تهیه خوراکی با اسپرسوساز

تهیه خوراکی با اسپرسوساز

اگر دلتان یک میان‌وعده با طعم قهوه را می‌خواهد؛ اما حوصله رفتن به کافی‌شاپ را ندارید، می‌توانید با استفاده از دستگاه اسپرسوساز به‌راحتی یک خوراکی جذاب را برای خود و خانواده‌تان آماده کنید. تهیه خوراکی با اسپرسوساز بسیار ساده است و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید میان‌وعده مدنظر خود را تهیه کنید و از چشیدن طعم آن لذت ببرید. در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه شیک اسپرسو را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در کمتر از ۵ دقیقه، یک خوراکی جذاب را آماده کنید. اگر علاقه‌مندید نحوه تهیه خوراکی با اسپرسوساز را یاد بگیرید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه خوراکی با اسپرسوساز

  • دو شات اسپرسو دلخواه
  • یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای (اگر شکر قهوه‌ای در دسترس نبود، می‌توانید از شکر معمولی نیز استفاده کنید)
  • یک‌چهارم قاشق غذاخوری دارچین
  • نصف قاشق غذاخوری وانیل
  • نصف لیوان شیر جودوسر (اگر شیر جودوسر در دسترس نبود، می‌توانید از شیر گاو استفاده کنید)
  • یخ

دستورالعمل تهیه خوراکی با اسپرسوساز

تهیه خوراکی با اسپرسوساز

برای تهیه خوراکی با اسپرسوساز کار بسیار راحتی دارید و می‌توانید حتی این شیک اسپرسو را برای مهمان‌های سرزده یا دوستانتان در چنددقیقه آماده کنید. در گام اول باید اسپرسو را با استفاده دستگاه اسپرسوساز خود آماده کنید و پس از آماده‌شدن اسپرسو،آن را به همراه شکر قهوه‌ای، دارچین و عصاره وانیل داخل یک لیوان درب‌دار یا شیکر بریزید. با استفاده از شیکر این مواد را به‌طورکامل مخلوط کنید. اگر شیکر ندارید، می‌توانید لیوان را در حدود یک‌دقیقه تکان دهید تا این مواد به‌خوبی ترکیب شوند. اگر ترکیب یک‌دست و مخلوط نشد، پیشنهاد می‌شود این کار را دوباره تکرار کنید تا عصاره وانیل و شکر قهوه‌ای به‌خوبی مخلوط شوند. یک لیوان دیگر بردارید و آن را با یخ تا نیمه پر کنید و سپس این ترکیب را روی آن بریزید. سپس باید شیر جودوسر یا شیر معمولی را اضافه کنید و این ترکیب را به‌آرامی هم بزنید. حالا شیک اسپرسو شما آماده است و می‌توانید از نوشیدن این شیک خوش‌طعم و جذاب لذت ببرید.

چرا این در این دستور تهیه خوراکی با اسپرسوساز از سیروپ استفاده نمی‌کنیم؟

راز خوشمزگی این دستور تهیه خوراکی با اسپرسوساز در حل‌شدن شکر قهوه‌ای و دارچین در اسپرسوی داغ است و باتوجه‌به مزه جذاب این ترکیب نیازی به استفاده از سیروپ‌های دیگر نخواهید داشت و می‌توانید از طعم اسپرسو همراه با شکر قهوه‌ای، دارچین و وانیل لذت ببرید.

آیا می‌توان این شیک اسپرسو را برای چندین نفر آماده کرد؟

حرارت اسپرسو در این دستور تهیه خوراکی با اسپرسوساز تنها برای حل‌شدن مقدار کمی شکر قهوه‌ای و دارچین کافی است و نمی‌توان با این روش بیش از یک لیوان از این شیک اسپرسو را آماده کرد. اگر قصد دارید این شیک اسپرسو را برای چند نفر و در ابعاد بیشتر آماده کنید، باید کمی در دستور تهیه خوراکی با اسپرسوساز تغییر ایجاد کنید و هنگام ترکیب‌کردن دارچین، وانیل و شکر قهوه‌ای آن را روی حرارت قرار دهید تا شکر و دارچین به‌خوبی در اسپرسو حل شوند.

چرا از این دستور تهیه خوراکی با اسپرسوساز برای تهیه شیک اسپرسو استفاده کنیم؟

برای تهیه این شیک اسپرسو نیاز به صرف زمان زیادی نخواهید داشت و تنها با قاطی‌کردن چند عدد خوراکی ساده می‌توانید یک میان‌وعده جذاب را آماده کنید. در تهیه این میان‌وعده، هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید از هر نوع قهوه‌ای که دوست دارید استفاده کنید و حتی میزان قهوه یا دارچین را کم و زیاد کنید. ترکیب این خوراکی با هم می‌تواند طعم فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند و قطعا عاشق طعم آن خواهید شد. باتوجه‌به ارزان‌قیمت‌بودن مواد موردنیاز برای تهیه این میان‌وعده، دیگر نیاز نیست برای خوردن یک شیک در کافه‌ها، مبلغ زیادی را پرداخت کنید. در پایان امیدواریم که از مطالعه این مطلب درباره نحوه تهیه خوراکی با اسپرسوساز لذت برده باشید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

قهوه ساز کپسولی Esperta EDG505
قهوه ساز کپسولی دولچه گوستو دلونگی Esperta EDG505
تخفیف
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان 10,800,000 تومان
اسپرسوساز نوا NCM128EXPS
اسپرسوساز نوا NCM128EXPS
تخفیف
۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان 11,050,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*