خرید بخارگر از لیست محبوب‌ترین بخارگرها در بین خریداران

خرید بخارگر با کیفیت

پوشیدن لباس‌های مرتب و اتوشده از آن دسته اقدامات اولیه ساختن استایلی مرتب و جذاب است و اغلب افراد اهمیت زیادی برای پوشیدن لباس به این شکل قائل هستند. اما حتماً برای شما هم پیش‌آمده که زمان یا شرایط استفاده از اتو را نداشته باشید و انجام این کار برایتان سخت شده باشد. برای رفع این مشکل و ساده‌تر شدن فرایند اتوکردن لباس‌ها، طراحان در شرکت‌های تولیدکننده اتوبخار، دستگاهی با نام بخارگر را طراحی و به بازار عرضه کردند. کارکردن با این دستگاه نسبت به اتوهای معمولی بسیار ساده است و می‌تواند کار شما را برای ساخت استایلی مرتب و زیبا آسان‌تر کند. باتوجه‌به این ویژگی‌ها بسیاری از افراد قصد خرید بخارگر را دارند؛ اما در انتخاب بخارگر باکیفیت در میان گزینه‌های موجود مردد هستند. برای رفع این مشکل قصد داریم در ادامه این مطلب نگاهی کوتاه به ویژگی‌های بخارگر داشته باشیم و لیست محبوب‌ترین بخارگرها در بین خریداران را مورد بررسی قرار دهیم.

بخارگر چیست؟

بخارگر که به آن اتو ایستاده نیز می‌گویند، نوعی اتو است که از دو بخش دسته و مخزن آب تشکیل شده است. مانند سایر اتوها، آب در مخزن به بخار تبدیل می‌شود و صاف‌شدن لباس در اثر برخورد بخار با پارچه رخ می‌دهد. در این دستگاه بخار در مخزن اصلی دستگاه تولید می‌شود و از طریق ابزار دستی به سمت پارچه هدایت می‌شود. تفاوت اصلی میان اتوبخار معمولی و بخارگر این است که در فرایند اتوکردن به‌وسیله بخارگر هیچ‌گونه تماسی میان دستگاه و لباس برقرار نمی‌شود. از مزایای بخارگرها نسبت به اتوهای معمولی می‌توان به آسیب‌رسانی کمتر به لباس، اتوکردن راحت و ساده لباس‌ها، عدم نیاز به نگهداری، عدم نیاز به میز اتو، اتو سریع‌تر و… اشاره کرد.

خرید بخارگر

لیست محبوب‌ترین بخارگرها در میان خریداران

پس از بررسی ویژگی‌ها و مزایای بخارگرها، قصد داریم به معرفی محبوب‌ترین بخارگرها در میان خریداران بپردازیم و با معرفی بهترین برند اتو بخارگر، کار شما را برای انتخاب موفق ساده‌تر کنیم.

بهترین برند اتو بخارگر

برندهای زیادی در زمینه تولید انواع اتوبخار و بخارگر فعال هستند و محصولات هر یک از این برندها را می‌توان باتوجه‌به قیمت، فناوری به‌کاررفته و… ارزیابی کرد. در میان این برندها، برندهای تفال، فیلیپس، سنکور، کارچر و… عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته‌اند و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. در لیست محبوب‌ترین بخارگرها در میان خریداران سه محصول از برندهای تفال، فیلپس و سنکور را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید بخارگر را دارید، این سه محصول می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند.

اتوبخارگر تفال DT8250

خرید بخارگر تفال DT8250

اتوبخارگر تفال DT8250 یکی از محصولات برند فرانسوی تفال در بخش اتو است که با توان ۲۰۰۰ واتی، دستگاهی قدرتمند و کارآمد به شمار می‌آید. میزان بخاردهی پیوسته این محصول ۳۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای آن ۹۰ گرم در دقیقه است. باتوجه‌به این عملکرد مطلوب و جذاب، شما می‌توانید با استفاده از اتو بخارگر تفال DT8250 تمامی چروک‌های لباس مدنظر خود را به‌سادگی از بین ببرید. زمان آماده‌به‌کار شدن این دستگاه تنها ۲۵ ثانیه است و این دستگاه برای شروع به کار مدت‌زمان زیادی شما را منتظر نخواهد گذاشت. میزان بخاردهی این بخارگر قابل‌تنظیم است و شما می‌توانید بر اساس ویژگی‌های پارچه و لباس مدنظر خود، میزان بخاردهی دستگاه را تنظیم کنید. شرکت تفال برای جلوگیری از سوختگی لباس‌ها، در تولید اتو بخارگر تفال DT8250 از فناوری Smart Temp بهره گرفته است. با بهره‌گیری از این فناوری، تعادل بهینه بین گرما و بخار رعایت می‌شود و حتی خطر سوختگی برای نازک‌ترین لباس‌ها نیز وجود نخواهد داشت. مخزن آب این بخارگر ۲۰۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد و می‌تواند به مدت‌زمان ۲۰ دقیقه بدون وقفه، بخاردهی را انجام دهد. باتوجه‌به سیستم خاموشی خودکار، در صورت روشن‌ماندن دستگاه، هیچ‌گونه خطری شما و فضای اطراف را تهدید نخواهد کرد.

