آشنایی با برند نوپای جی‌پلاس

برند جی‌پلاس

با وجود افزایش تحریم‌ها و قیمت دلار، بسیاری از محصولات برند‌های جهانی مانند سامسونگ و ال‌جی از بازار ایران حذف شدند یا با قیمت‌های بالایی به خریداران عرضه می‌شوند. همین موضوع موجب حضور پر‌ رنگ‌تر برند‌های ایرانی در بازار شده‌ است. جی‌پلاس یک برند‌ نوپای ایرانی است که زیر نظر شرکت گلدیران فعالیت می‌کند. در این مطلب از المارکت قصد داریم به معرفی این برند ایرانی بپردازیم.

معرفی برند جی‌پلاس

برند جی‌پلاس در سال ۱۳۹۷ و به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت گلدیران شروع به کار کرد. گلدیران پس از چند دوره همکاری موفق با شرکت ال‌جی توانست با استفاده از قطعات خارجی شرکت‌های بزرگ محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کند. از این رو محصولات جی‌پلاس با کیفیت مناسب و قیمت بسیار خوبی ارائه می‌شوند. 

متخصصان جی‌پلاس با بررسی جامعه‌ی هدف و استفاده از فناوری‌های جدید محصولاتی طراحی کرده‌اند که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. خدمات پس از فروش بی‌نظیر شرکت گلدیران نیز از دیگر عوامل محبوبیت جی‌پلاس است. به همین خاطر است که جی‌پلاس توانسته در چنین مدت کوتاهی جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. 

برند جی‌پلاس چه محصولاتی دارد؟ 

این برند کار خود را با تولید تلویزیون شروع کرد و امروزه محصولات متنوعی را وارد بازار می‌کند:

  • تلویزیون و تجهیزات جانبی
  • لوازم خانگی برقی
  • کامپیوتر و تجهیزات جانبی
  • موبایل و تبلت
  • تهویه‌‌ی مطبوع 
  • سیستم صوتی
محصولات جی‌پلاس

هر دسته شامل محصولات گوناگونی است برای مثال در دسته‌ لوازم خانگی برقی محصولاتی چون یخچال، فریزر، جاروبرقی و مایکروویو به چشم می‌خورد.

این برند به تازگی در زمینه‌ موبایل و تبلت نیز فعالیت خود را شروع کرده و چندین موبایل با قیمت‌های اقتصادی روانه‌ی بازار کرده است.

بررسی کیفیت برند جی‌پلاس

همان طور که گفتیم ‌جی پلاس از قطعات شرکت‌های خارجی در تولید محصولاتش استفاده می‌کند و دیدگاه منفی نسبت به مونتاژ کردن محصولات همیشه وجود داشته‌است اما این را در نظر داشته باشید که بسیاری از برند‌های موفق نیز به جای تمرکز بر تولید قطعات روی طراحی و نوآوری در محصولاتشان تمرکز می‌کنند. 

اگر چه نمی‌توان با قاطعیت درباره‌ی کیفیت تمام محصولات یک برند نظر داد اما با توجه به نظر مشتریان می‌توان گفت به طور کل کیفیت تولیدات برند جی‌پلاس قابل قبول است. گفتنی است که تلویزیون های برند جی‌پلاس در بازار‌های داخلی به رقیب سرسخت محصولات ال‌جی و سامسونگ تبدیل شده‌اند. 

آشنایی با چند محصول برند جی‌پلاس

حالا که با برند جی‌پلاس آشنا شدیم به مرور چند محصول آن می‌پردازیم.

معرفی تلویزیون جی پلاس 58PU722S

این تلویزیون ۵۸ اینچ از کیفیت تصویر 4k با زاویه‌ی دید گسترده بهره برده و انواع رنگ‌های تیره و روشن را با کیفیت بالا نمایش می‌دهد. این محصول یک تلویزیون هوشمند است و علاوه بر قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث از سیستم عامل اندروید ۱۱ نیز پشتیبانی می‌کند. پس شما می‌توانید انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را روی این محصول نصب کنید و از سایت‌های گوناگون بازدید کنید. 

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای آن اشاره کرد که راندمان بالایی دارد و همان طور که میدانید راندمان پردازنده تاثیر مستقیمی بر کیفیت تصاویر دارد. توان خروجی صدای تلویزیون جی پلاس 58PU722S در محدوده‌ ۲۰ وات است در نتیجه کیفیت صدای خروجی بسیار مناسب است. بسیاری از خریداران این محصول معتقدند که کیفیت این تلویزیون نسبت به قیمت محصول بی‌نظیر است و در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه دیگر برند‌ها اقتصادی‌تر است.

تلویزیون جی پلاس 58PU722S

معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس GDWK351

این محصول یکی از ماشین‌های ظرفشویی قدرتمند و حرفه‌ای موجود در بازار است و طراحی زیبای آن نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌است. این ماشین ظرفشویی ۱۳ نفره در نگاه اول مخصوص خانواده‌های پر جمعیت یا کافه هاست اما شما با برنامه‌ half load محصول می‌توانید تنها از نصف ظرفیت محصول استفاده کنید. 

این محصول دارای ۵ برنامه‌ اصلی است که شامل برنامه‌ی شست‌وشوی سریع (در ۳۰ دقیقه)، شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی روزانه (در ۹۰ دقیقه)، شست‌وشوی پر قدرت و پیش شست‌وشو است. در این محصول یک سبد کوچک مجزا برای قاشق و چنگال‌ها طراحی شده است و ارتفاع سبد بالایی محصول قابل تغییر است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس GDWK351 یکی از کم‌ مصرف‌ترین ماشین‌های موجود در بازار است و به صورت میانگین در هر شست‌وشو فقط ۱۱ لیتر آب مصرف می‌کند. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به صدای کم آن هنگام کار کردن اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس GDWK351

در نهایت این محصول با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، خدمات پس از فروش عالی و قیمت مناسب به یکی از پر فروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار تبدیل شده است و اکثر کاربران از این محصول راضی هستند.

سخن آخر

این روزها قیمت بالای لوازم خانگی امان بسیاری را بریده است و راه حل فعلی خرید کردن از برند‌های ایرانی مانند جی‌پلاس است که محصولاتی با قیمت اقتصادی و کیفیت قابل قبول به بازار عرضه می‌کنند. اگرچه جی‌پلاس برندی نوپاست اما طی همین دوره‌ کوتاه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و بسیاری از محصولاتش امتحان خود را پس داده‌اند. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید محصولات جی‌پلاس به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

تلویزیون جی‌ پلاس 50PU742
آشنایی با برند نوپای جی‌پلاس
تماس بگیرید
17,500,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*