چقدر برند مک استایلر را می‌شناسید؟

لوگو مک استایلر

امروزه نام برندهای زیادی را می‌شنویم که گاهی برایمان ناآشنا هستند. از طرفی با قیمت بالای برندهای شناخته‌شده دیگر خرید آن محصولات برای همه امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل باید سراغ شناخت برندهایی رفت که به اندازه برندهای معروف پرآوازه نیستند، اما به همان کیفیت و کارایی کالاهایشان را تولید می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با برند مک استایلر آشنا کنیم. مک استایلر یکی از برندهای خوب بازار است که با تولید کالاهایی باکیفیت و با قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی کسب کند.

تاریخچه برند مک استایلر

برند مک استایلر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک مارک تجاری حرفه‌ای از لوازم آرایشی الکتریکی آغاز کرد. این برند چینی برای اولین بار با ارائه محصولی به نام Magic Freshener توانست جایگاه ویژه‌ای را در بین مشتریان و طرفداران زیبایی کسب کند. همچنین با تولید محصولات دیگری مانند سشوار حرفه‌ای، اتو و صاف‌کننده مو، محصولات بهداشت شخصی و اصلاح آقایان توانست جایگاه خود را در میان مشتریان تثبیت کند.

برند مک استایلر

امروزه به دلیل نیاز بازار سشوارهای حرفه‌ای، اتوی مو، بیگودی و دستگاه‌های مانیکور و پدیکور و همچنین صاف کننده‌های مو (سر و صورت) توانسته‌اند جایگاه بسیار ویژه‌ای در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه پیدا کنند و مک استایلر نیز با ارائه محصولات خود جوابگوی نیاز بازار بوده است.

برند مک استایلر با سال‌ها تلاش توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین تولیدکنندگان لوازم خانگی پیدا کند. اکنون لوازم خانگی این برند، به دلیل لوکس و مدرن بودن، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است اما همچنان به خاطر لوازم برقی آرایشی خود محبوبیت بیشتری دارد

از سال‌های اول رشد و توسعه مجموعه، به دلیل اطمینان از کیفیت محصولات و با در نظر گرفتن حقوق مشتریان، تا ۲۴ ماه خدمات پس از فروش درب منزل برای مشتریان فراهم آمده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای این برند داشتن شبکه پاسخگو و متعهد خدمات پس از فروش در سراسر ایران (در بیش از ۴۰ مرکز خدمات در شهرهای بزرگ) است.

شما می‌توانید محصولات این برند را از سایت المارکت به راحتی خریداری نمایید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اتو مو مک استایلر MC2089
اتو مو مک استایلر MC2089
تخفیف
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان 2,000,000 تومان
MC2024
اتو مو مک استایلر MC2024
%۱۰ تخفیف
۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان 2,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*