خرید آبمیوه ‌گیری از میان برترین برندها

راهنمای خرید آبمیوه گیری

اگر به نوشیدن آبمیوه‌های طبیعی علاقه‌مند هستید یا در زمان‌های سرماخوردگی و بیماری تنها به آبمیوه‌های خانگی خود برای بهبودی رجوع می‌کنید، خرید آبمیوه ‌گیری برای شما واجب است. به‌طورکلی آبمیوه گیری از لوازم آشپزخانه ضروری است که باید در هر آشپزخانه یکی از آن را داشت. شما می‌توانید با استفاده از این محصول به‌راحتی و با صرف چنددقیقه زمان، یک آبمیوه طبیعی خوش‌طعم را برای خود و خانواده‌تان آماده کنید. باتوجه‌به تنوع محصولات موجود در بازار، شاید انتخاب و خرید آبمیوه ‌گیری با ویژگی‌های مطلوب و قیمت مناسب کمی سخت باشد. از این‌ رو بنا داریم در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی‌های آبمیوه ‌گیری خوب بپردازیم و نگاهی به بازه و محدوده قیمت آبمیوه گیری داشته باشیم. اگر علاقه‌مندید با نکات مهم در هنگام خرید آبمیوه گیری آشنا شوید، تا پایان ما را همراهی کنید.

نکات مهم خرید آبمیوه ‌گیری

در این بخش قصد داریم به بررسی نکات مهم خرید آبمیوه ‌گیری بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید راحت‌تر در این زمینه تصمیم‌گیری کنید.

خرید آبمیوه ‌گیری

نوع آبمیوه‌گیری

آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار به دو دسته آبمیوه‌گیری‌های ساده و آبمیوه‌گیری‌های چندکاره تقسیم‌بندی می‌شوند. تنها کاربرد نوع تک‌کاره این محصول، آب‌گیری میوه‌ها و سبزیجات است؛ اما آبمیوه‌گیری‌های چندکاره علاوه بر آبگیری، می‌توانند عملکردهایی مانند خردکن، آسیاب و مخلوط‌کن را ارائه دهند. اگر قصد خریدی اقتصادی دارید و بازه قیمت آبمیوه گیری برای شما مهم است، می‌توانید آبمیوه‌گیری تک‌کاره را انتخاب کنید. اما اگر علاقه‌مندید تا بهترین نوع آبمیوه‌گیری موجود در بازار را تهیه کنید و از آن در تهیه و آماده‌کردن انواع غذاها و نوشیدنی‌ها بهره بگیرید، خرید آبمیوه ‌گیری چندکاره پیشنهاد ما به شماست.

ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری

یکی دیگر از ویژگی‌های آبمیوه گیری خوب، ظرفیت مخزن مناسب است. پیشنهاد می‌شود اگر خانواده یا گروه دوستان و همکاران پرتعدادی دارید و به نوشیدن آبمیوه به طور منظم علاقه‌مندید، خرید آبمیوه ‌گیری با ظرفیت مناسب را به شما توصیه می‌کنیم.

سرعت و توان موتور آبمیوه‌گیری

بدیهی است که برخورداری از موتور با سرعت و توان مناسب از دیگر ویژگی‌های آبمیوه گیری خوب است. کارکردن با برخی از آبمیوه‌گیری‌ها ممکن است به دلیل سرعت پایین کمی خسته‌کننده باشد. پیشنهاد می‌شود به دلیل اینکه آبمیوه‌گیری از آن دسته لوازم آشپزخانه است که ممکن است تا سال‌های سال تعویض نشود، دستگاهی با موتور قدرتمند را خریداری کنید.

نکات مهم خرید آبمیوه گیری

برترین برندهای آبمیوه‌گیری در بازار ایران

در بازار ایران بسیاری از برندها در زمینه تولید انواع آبمیوه‌گیری فعال هستند؛ اما تنها برخی از محصولات موجود در بازار، از کیفیت مناسب برخوردارند. ازاین‌رو در این بخش برخی از برندهای معتبر را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

پارس خزر

آبمیوه‌گیری‌های پارس‌خزر از پرفروش‌ترین محصولات این برند ایرانی است. این محصول در انواع تک‌کاره و چندکاره توسط پارس‌خزر عرضه می‌شود و شما می‌توانید درباره قیمت آبمیوه گیری تصمیم‌گیری کنید و محصول مناسب را خریداری کنید. از ویژگی‌های آبمیوه‌گیری‌های برند پارس‌خزر می‌توان به قدرت موتور بالا، استفاده از تیغه‌های استیل ضدزنگ، وجود فیلتر صافی برای ارائه آبمیوه باکیفیت عاری از تفاله و ناخالصی، قابلیت تنظیم سرعت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد. آبمیوه‌گیری پارس‌خزر ویتافروت VitaFruit، آبمیوه‌گیری پارس‌خزر تایگر و آبمیوه‌گیری پارس‌خزر JC700P لیست خرید آبمیوه ‌گیری از برند پارس‌خزر محسوب می‌شوند.

