کارآمدترین جاروبرقی های بازار کدام‌اند؟

کارآمدترین جاروبرقی های بازار

انتخاب کارآمدترین جاروبرقی های بازار در میان انواع و اقسام برندهای جاروبرقی ممکن است کاری دشوار به‌نظر برسد و با توجه به قیمت نسبتا بالای این دستگاه بهتر است که اقدام به خرید بهترین جاروبرقی با توجه به بودجه خود کنیم. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به ارائه فهرستی از کارآمدترین جاروبرقی های بازار که در فروشگاه اینترنتی المارکت پرفروش بوده‌اند می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

کارآمدترین جاروبرقی های بازار

۱. جاروبرقی بوش BGL72294

جاروبرقی بوش BGL72294 از محصولات باکیفیت برند خوش‌نام Bosch و اولین مورد در فهرست کارآمدترین جاروبرقی های بازار است.

کارآمدترین جاروبرقی های بازار

این جاروبرقی کیسه دار با قدرت موتور ۲۲۰۰ وات و فیلتر خروجی از نوع HEPA ارائه شده است. جاروبرقی بوش BGL72294 دارای کابل برق به طول ۱۲ متر و شعاع کارکرد ۱۵ متری است.

از خصوصیات این محصول می‌توان به مجهز بودن به موتور جدید و مبتکرانه HiSpin با تیغه‌‌های آیرو دینامیک و جریان هوای کاملا تنظیم شده برای زدودن کامل گرد و غبار با کمترین مصرف انرژی، سیستم PowerProtect برای نظافتی ماندگار و طولانی، حتی زمانی‌که کیسه پر شده است، کیسه گرد و غبار PowerProtect  که عملکرد بالا هنگام پر شدن کیسه را تضمین می‌کند، تعویض کمتر کیسه گرد و غبار، هزینه‌های متعاقب کمتر و دسته Ergo نگه دارنده اشاره کرد. همچنین جاروبرقی بوش BGL72294 دارای لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی، پاکت جارو برقی از نوع G ALL و نشانگر پر بودن مخزن است.

۲. جاروبرقی بوش BGL8PRO3IR

دومین جایگاه در فهرست کارآمدترین جاروبرقی های بازار را نیز یک محصول از برند محبوب بوش اشغال کرده است. جاروبرقی بوش BGL8PRO3IR با توان ۱۴۰۰ وات دارای موتور کمپرسور و لوله کنفی است و از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار به حساب می‌آید. این دستگاه دارای چهار چرخ فلزی متناسب با ارگونمی‌بدن انسان است که چرخش و حرکت را برای شما راحت می‌کند.

کارآمدترین جاروبرقی های بازار

جاروبرقی 8pro3 جزء جاروبرقی‌های سری ۸ پرو بوش می‌باشد که به همراه خود یک گردگیر طویل دارد که برای مکان‌های که پارویی جاروبرقی قادر به نظافت آن نیست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول امکان نظافت تا شعاع ۱۵ متری را به شما می‌دهد. این جاروبرقی دارای ۳ سری، مخزن ۵ لیتری و کابل ۱۳ متری است.

۳. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 

جاروبرقی بوش BGL8PRO5 با طراحی ساده و زیبایی بدنه‌ای پلاستیکی اما مقاوم و با کیفیت دارد و از کارآمدترین جاروبرقی های بازار محسوب می‌شود. این دستگاه دارای ۱۸۰۰ وات قدرت است و از نظر مصرف انرژی در سطح A قرار گرفته است.

28972 1e7182bf 09e5 40c3 967d 7202dfb1b367

روی این جارو برقی دکمه‌‌های مختلف و بزرگی را مشاهده می‌کنید. در قسمت بالای جارو برقی هم یک دستگیره در نظر گرفته تا بتوانید راحت‌تر آن را حمل کنید و به مکان‌های مختلف ببرید.

