محبوب‌ترین اتو بخارهای بازار در سال ۱۴۰۱ (تا پایان تیر)

محبوب‌ترین اتو

اتو یکی از ابزارهای ضروری است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. اتوهای خانگی به دو دسته‌ اتوی خشک و اتوی بخار تقسیم می‌شوند. البته با توجه به تنوع برندها و قابلیت‌های اتو، تصمیم‌گیری برای انتخاب سخت است. در این مطلب قصد داریم ۴ مدل از محبوب‌ترین اتوهای بخار موجود در فروشگاه المارکت را به شما معرفی کنیم.

اتو بخار تفالمدل FV9745

تفال یک شرکت شناخته شده‌ی فرانسوی در بازار تولید لوازم خانگی است و یکی از محصولات محبوب آن، اتوی بخار است. کف سرامیک این محصول بدون به جا گذاشتن اثری از حرارت روی پارچه، تمام چروک‌ها را از بین می‌برد. همچنین شما می‌توانید به راحتی حرارت و میزان بخار تولید شده توسط اتو را براساس نیازتان تغییر دهید. از دیگر قابلیت‌های این محصول سیستم ضد رسوب و ضد چکه، امکان اتو کشی لباس به صورت عمودی و سیستم قطع خودکار است. شما می‌توانید اتوی بخار تفار را از اینجا خریداری کنید.

اتو بخار تفال - مدل FV9745

اتو بخار میگلمدل GSI221

دومین محصول پر طرفدار در فروشگاه المارکت اتو بخار میگل است. این محصول، که با گارانتی ۲۴ ماهه‌ی سنجه کیش ارائه می‌شود، دارای کف سرامیک است و بدون آسیب رسانی به البسه آن‌ها را آماده‌ی استفاده می‌کند. این اتو ۳ حالت مختلف تنظیم دما دارد و با توجه به نیازتان می‌توانید میزان بخاردهی را تنظیم کنید. همچنین سیستم ضد رسوب و تمیزکاری خودکار، این محصول را به یک اتوی منحصربه‌فرد تبدیل کرده است. این محصول همراه با خود یک پیمانه‌ی آب دارد که پر کردن مخزن آب را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید اتوی بخار میگل را از اینجا خریداری کنید.

اتو بخار میگل - مدل GSI221

اتو بخار فیلیپسمدل GC2990

فیلیپس یکی دیگر از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی است و اتوی بخار آن هم در لیست محبوب‌ترین اتو بخارهای المارکت قرار دارد. این محصول می‌تواند به مدت ۴۰ دقیقه به صورت مداوم بخاردهی کند. امکان اسپری آب روی پارچه از طریق اتو، امکان اتوکشی لباس به صورت عمودی با کمک بخار آب، سیستم ضد رسوب و سیستم ضد چکه این محصول را به یک اتوی همه فن حریف تبدیل کرده است. کفی این اتو از جنس استیم گلاید و ضد خش است، پس شما نیازی به استفاده از محافظ کفی اتو ندارید. شما می‌توانید اتوی بخار فیلیپس را از اینجا  خریداری کنید.

اتو بخار فیلیپس - مدل GC2990

اتو بخار فیلیپسمدل DST5040

بله، باز هم اتوی فیلیپس در لیست محبوب‌ترین‌ها به چشم می‌خورد. جنس کفی این اتو استیم گلاید پلاس است و مخزن آبی با گنجایش ۳.۲ لیتر دارد. پس می‌توان آن را اتوی خانواده هم نامید، چون به راحتی و بدون آسیب رسانی به پارچه‌ می‌توانید کوهی از لباس‌ها را اتو بزنید. در زمان استفاده از این مدل اتو می‌توانید حرارت را براساس نوع پارچه‌ای که قرار است اتو کنید تنظیم کنید. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم ضد رسوب، سیستم قطع خودکار، سیستم ضد چکه و امکان اسپری آب روی پارچه اشاره کرد. شما می‌توانید اتوی بخار فیلیپس را از اینجا خریداری کنید.

اتو بخار فیلیپس - مدل DST5040
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اتو بخار تفال FV5695
اتو بخار تفال FV5695
%۱۰ تخفیف
۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان 4,300,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*