اتوبخارگر فیلیپس STH3020

خرید بخارگر فیلیپس STH3020

فیلیپس یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی و لوازم برقی در جهان است و محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. اتوبخارگر فیلپیس STH3020 دستگاهی جمع‌وجور و کوچک است که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی انواع لباس‌ها را اتو کنید. توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات است و بخاردهی مداوم این دستگاه ۲۰ گرم در دقیقه است. ظرفیت مخزن این دستگاه ۱۲۰ میلی‌لیتر است و مدت زمانی که باید برای داغ‌شدن آن صبر کنید، تنها ۳۰ ثانیه است. این دستگاه تنها دارای سیستم بخاردهی یکنواخت است و فاقد سیستم بخاردهی لحظه‌ای است. جنس بدنه این بخارگر از پلاستیک و جنس سری بخار این دستگاه فلزی است. این اتوبخارگر باتوجه‌به قیمت مناسب، یکی از گزینه‌های اقتصادی خرید بخارگر محسوب می‌شود.

بخارگر سنکور SSI0850

خرید بخارگر سنکور SSI0850

بخارگر سنکور SSI0850 یکی از خوش‌دست‌ترین بخارگرهای موجود در بازار است که می‌تواند فرایند اتوکردن لباس‌ها را تسریع کند و لباس‌های شما را به صاف‌ترین حالت خود برساند. توان این دستگاه ۱۲۰۰ وات است و سیستم بخاردهی این دستگاه از نوع بخاردهی مداوم و لحظه‌ای است. این دستگاه ۲۰ گرم در هر دقیقه بخار تولید می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از این میزان بخاردهی انواع چروک‌ها را از بین ببرید. این بخارگر تنها با گذشت ۲۸ ثانیه داغ می‌شود و می‌توانید در زمان‌هایی که عجله دارید، به‌سرعت لباس‌های خود را اتو کنید. ظرفیت مخزن آب این دستگاه ۲۶۰ میلی‌لیتر است و باتوجه‌به طراحی مطلوب بدنه، می‌توانید به‌راحتی این مخزن را با جداکردن از دستگاه پر کنید. از دیگر ویژگی‌های بخارگر سنکور SSI0850 می‌توان به قابلیت کنترل دما، قابلیت تولید بخار با فشردن دکمه بخار، هشداردهنده حالت آماده‌به‌کار دستگاه، قابلیت جداشدن مخزن آب، سازگاری با انواع پارچه‌ها، سیستم ضدچکه، قابلیت خاموش‌شدن خودکار دستگاه و… اشاره کرد. لوازم جانبی همراه این دستگاه عبارت‌اند از: پیمانه آب، سری مخصوص پارچه و مناسب پوشاک، پرده، پتو و… و سری مخصوص پرز. اگر به دنبال خرید بخارگر با امکانات مطلوب و قیمت مناسب هستید، خرید بخارگر سنکور SSI0850 می‌تواند انتخابی فوق‌العاده برای شما باشد.

خرید بخارگر با ضمانت اصالت کالا

اگر قصد خرید بخارگر یا دیگر لوازم‌خانگی را دارید، می‌توانید همین حالا به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید و به‌راحتی و با صرف چند دقیقه زمان، از محصولات بهترین برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی دیدن کنید و خرید خود را نهایی کنید. در بخش بخارگر و اتو بخار نیز المارکت محصولات پرشمار و باکیفیتی را عرضه می‌کند و شما می‌توانید خرید خود را با ضمانت اصالت کالا انجام دهید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

بخارگر کوخ KG2061
بخارگر کوخ KG2061
%۱۲ تخفیف
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 10,600,000 تومان
بخارگر مدیا YGJ15Q1W
بخارگر مدیا YGJ15Q1W
%۱۴ تخفیف
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان 3,250,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*