از ویژگی‌های این جارو می‌توانیم به کسیه‌دار بودن آن اشاره کنیم. کیسه‌ای که گنجایش آن به ۵ لیتر می‌رسد و به همین دلیل حجم زیادی را در خود قرار می‌دهد. این حجم زیاد باعث شده که محیط‌های بزرگ‌تری را بتوانید در تمیز کنید. داشتن سری‌های مختلف هم یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی است.

جاروبرقی بوش BGL8PRO5، دارای کابل ۱۳ متر است و شعاعی که می‌تواند جارو کند هم به ۱۵ متر می‌رسد. شعاع خوبی را با این جارو برقی می‌توانید تمیز کنید که این موضوع خودش یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید. لوله تلسکپی آن هم خیلی راحت و نرم حرکت می‌کند و مشکلی با آن نخواهید داشت.

۴. جاروبرقی سامسونگ QUEEN24

جاروبرقی سامسونگ QUEEN24 از محصولات باکیفیت برند خوش‌نام Samsung و از کارآمدترین جاروبرقی های بازار است.

31334 1 473df4b4 3ab9 43d9 a140 902ffd6f8d14

این دستگاه از رده جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و  ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد. همچنین موتور قدرتمند دستگاه از توان ۲۴۰۰ وات بهره‌مند است. در قسمت خروجی هوای دستگاه یک فیلتر هپا قرار گرفته است. این فیلترها قابلیت جذب ذرات معلق را تا بیش از ۹۹ درصد دارند. استفاده از فیلتر هپا در این دستگاه این اطمینان را به کاربر می‌دهد که هوای خارج شده از جاروبرقی فاقد گردوخاک است. با توجه به اینکه جاروبرقی وسیله‌ای سنگین است و جابه‌جا کردن آن در محیط اطراف می‌تواند فرآیندی انرژی‌بر باشد، طراحان این جاروبرقی با در نظر گرفتن دو چرخ کوچک و دو چرخ بزرگ در زیر دستگاه حرکت آن را آسان‌تر کرده‌اند.

از طریق دکمه پیچی ولومی‌که روی بدنه جاروبرقی سامسونگ QUEEN24 قرار گرفته است، کاربر می‌تواند قدرت مکش جارو را با توجه به نیاز خود تنظیم کند. همچنین این دستگاه دارای گنجایش مناسبی در قسمت مخزن است که دارای ظرفیت ۴ لیتر است. طول سیم این دستگاه ۵ متر بوده و دارای برس هوشمند (Smart) است.

۵. جاروبرقی مخزن دار کارشر WD5 Premium

جاروبرقی مخزن دار کارشر WD5 Premium از محصولات باکیفیت برند خوش‌نام Karcher و از کارآمدترین جاروبرقی های بازار است.

31874 89a1f268 ff8f 44f1 8b6c a2d6110771f3

از ویژگی‌‌‌های این نوع از جاروبرقی‌های کارشر می‌توان به دارا بودن دستگیره جهت جابه‌جایی، سیستم قفل کننده، هل دهنده و کشنده و عملکرد دمنده اشاره کرد. این محصول همچنین مناسب برای مکش خشک و تر بدون تعویض فیلتر است. از این جاروبرقی می‌توان برای جارو کردن آب و خاک استفاده نمود. از دیگر خصوصیات این دستگاه امکان اتصال مستقیم سری‌‌‌های مختلف برروی شیلنگ مکنده است. همینطور مجهز به تمیز کننده فیلتر بوده و قابل استفاده در مصارف خانگی و کارگاهی است.

۶. جاروبرقی فیلیپس FC9174

جاروبرقی فیلیپس FC9174 از محصولات باکیفیت برند خوش‌نام Philips و مورد ششم در فهرست کارآمدترین جاروبرقی های بازار است.

29450 3 beaea9cb 5357 49d8 a5f2 6b15dc3a3e52

این جارو برقی با وزن ۶.۳ کیلوگرم و قدرت موتور ۲۲۰۰ وات دارای سیم جمع کن خودکار، لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی، فیلتر خروجی از نوع HEPA 13 و پاکت جارو برقی است. طول کابل برق این دستگاه ۹ متر وگنجایش مخزن آن ۴ لیتر است.

