خیاطی برای تازه‌کاران

بعضی از افراد علاقه‌ زیادی به خیاطی دارند و حتی در سنین کم یادگیری آن را شروع می‌کنند. به این افراد آماتور یا تازه ‌کار می‌گویند که به تازگی وارد صنعت خیاطی شده‌اند و قرار است از کارهای ساده شروع کنند تا با کسب تجربه به سمت حرفه‌ای بودن قدم بردارند. همیشه به افراد تازه کار توصیه می‌شود که با چرخ خیاطی‌های ساده شروع کنند و به مرور، و پس از کسب مهارت‌های لازم، به سراغ مدل‌های پیچیده‌تر بروند.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم چند مدل چرخ خیاطی برای تازه کارها را معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید کار مورد علاقه‌تان را با آن شروع کنید.

چرا خیاطی؟

خیاطی همیشه یکی از مهارت‌های پرطرفدار و دوست داشتنی بوده است. شما با یادگیری این مهارت می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه‌های معمول، برای خودتان و اعضای خانواده هر نوع لباسی را بدوزید. همچنین به جای پرداخت مبالغ سنگین برای دوخت پرده، با صرف چند ساعت زمان و کمی هزینه‌ی پارچه، می‌توانید زیباترین پرده‌ها را برای پنجره‌های خانه بدوزید.

اگر هم به این کار علاقه‌ زیادی داشته باشید می‌توانید حتی آن را به عنوان شغل اصلی انتخاب کرده و از آن کسب درآمد کنید. پس می‌بینید که یادگیری خیاطی نه تنها لذت مهارت در یک هنر را به شما می‌دهد، بلکه در هزینه‌های زندگی هم صرفه‌جویی می‌کند.

پس برویم در ادامه بهترین‌ انتخاب‌های چرخ خیاطی برای تازه کارها را بررسی کنیم.

چرخ خیاطی برای تازه کارها

معرفی سه مدل چرخ خیاطی برای تازه کارها

حالا که با مزایای خیاطی کردن آشنا شدیم بهتر است به سراغ آشنایی با چرخ خیاطی‌های مناسب برای شروع این مسیر هم آشنا شویم تا اگر شما هم قصد شروع خیاطی را دارید، بتوانید به راحتی یک چرخ خیاطی با کیفیت خریداری کنید. این ۳ مدل از بهترین و محبوب‌ترین‌های چرخ خیاطی برای تازه کارها محسوب می‌شوند.

چرخ خیاطی ژانومهمدل JH1040

ژانومه از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده‌ چرخ خیاطی خانگی است و مدل JH1040 آن ساده اما کاربردی است. این چرخ خیاطی چند مدل دوخت متنوع، مثل زیگزال یا قابلیت گلدوزی، دارد اما به سراغ دوخت‌های پیچیده نرفته است. توانایی دوخت انواع پارچه‌ی نازک و ضخیم و سوزن نخ کن خودکار از دیگر قابلیت‌های این چرخ خیاطی است. این قابلیت‌ها باعث شده که این بتوانیم آن را چرخ خیاطی برای تازه کارها بدانیم.
پس‌دوزی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، زیپ دوزی و لبه دوزی از برنامه‌های دوخت این محصول است.

image 4

چرخ خیاطی ژانومهمدل 1020

باز هم نام ژانومه در لیست چرخ خیاطی‌های مناسب برای تازه کارها به چشم می‌خورد. این مدل هم قابلیت پس‌دوزی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، زیپ دوزی و لبه دوزی را دارد و علاوه بر آن دکمه را در چهار مرحله می‌دوزد. امکان تکه دوزی و گل دوزی از برنامه‌های اضافه‌ی این چرخ خیاطی است که در کنار ساده دوزی و زیگزال دوزی به شما امکان دوخت انواع لباس، پرده و ملافه را می‌دهد. مزیت مدل 1020 نسبت به JH1040، مجهز بودن به ۷ مدل دوخت حاشیه‌ی متنوع است.

image 3

چرخ خیاطی کاچیرانمدل Rose210

کاچیران از دیگر برندهای شناخته شده و معتبر در تولید چرخ خیاطی‌های خانگی است. مدل  Rose210 دو مدل دوخت ساده و زیگزاک دارد و علاوه بر آن امکان دوخت جادکمه و دکمه را هم به شما می‌دهد. پس اگر ابتدای راه هستید و هنوز قرار است با ساده دوزی، مهارت‌های خیاطی خود را ارتقا دهید این مدل برای شما مناسب است و از انتخاب‌های خوب چرخ خیاطی برای تازه کارهاست. ماسوره‌ پیچ اتوماتیک و بازوی متحرک دوخت جادکمه از دیگر قابلیت‌های این چرخ خیاطی ساده اما کاربردی است.

image 2

مرور کلی

هنر خیاطی و دوخت و دوز یک هنر محبوب در بین افراد مختلف است. در روزگاران قدیم که هنوز جامعه صنعتی نشده بود مردم با استفاده از سوزن و نخ، و به صورت دستی، لباس‌های خود و اعضای خانواده را می‌دوختند. اما بعد از اختراع چرخ خیاطی دوخت لباس آسان‌تر شد. در این مطلب سه مدل چرخ خیاطی مناسب برای تازه کارها معرفی شده است تا اگر شما به تازگی کار خیاطی را شروع کرده‌اید بتوانید به راحتی یک چرخ خیاطی مناسب تهیه کنید.

برای مشاهده و خرید چرخ خیاطی در فروشگاه المارکت اینجا کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*