راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سر

اصلاح سر

تا قبل از ورود ویروس کرونا به زندگی‌هایمان آقایان برای اصلاح موی سر به پیرایشگاه مراجعه می‌کردند و تعداد کمی از افراد خودشان در خانه، و با کمک ماشین  اصلاح سر، موهایشان را کوتاه یا مرتب می‌کردند. اما بعد از شروع پاندمی و بسته شدن اماکن عمومی، این کار در خانه و توسط افراد خانواده انجام می‌شد. به همین دلیل از اواخر سال ۱۳۹۸ خرید و استفاده از ماشین اصلاح سر افزایش یافت. حالا بعد از گذشت بیشتر از ۲ سال از شروع همه گیری کرونا، کوتاه کردن مو در خانه به یک عادت تبدیل شده است و تقریبا در هر خانه‌ای یک ماشین اصلاح سر پیدا می‌شود.

به همین دلیل قصد داریم در این مطلب از المارکت درباره‌ ماشین اصلاح سر صحبت کنیم و با چند مدل از بهترین محصولات موجود در بازار آشنا شویم.

انواع ماشین اصلاح سر
Man accessories

انواع ماشین اصلاح سر

ماشین‌های اصلاح سر، براساس تکنولوژی ساخت‌شان، به سه دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:

ماشین اصلاح سر با موتور چرخشی DC

این روزها در بازار تمام ماشین‌های اصلاح سر به روشی تولید می‌شوند که هم با برق و هم با باتری کار می‌کنند. همچنین اغلب این محصولات ضد آب هستند و می‌توانید به راحتی از آن‌ها در حمام و زیر دوش آب استفاده کنید. ماشین اصلاح ضد آب بیشتر برای مصرف خانگی تولید می‌شود و به دوسته‌ی trimmer و clipper تقسیم می‌شوند.

ماشین اصلاح سر با موتور چرخشی AC

وزن این مدل تقریبا زیاد است و این روزها کمتر از آن استفاده می‌شود. همچنین به دلیل کار با برق مستقیم، طرفدار زیادی ندارد.

ماشین اصلاح سر با موتور بوبینی AC

موتور این ماشین اصلاح خطی است و با حرکت به چپ و راست، موها را کوتاه می‌کند. از این ماشین بیشتر برای خط زنی و مرتب کردن اطراف موها استفاده می‌شود. همچنین ضد آب نیست و فقط با برق مستقیم کار می‌کند. این مدل از ماشین‌های اصلاح برای پیرایشگاه‌ها مناسب است.

خرید ماشین اصلاح سر

نکات مهم برای خرید ماشین اصلاح سر

در زمان خرید ماشین اصلاح باید به چند نکته دقت کنید تا مطمئن باشید انتخاب مناسبی داشته‌اید.

باتری

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید ماشین اصلاح سر باید به آن دقت کنید باتری دستگاه است. اگر باطری با کیفیتی نداشته باشد در زمان استفاده به مشکلات مختلفی از جمله شارژ شدن ناقص، خراب شدن باتری و حتی اکسیده شدن آن در دستگاه برمی‌خورید. ماشین‌های اصلاح سر با باتری لیتیومی یا باتری نیکلی تولید می‌شوند.

باتری‌های لیتیومی مدرن‌تر هستند و در زمانی کمتر از ۲ ساعت شارژ می‌شوند و به همین دلیل قیمت بالاتری هم دارند. باتری‌های نیکلی قدیمی‌تر هستند و در حدود ۸ ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارند.

تیغه

تیغه‌های ماشین اصلاح سر باید تیز و با طراحی مناسب باشند. اگر تیغه‌ها کند باشند هم کار اصلاح سخت می‌شود هم به پوست سر آسیب می‌رسد. تیغه‌ها معمولا از جنس فولاد یا سرامیک ساخته می‌شود اما در اغلب ماشین‌های اصلاح هر دو تیغه‌ی ثابت و متحرک فولادی است. تیغه‌های سرامیکی وزن کمتری دارند و کند نمی‌شوند اما احتمال شکسته شدن آن‌ها د راثر ضربه زیاد است.

شانه‌ها

هرچه تنوع شانه‌های یک ماشین اصلاح سر بیشتر باشد کارآیی آن برای شما بالاتر می‌رود و می‌توانید موهایتان را به مدل‌های بیشتری کوتاه کنید.

بهترین ماشینهای اصلاح سر در بازار

تنوع ماشین‌ اصلاح سر در بازار بسیار زیاد است و اگر قصد خرید داشته باشید، طبیعی است که انتخاب کمی سخت باشد. در این بخش می‌خواهیم سه مدل از بهترین ماشین‌های اصلاح سر در بازار را به شما معرفی کنیم تا انتخاب کمی آسان‌تر شود.

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپسمدل MG5720

ماشین اصلاح فیلیپس از استیل ضد زنگ ساخته شده و تیغه‌هایش قابلیت تیز شدن اتوماتیک دارد. این دستگاه باتری قابل شارژ دارد و می‌توانید از آن به صورت بی‌سیم استفاده کنید اما برای شارژ شدن کامل به ۱۶ ساعت زمان نیاز دارد. در صورت شارژ کامل، می‌توانید ۸۰ دقیقه به صورت مداوم از آن استفاده کنید. این ماشین ۶ سر مختلف دارد و می‌توانید آن‌ها را به راحتی بشوئید.

image

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس – مدل MG7735

دومین ماشین اصلاح محبوب در این لیست هم متعلق به فیلیپس است. این مدل هم با باتری قابل شارژ کار می‌کند اما باتری آن در ۱ ساعت کاملا شارژ شده و امکان استفاده‌ی مداوم ۲ ساعته را به شما می‌دهد. البته این محصول قابلیت شارژ سریع هم دارد و فقط در ۵ دقیقه می‌تواند کاملا شارژ شود. تیغه‌ی این ماشین از استیل ضد زنگ است و قابلیت تمیز شدن خودکار دارد.

image

ماشین اصلاح مک استایلرمدل MC094

ماشین اصلاح مک استایلر ضد آب است و می‌توانید به راحتی در هر محیطی از آن استفاده کنید. تیغه‌ی آن تیتانیومی است و همراه خود یک برس تمیز کننده دارد که می‌توانید برای تمیز کردن تیغه از آن استفاده کنید. امکان تنظیم سرعت موتور و تکنولوژی برش مستقیم اصلاح از دیگر قابلیت‌های این ماشین اصلاح است.

image 1

مرور کلی

ماشین اصلاح سر و صورت ابزاری است که چند سالی است در اغلب خانه‌ها دیده می‌شود. اگر شما هم قصد خرید این دستگاه را دارید می‌توانید با در نظر گرفتن نکات مهمی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است، بهترین ماشین اصلاح بازار را خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید ماشین اصلاح سر در فروشگاه المارکت اینجا کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ماشین اصلاح فیلیپس MG7910
ماشین اصلاح فیلیپس MG7910
تخفیف
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان 4,400,000 تومان
ماشین اصلاح فیلیپس BT3208
ماشین اصلاح فیلیپس BT3208
تخفیف
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان 2,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*