علت محبوبیت جاروبرقی بوش چیست؟

علت محبوبیت جاروبرقی‌های بوش چیست؟

جاروبرقی‌ها یکی از اساسی‌ترین لوازم خانگی هستند که برای نظافت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر سری به بازار لوازم خانگی برقی بزنید با انواع مارک‌ها و مدل‌های مختلف جاروبرقی روبه‌رو می‌شوید. جاروبرقی یکی از لوازمی است که بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد پس بهتر است برند جاروبرقی‌تان کیفیت و دوام بالایی داشته باشد. 

برند بوش یکی از خوشنام‌ترین برند‌های جاروبرقی در میان کاربران است. این برند آلمانی طی سال‌ها فعالیت در زمینه‌ی لوازم خانگی توانسته جای پای خود را در بازارهای جهانی محکم کند. از دلایل محبوبیت جاروبرقی بوش می‌توان به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و قطعات با کیفیت در محصولاتش اشاره کرد. برند بوش در سال‌های اخیر در زمینه‌ی تولید جاروبرقی خوش درخشیده است. در این مطلب از المارکت به بررسی علل محبوبیت جاروبرقی بوش می‌پردازیم و در ادامه سه تا از بهترین‌های جاروبرقی بوش را به شما معرفی می‌کنیم.

علل محبوبیت جاروبرقی بوش

برند بوش همیشه از قطعات با کیفیت در تولید محصولاتش استفاده می‌کند اما می‌دانیم که این مورد به تنهایی برای موفقیت یک محصول و برند کافی نیست. در پایین به سایر دلایلی که جاروبرقی بوش را به یکی از تاپ‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار تبدیل کرده اشاره می‌کنیم. 

جاروبرقی بوش

موتور پرقدرت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که خریداران به آن توجه می‌کنند قدرت مکش موتور است. برند بوش با به کارگیری تجربه و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته موتور‌هایی پر قدرت و با دوام طراحی کند و استهلاک جاروبرقی‌هایش را به حداقل برساند. تمام این موارد موجب بالا رفتن راندمان جاروبرقی شده است.

قابلیت silence sound

همه می‌دانیم که صدای جاروبرقی آزاردهنده است و آرامش افراد خانه را بر هم می‌زند. متخصصان بوش با توجه به این مسئله از یک سیستم عایق‌بندی مناسب اطراف موتور جاروبرقی‌ بوش استفاده کرده‌اند؛ در نتیجه میزان صدای خروجی این جاروبرقی‌ها به حداقل رسیده‎‌است. 

استفاده از فیلتر هپا

هنگام جاروبرقی کشیدن تمام گرد و خاک در هوا پخش می‌شود و تنفس در چنین محیطی به شش‌ها آسیب می‌رساند. بوش در طراحی محصولاتش از فیلتر‌های قابل شست‌وشوی هپا استفاده کرده است. این فیلتر‌ها می‌توانند ۹۹/۹٪ ذرات آلرژی‌زا و گرد و خاک موجود در فضا را جذب کنند و محیطی امن برای کودکان، سالمندان و بیماران فراهم کنند.

به کارگیری فن‌آوری‌های روز دنیا

بوش برای افزایش دوام و کیفیت جاروبرقی‌هایش از فن‌آوری‌های مختلفی استفاده کرده است. برای مثال در فن‌آوری Power Protect با افزایش حجم زباله‌ی مخزن جاروبرقی، قدرت مکش محصول همچنان در اوج باقی می‌ماند. یا در فن‌آوری Quattro Power جاروبرقی با کم‌ترین میزان مصرف انرژی می‌تواند بیش‌ترین میزان مکش را ایجاد کند. جاروبرقی بوش از آخرین فناوری‌های دنیا بهره می‌برد.

جاروبرقی بوش محبوب‌ها

قطعات جانبی مختلف

هر مدل جاروبرقی بوش تعدادی سری مخصوص به خود دارد و استفاده از این سری‌ها کار نظافت را برای شما آسان‌تر می‌کند.

