با این حالت دهنده مو، موهات رو خوش حالت کن

حالت دهنده مو

موها نقش پررنگی در زیبایی ظاهر افراد دارند. هرچه موهای تمیزتر و خوش‌حالت‌تری داشته باشید مطمئنا نگاه‌های بیشتری به سمت شما کشیده می‌شود و ظاهر آراسته‌تری از خود به نمایش خواهید گذاشت. همچنین در زمان حضور در مهمانی‌های نیمه رسمی و رسمی، حالت موها نشان‌دهنده‌ میزان اهمیتی است که شما برای میزبان قائل می‌شوید. پس مهم است که دقت زیادی به آن‌ها داشته باشید. حتما شما هم با این موضوع روبه‌رو شده‌اید که در همان روزی که قرار است به مهمانی مهمی بروید موهایتان در بدترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. اینجا است که جای خالی یک حالت دهنده‌ی موی مناسب احساس می‌شود.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم چند حالت دهنده‌ موی برقی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها همیشه به آسانی موهایی منظم و زیبا داشته باشید.

انواع حالت دهنده مو

سشوار

سشوار قدیمی‌ترین حالت دهنده‌ مو برقی است که همه آن را می‌شناسیم. این محصول پر طرفدار، که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، با تولید باد گرم و سرد می‌تواند موها را خشک کرده و حالت دهد. همچنین با کمک سری‌های مختلف می‌تواند باد را روی بخشی از مو متمرکز کند یا با کمک سری دیسپانسر موهای فر شما را به بهترین حالت خشک کند. نکته‌ قابل توجه در زمان استفاده از سشوار این است که نباید آن را در زمان روشن بودن به شکل مداوم تکان دهید. این کار به موتور سشوار آسیب می‌رساند و عمر دستگاه را کوتاه می‌کند.

اگر به دنبای خرید سشوار هستید، سشوار پرومکس 7200 را که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سشوارها در فروشگاه اینترنتی المارکت هست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حالت دهنده مو - سشوار پرومکس 7200

سشوار چرخشی

نسل بعدی سشوارها، سشوار چرخشی است که به شما امکان حالت‌دهی موها را بدون کمک دیگران می‌دهد. این سشوار برس‌های مختلفی دارد که حرارت از بین سوراخ‌های روی آن خارج می‌شود. شما می‌توانید به کمک این حالت دهنده مو، به راحتی و بدون کمک هیچ کسی، مثل یک آرایشگر حرفه‌ای موهایتان را حالت داده یا صاف کنید.

اگر به دنبای خرید سشوار چرخشی هستید، سشوار چرخشی بابلیس 2736E را که یکی از سشوارهای چرخشی با دوام و کارآمد در فروشگاه اینترنتی المارکت هست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حالت دهنده مو - سشوار چرخشی بابلیس 2736E

اتو مو

اتوی مو یک دستیار حرفه‌ای برای افرادی است که دوست دارند موهایی لخت و صاف داشته باشند. با کمک اتوی مو می‌توانید با حرارتی مناسب و ملایم موها را به راحتی صاف کنید. در خصوص این نوع حالت دهنده مو، حتما به یاد داشته باشید که از اتوی مو روی موهای خیس استفاده نکنید چون به آن‌ها آسیب می‌رساند. همچنین نباید اتو را به مدت طولانی روی بخشی از مو نگه دارید چون مو می‌سوزد.

اگر به دنبای خرید اتو مو هستید، اتو مو مک استایلر MC2028 را که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اتو موها در فروشگاه اینترنتی المارکت هست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حالت دهنده مو - اتو مو مک استایلر MC2028

حالت دهنده موی موجدار

اگر موهای لخت و بی‌حالت دارید و دوست دارید موهای مجعد یا موج‌دار داشته باشید این محصول مخصوص شما است. با استفاده از این حالت دهنده موهایتان موج‌های طبیعی به خود می‌گیرد و از حالت لخت در می‌آید. بهتر است بعد از استفاده با کمک انگشتان‌تان موها را کمی زیر و رو کنید که ظاهری طبیعی‌تر به خود بگیرد.

اگر به دنبای خرید حالت دهنده موی موج‌دار هستید، حالت دهنده مو پرومکس 8311EZ را که یکی از حالت‌دهنده‌های موی با دوام و کارآمد در فروشگاه اینترنتی المارکت هست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حالت دهنده مو پرومکس 8311EZ

فر کننده‌ مو برقی

از قدیم همیشه دیده‌ایم که برای فر کردن مو از بیگودی استفاده می‌شده است اما با حضور فر کننده‌های موی برقی در بازار دوره‌ بیگودی به سر آمد. اگر دوست دارید در زمان کوتاهی موهایی فر داشته باشید این محصول مناسب شما است. در زمان استفاده از فر کننده‌ موی برقی باید همان نکاتی که در قسمت اتوی مو ذکر شد را رعایت کنید تا موهایتان آسیب نبیند. بهتر است بعد از فر کردن موها کمی با انگشت‌هایتان آن‌ها را با هم مخلوط کنید تا ظاهری طبیعی‌تر به خود بگیرد.

اگر به دنبای خرید فر کننده مو برقی هستید، فر کننده مو پرنسلی PR146AT را که یکی از فر کننده‌های موی با دوام و کارآمد در فروشگاه اینترنتی المارکت هست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حالت دهنده مو - فر کننده مو پرنسلی PR146AT
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فر کننده مو پرومکس 4866G
فر کننده مو پرومکس 4866G
تخفیف
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان 1,080,000 تومان
حالت دهنده مو پرومکس 8311EZ
حالت دهنده مو پرومکس 8311EZ
%۱۴ تخفیف
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان 950,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*