خرید اسپرسوساز و قهوه‌ساز از لیست پرفروش‌های المارکت

خرید اسپرسوساز و خرید قهوه ساز

انواع قهوه‌ها و به‌ویژه اسپرسو یکی از محبوب‌ترین میان‌وعده‌ها در میان ایرانی‌هاست و نوشیدن قهوه در سالیان اخیر به عادتی مسری تبدیل شده است. باتوجه‌به اینکه خرید روزانه نوشیدنی قهوه از کافه‌ها و کافه رستوران‌ها صرفه اقتصادی ندارد؛ اغلب افرادی که به نوشیدن قهوه و اسپرسو علاقه دارند خرید اسپرسوساز و قهوه‌ساز را در دستور کار خود قرار داده‌اند. خرید اسپرسوساز و قهوه‌ساز باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود و می‌تواند چشیدن طعم نوشیدنی محبوبتان را برای شما ساده‌تر از گذشته کند. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به بررسی لیست پرفروش‌ترین اسپرسوسازها و قهوه‌سازهای المارکت بپردازیم و قیمت اسپرسوساز و قیمت قهوه ساز را بررسی کنیم. اگر شما نیز قصد خرید اسپرسوساز و قهوه ساز را دارید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب همراه ما باشید و بهترین گزینه‌های موجود در بازار را بشناسید.

نحوه استفاده از قهوه ساز و اسپرسوساز

خرید اسپرسوساز و مشاهده قیمت اسپرسوساز

اسپرسوساز و قهوه‌ساز در سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شوند و کارکردن با این دستگاه‌ها چندان سخت نیست. در هنگام استفاده از دستگاه‌های دستی شما باید اغلب کارها را خودتان انجام دهید. در هنگام استفاده از دستگاه‌های نیمه اتوماتیک بخشی از کارها به عهده کاربر خواهد بود؛ اما در استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک کاربر نیازی به کار چندانی ندارد و تنها لازم است مواد اولیه مانند آب، دانه یا پودر قهوه، شیر و… را  داخل دستگاه بریزید.

لیست بهترین اسپرسوسازها و قهوه‌سازهای المارکت

فروشگاه اینترنتی المارکت با عرضه اسپرسوساز و قهوه‌ساز از تمام برندهای مشهور و معتبر بستر خریدی موفق را برای شما عزیزان فراهم ساخته است و شما می‌توانید با مقایسه قیمت قهوه ساز و قیمت اسپرسوساز و سایر ویژگی‌های هر محصول، خرید اسپرسوساز مناسب خود را انجام دهید و از نوشیدن روزانه قهوه و اسپرسو لذت ببرید. در این بخش برخی از محصولات پرفروش المارکت که بیش از سایر قهوه‌سازها و اسپرسوسازها موردتوجه مشتریان ما بوده‌اند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

قهوه ساز فلر CM60

خرید اسپرسوساز و خرید قهوه ساز

قهوه ساز فلر CM60 دستگاهی چندکاره و کاربردی است که می‌توانید با آن میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های موردعلاقه‌ خود را آماده کنید. توان مصرفی این قهوه ساز ۷۵۰ است و می‌توان این دستگاه را یکی از قوی‌ترین قهوه‌سازهای موجود در بازار در نظر گرفت. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم و جنس قوری آن از جنس شیشه است. مخزن آب این دستگاه در بخش پشتی این قهوه‌ساز قرار گرفته است که می‌بایست آن را به شکل دستی پر کنید. برای کاهش تکان‌خوردن این دستگاه در بخش زیرین آن از پایه‌های ضدلغزش استفاده شده است. کنترل پنل این دستگاه مکانیکی است و می‌توانید با استفاده از دکمه‌های موجود بر روی بدنه قهوه‌ساز فلر CM60، تنظیمات مدنظر خود را در دستگاه اعمال کنید. شیوه دم‌کردن قهوه در این دستگاه به این شکل است که شما باید در ابتدا فیلتر قهوه دستگاه که در بخش جلویی قرار می‌گیرد را پر کنید و درون دستگاه قرار دهید و سپس دستگاه را روشن کنید. پس از روشن‌کردن دستگاه آب به دمای جوش می‌رسد و به فیلتر قهوه منتقل می‌شود و به‌اصطلاح قهوه دم می‌کشد. پس از پایان فرایند دم‌کشیدن، قهوه به داخل قوری داخل دستگاه می‌ریزید و شما می‌توانید نوشیدنی موردعلاقه خود را میل کنید. بخش زیرین قوری دستگاه نیز دارای قابلیت گرم‌شوندگی است و قهوه و نوشیدنی مدنظر شما را برای نوشیدن گرم نگه می‌دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مخزن آب مدرج و شفاف، گنجایش ۱۰ فنجانی دستگاه و ظرفیت ۱.۲۵ لیتری مخزن آب اشاره کرد. برای مشاهده قیمت قهوه ساز فلر CM60 و خرید این محصول کلیک کنید.