لوله‌های کنفی

لوله‌های کنفی با ساختار چند لایه دوام بیش‌تری نسبت به لوله‌های معمولی دارند. به همین خاطر لوله‌ بسیاری از جاروبرقی‌های بوش کنفی است.

محبوب‌ترین‌های جاروبرقی بوش در بازار کدامند؟

معرفی جاروبرقی بوش BGL82030

جاروبرقی بوش BGL82030 با توان ۲۰۰۰ وات و کابل برق ۱۵ متری ساخت کشور آلمان است. روی بدنه‌ این محصول یک ولوم چرخشی برای روشن و خاموش کردن و تنظیم قدرت مکش طراحی شده است. یکی از مزایای این محصول داشتن سه سری برای نظافت سطوح صاف، نقاط دور از دسترس و گردگیری مبلمان و دیگر لوازم خانه است. علاوه بر این در طراحی این محصول از دو فیلتر قابل شست‌وشو استفاده شده است، یکی از این فیلترها مانع از گرد و غبار گرفتن موتور می‌شود و دیگری فیلتر هپاست که عملکردش را پیش‌تر توضیح دادیم.

این جاروبرقی بوش با استفاده از دو فناوری Power Protect و Quattro Power نه تنها محیط را به خوبی تمیز می‌کند بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند. این جاروبرقی با صدای کم و قیمت مناسب انتخاب مناسبی برای جهزیه‌ شماست.

جاروبرقی بوش BGL82030

معرفی جاروبرقی بوش BGL8PRO5

این محصول یکی از بهترین‌های جاروبرقی‌ بوش موجود در بازار است که قطعات جانبی گوناگونی چون کیف ابزار حرفه‌ای و انواع برس‌ها را دارد. نقطه‌ی قوت این محصول وجود فناوری کمپرسور علاوه بر دو فناوری Power Protect وQuattro Power است. این سه تکنولوژی قدرت مکش موتور و دوام آن را با کم‌ترین میزان مصرف انرژی افزایش می‌دهند و مانع از داغ شدن بیش‌ از حد موتور می‌شوند. 

در طراحی این محصول از air bumper استفاده شده است تا هنگام برخورد با لوازم خانه و دیوار‌ها نه خودش آسیب ببیند و نه جسمی که با آن برخورد کرده است. جنس لوله‌ی این جاروبرقی بوش کنفی است و ماندگاری بالایی دارد. به طور کلی این محصول یک جاروبرقی تخصصی با حجم کیسه‌ی بالا برای نظافت فضاهای بزرگ مناسب است.

جاروبرقی بوش BGL8PRO5

معرفی جاروبرقی بوش BGL6PRO1

می‌توان گفت که این محصول نمونه‌ کوچک شده‌ جاروبرقی بوش BGL8PRO5 است. جنس بدنه‌ این محصول از پلاستیک بوده، جنس لوله‌ آن از کنف و قدرت مکش آن ۸۰۰ وات است. گنجایش مخزن این محصول حدود ۳ لیتر بوده و در طراحی موتور این محصول هر سه تکنولوژی کمپرسور، Power Protect و Quattro Power به کار رفته است.

اگرچه بسیاری معتقدند که جاروبرقی‌های کوچک کاربردی نیستند اما بوش با ارائه‌ این محصول به بازار این باور را زیر سوال برده‌است. این محصول با ۶ سری، قدرت موتور بالا و وزن پایین به یکی از جاروبرقی‌های بوش مورد علاقه‌ بانوان ایرانی تبدیل شده است.

جاروبرقی بوش BGL6PRO1

مرور کلی

هر جاروبرقی بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد پس اگر قصد خرید جاروبرقی دارید بهتر است سراغ برندهایی بروید که دوام بالایی دارند. برند بوش یکی از خوش‌آوازه‌ترین برند‌های جاروبرقی است که در این مطلب به بررسی دلایل محبوبیت آن پرداختیم. اگر قصد خرید جاروبرقی بوش دارید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی المارکت سر بزنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جاروبرقی بوش BGL82030IR
علت محبوبیت جاروبرقی بوش چیست؟
تماس بگیرید
10,700,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*