آشنایی با برند لوازم خانگی پرشیا فرانس

پرشیا فرانس

برندهای زیادی در سراسر جهان به کار تولید لوازم خانگی در دسته‌ها و با کیفیت‌های مختلف هستند. بعضی از این برندها در ایران هم نمایندگی دارند و محصولات خود را در بازار به فروش می‌رسانند. پرشیا فرانس یکی از برندهای تولید کننده‌ی لوازم خانگی است که در بازار ایران شناخته شده و محصولاتش طرفدار دارد.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم درباره‌ی این برند و محصولات محبوب آن صحبت کنیم تا اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید، بتوانید به راحتی از بین محصولات برند پرشیا فرانس انتخاب کنید.

آشنایی با برند پرشیا فرانس

پرشیا فرانس نام برندی است که در مجموعه کارخانه‌های خود در کشورهای مختلفی مثل ترکیه و فرانسه، به تولید لوازم خانگی مرغوب و درجه یک مشغول است. این برند تولید کننده‌ی لوازم خانگی جهانی در اغلب کشورها نمایندگی دارد و یکی از این کشورها هم ایران است. محصولات پرشیا با ضمانت نامه‌ی یک ساله‌ی معتبر در ایران به بازار ارائه می‌شود و خریداران در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز و معتبر مراجعه کنند. محصولات پرشیا توسط بهترین متخصصان اروپایی طراحی شده و با بهترین مواد اولیه ساخته می‌شود. به همین دلیل است که محصولاتی با کیفیت و ماندگار دارد و در بازارهای جهانی محبوب است.

محبوبترین محصولات پرشیا فرانس هر شرکت تولید کننده‌ی لوازم خانگی تعداد محصول محبوب دارد که در بازار طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. برند پرشیا هم از این قاعده مستثنی نیست و تعداد محصول محبوب دارد که در این بخش با آن‌ها آشنا می‌شوید.

چای ساز پرشیا – مدل PR8981

چای ساز یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی در بین ایرانیان است و هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد، طرفداران بیشتری هم خواهد داشت. چای ساز پرشیا مدل PR8981 یک کتری پیرکس و یک قوری پیرکس دارد که به ترتیب ۲.۵ و ۱ لیتر گنجایش دارند. به این ترتیب شما می‌توانید در زمانی کوتاه برای تعداد زیادی از افراد چای دم کنید. در کتری یک چراغ LED آبی رنگ نصب شده که روشن یا خاموش بودن آن را نمایش می‌دهد. برند پرشیا با اضافه کردن این چراغ، استفاده از چای ساز را برای افراد کم بینا و سالمندان آسان‌تر کرده است.  صفحه کلید لمسی که روی پایه‌ی  چای ساز قرار دارد امکان تنظیم دما، زمان دم کشیدن چای و تنظیمات دیگر را به شما می‌دهد.

چای‌ساز پرشیا فرانس

اتو بخار پرشیا – مدل PR165

مهم‌ترین نکته که باید در زمان خرید اتو به آن دقت کنید جنس کفی آن است. اگر جف اتو از جنس خوب و با مواد مرغوب ساخته شده باشد می‌توانید مطمئن باشید که لباس شما در اثر استفاده از آن برق نمی‌افتد و با یک بار اتو کشیدن نمی‌سوزد. کف اتوی بخار پرشیا فرانس مدل PR165 از جنس سرامیک است و نه تنها اتو کشی را برای شما راحت می‌کند، بلکه لباس را بدون برق انداختن آماده‌ی استفاده می‌کند. مخزن آب این اتو ۳۵۰ سی‌سی گنجایش دارد و می‌تواند بخار را به صورت افقی و عمودی از خود خارج کند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از قابلیت اسپری، ابتدا آب را روی لباس پاشیده و سپس اتو بزنید. سیستم ضد چکه و ضد رسوبی که در این محصول قرار داده شده است آن را به یک اتوی هوشمند تبدیل کرده که می‌تواند از مخزن و مجراهای آب خود، به خوبی محافظت کند.

اتو بخار پرشیا فرانس

پیتزا پز پرشیا – مدل PR6120

پیتزا، محبوب‌ترین غذا در هر خانواده‌ای است. بعضی از افراد پیتزا را از رستوران‌های مختلف تهیه می‌کنند، بعضی دیگر هم خودشان در خانه می‌پزند تا لذت آشپزی را در کنار تهیه‌ی پیتزای مخصوص خودشان تجربه کنند. البته مهم‌ترین چیزی که برای پخت پیتزا نیاز دارید، یک فر مناسب است. در خیلی از خانه‌ها گاز بدون فر، مثل گاز‌های رومیزی، وجود دارد. به همین دلیل است که پیتزا پز پرشیا به راحتی جای خود را در بین خانواده‌ها باز کرده است. با کمک این محصول کاربردی می‌توانید به راحتی پیتزای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. همچنین برای پخت انواع نان و شیرینی هم می‌توانید از این محصول استفاده کنید. تایمر و قابلیت تنظیم دما که روی پیتزا پز پرشیا فرانس قرار دارد به شما امکان تنظیم دما و زمان مورد نیاز برای پخت پیتزا را می‌دهد. همچنین سینی چرخان این محصول کمک می‌کند که تمام قسمت‌های پیتزا، نان، کباب یا کیک به صورت یکنواخت حرارت دیده و پخته شود.

پیتزا پز پرشیا فرانس

مرور کلی

در زمان خرید لوازم خانگی باید به برند آن دقت کرد. هرچه برند محبوب‌تر و باکیفیت‌تر باشد، عمر محصولات آن هم بیشتر است. برند پرشیا فرانس از تولید کنندگان خوش‌نام بازار است که محصولاتش در تمام جهان طرفدار دارد. در این مطلب این برند را معرفی کردیم و چند محصول از محبوب‌ترین محصولات پرشیا را هم به شما معرفی کردی تا در زمان خرید به راحتی انتخاب کنید. برای دیدن تمام محصولات پرشیا در المارکت اینجا کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • آرین نسبی
    یعنی ایرانیه عملا؟!
    پاسخ دهید
    • محمود راد
      نه پرشیا فرانس برند خارجیه اما ایران هم نمایندگی داره. تو بازار به خارجی معروفه
      پاسخ دهید