قهوه ساز تفال CM600810

مشاهده قیمت قهوه ساز و قیمت اسپرسوساز

اگر به دنبال خرید اسپرسوساز و قهوه‌سازی باکیفیت و خوش قیمت هستید، قهوه ساز تفال CM600810 گزینه‌ای مناسب برای شماست. توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات و حجم مخزن آب این دستگاه ۱.۲۵ لیتر است. با استفاده از قهوه ساز تفال CM600810 می‌توانید ۱۰ الی ۱۵ فنجان قهوه را تهیه کنید و میان‌وعده‌ای جذاب را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید. جنس بدنه این قهوه‌ساز از پلاستیک مقاوم و جنس قوری آن از جنس شیشه است. با استفاده از این قهوه ساز می‌توانید انواع قهوه از جمله اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو، موکا، لاته و… را سرو کنید. طراحی ظاهری این دستگاه جذاب و زیبا است و می‌تواند علاوه بر کارایی فوق‌العاده خود، باعث زیباترشدن ظاهر آشپزخانه شما شود. یکی از ویژگی‌های این محصول خاموش‌شدن خودکار است. درصورتی‌که دستگاه‌های قهوه‌ساز و اسپرسوساز را بدون آب روشن کنید، ممکن است آسیبی جدی ببیند؛ اما این دستگاه به دلیل برخورداری از ویژگی خاموش‌شدن خودکار، هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بیند و به شکل خودکار خاموش می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به عملکرد شروع تأخیری، عملکرد نگهداری خودکار دما، برخورداری از سیستم ضد چکه، برخورداری از تایمر و صفحه‌نمایش دیجیتال و عملکرد Aroma برای رسیدن به بهترین عطر و طعم قهوه اشاره کرد. برای مشاهده قیمت قهوه ساز تفال CM600810 و خرید این محصول کلیک کنید.

چای ساز و قهوه ساز سخنگو کاراجا Robotea Connect

خرید اسپرسوساز، خرید قهوه ساز و قیمت قهوه ساز

وقتی صحبت از خرید اسپرسوساز و قهوه‌ساز می‌شود، نمی‌توان از برند کاراجا و محصولات باکیفیتش مانند چای ساز و قهوه ساز سخنگو کاراجا Robotea Connect صحبت نکرد. این دستگاه در دسته‌بندی چای‌سازها و قهوه‌سازها از تکمیل‌ترین و بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است و می‌تواند گزینه اول خرید قهوه ساز و چای ساز باشد. توان چای ساز و قهوه ساز سخنگو کاراجا Robotea Connect معادل ۲۵۰۰ وات است و دستگاهی پرقدرت محسوب می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن در طول روز چندین فنجان چای و قهوه را آماده کنید. ظرفیت قوری شیشه‌ای این دستگاه ۰.۸ لیتر و ظرفیت کتری آن ۱.۵ لیتر است و باتوجه‌به این گنجایش می‌توانید ۲۰ الی ۲۵ لیوان چای را تهیه کنید. با استفاده از این دستگاه امکان تهیه چای، قهوه دمی و انواع دم‌نوش‌ها وجود دارد و می‌توانید میان‌وعده‌های متنوعی را برای خود، خانواده و دوستانتان مهیا کنید. این دستگاه دارای دو نوع فیلتر است که یکی از این فیلترها برای چای و دیگری برای قهوه مورداستفاده قرار می‌گیرد. مشخصه شگفت‌انگیز و خاصی این چای‌ساز قابلیت اتصال به گوشی همره و کنترل از راه دور و کنترل صوتی دستگاه است. با فناوری که در این چای‌ساز به‌کاررفته است، چای می‌تواند تا یک ساعت تازه باقی بماند. از دیگر ویژگی‌های چای ساز و قهوه ساز سخنگو کاراجا Robotea Connect می‌توان به سیستم گرم نگه‌داشتن خودکار، خاموش‌شدن خودکار، فیلتر استیل ضدزنگ، استفاده از این محصول به‌عنوان کتری برقی برای جوشاندن آب به‌صورت مجزا و تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار اشاره کرد. برای خرید اسپرسوساز و قهوه‌ساز باکیفیت می‌تواند به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه کنید.

اسپرسوساز دلونگی BCO421

خرید اسپرسوساز و قیمت اسپرسوساز

اگر قصد خرید اسپرسوسازی باکیفیت و کاربردی را دارید، باید خرید خود را از برند دلونگی انجام دهید. برند دلونگی از معتبرترین برندهای تولیدکننده دستگاه‌های قهوه‌ساز و اسپرسوساز است و علی‌رغم کیفیت مطلوب، قیمت قهوه ساز و قیمت اسپرسوسازهای این برند چندان بالا نیست. اسپرسوساز دلونگی BCO421 یکی از آن محصولات خوش‌قیمت و جذاب برند دلونگی است. این دستگاه با توان مصرفی ۱۷۵۰ واتی، جنس بدنه پلاستیک و استیل، ظرفیت یک لیتری آب و امکان تهیه ۱۰ فنجان قهوه از بهترین قهوه‌سازهای موجود در بازار است. فشار بخار این دستگاه ۱۵ بار است و این قدرت مطلوب می‌تواند به دم‌کشیدن هرچه بهتر قهوه کمک کند و قهوه‌ای خوش‌طعم و خوش‌عطر را برای شما به عمل آورد. این دستگاه قهوه‌ساز فوق‌العاده قابلیت تهیه هم‌زمان قهوه اسپرسو و فرانسه را نیز دارد و برخورداری از دو مخزن جداگانه این قابلیت شگفت‌انگیز را به وجود آورده است. اگر قصد خرید اسپرسوساز دلونگی BCO421 را دارید، تنها کافی است بر روی نام این دستگاه کلیک کنید و خرید این محصول باکیفیت را نهایی کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اسپرسوساز گاستروبک 42721
اسپرسوساز گاستروبک 42721
تخفیف
۱۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان 17,000,000 تومان
اسپرسوساز بوش TIS30351DE
اسپرسوساز بوش TIS30351DE
تخفیف
۲۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان 26,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*