کنوود

کنوود (Kenwood) برخلاف پارس خزر، برندی خارجی و انگلیسی است که در سال ۱۹۴۷ شروع به فعالیت کرده و انواع لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه را در لیست محصولات خود جای داده است. آبمیوه‌گیری‌های تک‌کاره و چندکاره را از دهه‌ها قبل در لیست محصولات این برند قرار گرفته و باتوجه‌به کیفیت مطلوب این محصولات، می‌توان کنوود را یکی از برترین تولیدکنندگان آبمیوه‌گیری در سراسر جهان دانست. آبمیوه‌گیری‌های کنوود دارای تمام ویژگی‌های آبمیوه‌گیری خوب هستند. از برترین مدل‌های آبمیوه‌گیری کنوود می‌توان به مدل‌های JMP800SI، JE680، JE850 و… اشاره کرد.

 خرید آبمیوه ‌گیری کنوود

بوش

هنگامی که از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه صحبت می‌کنید، حتماً باید نام غول صنعتی آلمانی یعنی بوش را در لیست خود جای دهید. برند بوش همواره از پیشگامان عرصه تولید لوازم‌خانگی است و محصولات باکیفیت و بادوامی را تولید می‌کند. آبمیوه‌گیری‌های بوش باتوجه‌به برخورداری از قدرت موتور بالا (۷۰۰ تا ۱۵۰۰ وات)، استفاده از تیغه‌های استیل ضدزنگ، برخورداری از فیلترهای صافی باکیفیت، قابلیت تنظیم سرعت و وجود مخزن تفاله، از بهترین‌های بازار به حساب می‌آیند. در میان محصولات برند بوش در بخش آبمیوه‌گیری، مدل‌های MES4010، MES3500، MES25A0 و MESM500W گزینه‌های پیشنهادی ما برای خرید آبمیوه ‌گیری هستند.

پاناسونیک

محصولات پاناسونیک همواره در خانه‌های ما ایرانی‌ها حضور داشته‌اند و حتماً همه شما با کیفیت مطلوب این محصولات آشنایی دارید. علاوه بر ویژگی‌هایی مانند استفاده از تیغه استیل ضدزنگ، توان موتور مطلوب، برخورداری از فیلترهای صافی و قابلیت تنظیم سرعت، آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک دارای امکاناتی مانند سیستم قفل ایمنی، سیستم ضدچکه و سیستم ضدلغزش نیز هستند. لیست پیشنهاد خرید آبمیوه ‌گیری از برند پاناسونیک به شرح زیر است.

  • مدل MJDJ31
  • مدل MJD01
  • مدل MJH100
  • مدل MJSJ01
 خرید آبمیوه ‌گیری پاناسونیک

محدوده قیمت آبمیوه گیری

همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، آبمیوه‌گیری‌ها بر حسب نوع، کارایی، توان موتور و برند تولیدکننده قیمت‌های متفاوتی دارند؛ اما می‌توان محدوده قیمت آبمیوه گیری‌های چندکاره را بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان و محدوده قیمت آبمیوه گیری‌های تک‌کاره را بین ۵۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان در نظر گرفت. البته برندهایی مانند سیج نیز در زمینه تولید آبمیوه‌گیری‌های حرفه‌ای فعال هستند و قیمت محصولات این برندها نسبت به دیگر آبمیوه‌گیری‌های خانگی بالاتر است.

گفتار پایانی

با بررسی نکات مهم خرید آبمیوه ‌گیری و بررسی محدوده قیمت این محصول دریافتیم که قیمت آبمیوه گیری نسبت به سایر لوازم خانگی یا آشپزخانه چندان بالا نیست و به دلیل اینکه این دستگاه به شکل سالانه یا هر چند سال تعویض نمی‌شود، بهتر است بودجه مناسبی را برای این دستگاه در نظر بگیرید و محصولی باکیفیت را خریداری کنید. البته درصورتی‌که بودجه کمتری را در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از برندهای  ایرانی باکیفیت مانند پارس‌خزر، آبمیوه‌گیری باکیفیتی را خریداری کنید. شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی المارکت به بررسی محصولات برندهای مختلف بپردازید و خرید آبمیوه گیری مناسب خود را نهایی کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*