این محصول از جاروبرقی‌های کوچک ولی پرقدرت این شرکت است. این مدل با توان موتور بالا و طراحی خاصش، توان مکش بسیار زیادی نیز در دهانه دارد و مدت‌زمان جاروکردن را کاهش می‌دهد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. این جاروبرقی کیسه‌ای مواد جمع‌آوری‌شده را در کیسه‌ی مخصوص جمع‌آوری می‌کند و با گنجایش بالایی که دارد، وقفه‌ای برای خالی‌کردن کیسه پیش نمی‌آید.

پارویی (سر جارو) با طراحی خاصی که دارد، می‌تواند در هر گوشه و کناری فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهد. لوله‌ی تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس FC9174 کوتاه و بلند شده و برای افراد با قد متفاوت تنظیم می‌شود. روی بدنه‌ی جمع‌وجور این مدل، دو دکمه برای قطع و وصل جریان برق و همچنین جمع‌کردن سیم برق وجود دارد. پیچ تنظیم قدرت نیز در میانه‌ی دستگاه وجود دارد. دستگیره‌ی جارو طوری طراحی ‌شده است که هنگام بلندکردن به دست فشار نیاید.

۷. جاروبرقی پرشیا PR984

جاروبرقی پرشیا PR984 یکی دیگر از کارآمدترین جاروبرقی های بازار است. از ویژگی‌های بسیار کاربردی این دستگاه طول سیم آن است که با ۸ متر این امکان را به کاربر می‌دهد فضای بیشتری را بدون تعویض پریز برق تمیز کند.

ax 15

توان مصرفی این دستگاه ۲۴۰۰ وات است که قدرت مکش بسیار بالایی برای جمع‌آوری زباله‌ها و گرد و غبار دارد که در زمان کم می‌توانید خانه خود را تمیز کنید. جاروبرقی پرشیا PR984 مجهز به صفحه نمایشگر LED است که دور موتور دستگاه را نشان می‌دهد. یکی از قابلیت‌های مهم این جاروبرقی صدای کم آن است که این کارایی در این جاروبرقی به کاربر این امکان را می‌دهد که در هر مکانی بدون توجه به ساعت و زمان از آن استفاده کند.

۸. جاروبرقی پارس خزر Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر Turbo 2500WB از محصولات باکیفیت برند نام‌آشنای پارس خزر و آخرین مورد در فهرست کارآمدترین جاروبرقی های بازار است. این جاروبرقی که دارای گرید انرژی A و دارای بدنه‌ای از جنس ABS است در سه رنگ بدنه قرمز، نقره ای و مشکی عرضه شده و دارای نشانگر الکترونیکی پر شدن پاکت جاروبرقی و پدال فشاری برای خاموش و روشن کردن محصول است.

34676 1 68104e42 2ef8 49b2 ad7b e2a967acbe72

جاروبرقی پارس خزر Turbo 2500WB مجهز به دستگیره حمل با ارگونومی‌مناسب و کاور ضد لغزش بروی بدنه جارو، سیم جمع کن اتوماتیک، شعاع عملکردی حدود ۱۴ متر، بامپر ضد ضربه سرتاسری دور تا دور بدنه اصلی، دکوریشن‌های استیل تزیینی روی بدنه اصلی، تفنگی جدید با طراحی ارگونومی، یک عدد کیف پارچه‌ای برای نگهداری قطعات جانبی و پاکت، برس‌های جانبی متفاوت و کارا برای تمیز نمودن انواع سطوح و مکان‌های غیر قابل دسترس است.

همچنین جاروبرقی پارس خزر Turbo 2500WB دارای پاکت ضد آلرژی HEPA (با گیره پلاستیک، مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت)، یک عدد فیلتر در ورودی موتور و یک عدد فیلتر هپا در خروجی موتور برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق است.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*