آنچه باید در مورد برند نینجا بدانید

elemarket ninja

وقتی برای خرید بهترین لوازم خانگی برقی به بازار مراجعه می‌کنیم، امکان ندارد به محصولات متنوع و باکیفیت برند نینجا برنخوریم‌! این برند آمریکایی با نام اصلی نینجا‌شارک، همواره در صدر بهترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی بوده و از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی تاکنون مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. جالب است بدانید که نینجا شارک ترکیب دو اسم این برند آمریکایی می‌باشد.

 شارک (کوسه) نام برندی است که به تولید جاروبرقی و لوازم خانگی مانند آن می‌پردازد و نینجا، برندی است که تولید لوازم خانگی برقی کوچک را اولویت کار خود قرار داده است. حاصل در کنارهم قرار گرفتن این اسامی، طراحی و تولید صدها مدل، لوازم آشپزخانه کاربردی و نوآورانه بوده که امروز در سراسر جهان کاربرد دارند.

از جمله این محصولات نینجا که به رفع نیازهای افراد خانه‌دار پرداخته‌اند، می‌توان به سرخ‌کن بدون روغن، غذاساز، مخلوط‌کن، گوشتکوب برقی و… برند نینجا اشاره کرد. برای پاسخ به سوالاتی از قبیل: برند نینجا‌شارک برای کدام کشور است؟ محصولات نینجا در کجا تولید می‌شوند؟ قیمت محصولات نینجا نسبت به دیگر برندهای بازار چگونه است؟ با ما همراه باشید.

برند نینجا

برند نینجا برای کدام کشور است؟

برند نینجا در واقع برندی آمریکایی کانادایی است که در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ تاسیس شد و مبدا آن در نیدهم، ماساچوست و در نزدیکی بوستون ایالات متحده است. این برند از سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۱۰ دفتر در کشورهای مختلف دنیا دارد و بالاتر از ۵۵۰ اختراع رسمی در زمینه تولید لوازم خانگی را به نام خود ثبت کرده است. محصولات نینجا تحت لیسانس ایالات متحده آمریکا و در کشور چین تولید و عرضه می‌گردد. اما همچنان کیفیت بالای خود را حفظ کرده‌اند.

 نکته قابل تامل ماجرا اینجاست، در زمانی‌که برندهایی مثل فیلیپس هنوز وارد بازار نشده بودند، برند نینجا در صدر پیشتازان صنعت لوازم خانگی بود و امروز نامش در میان برندهای معتبر بازار گم شده است! باید بدانید که از دو دهه پیش، کارایی بالا، کیفیت و نوآوری متعلق به برند نینجا بوده و هنوز نیز هیچ سرخ‌کنی نمی‌تواند جای سرخ‌کن بدون روغن نینجا را در خانه‌های ایرانی و آسیایی بگیرد.

محصولات نینجا کدام است؟

  • سرخ‌کن بدون روغن
  • غذاساز
  • گوشتکوب برقی
  • مخلوط‌کن
  • جاروبرقی
  • هواپز
  • مولتی کوکر
  • خردکن
  • بستنی‌ساز
  • آون توستر
  • کتری برقی
  • قهوه‌ساز

نظرات کاربران در مورد برند نینجا

اغلب محصولات نینجا از جمله سرخ‌کن‌های این برند بسیار مورد توجه مشتریان واقع شده است. کمتر مشتری‌ای است که از سرخ‌کن (هواپز) این برند ناراضی باشد. اما سرخ‌کنی این ویژگی‌ها را دارد که مونتاژ چین و تحت لیسانس آمریکا تولید شده باشد. پس باید توجه کنید که هواپز نینجایی که تهیه می‌کنید، مستقیما مونتاژ چین باشد و نه کشورهای دیگر.

اغلب سرخ کن‌ها و هواپز‌های نینجا از انواع دستگاه‌های چندکاره هستند و با خرید یک دستگاه می‌توانید استفاده‌های گوناگونی از آن داشته باشید. برای مثال بعضی از انواع دستگاه‌ها علاوه بر سرخ‌ کردن بدون روغن برای شما پخت و پر و خشک کردن خوراکی‌ها را نیز انجام می‌دهند. یا قابلیت گریل و کباب کردن دارند که می‌تواند بسیار کاربری باشد. اغلب مشتریان تنها با کمی جستجو می توانند از میان محصولات نینجا دستگاهی چندکاره و کاربردی را به راحتی انتخاب و خریداری کنند.

قیمت محصولات نینجا نیز نسبت به برندهای رقیب از جمله فیلیپس، تفال، کنوود، اسمگ و… تقریبا به‌صرفه است و امکان خریدی کارآمد و ایده‌آل با هزینه‌ای مناسب را فراهم می‌کند.

اگر برای خرید محصولی از برند نینجا نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی دارید می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحوه راهنمایی کنند و تجربه خرید خوبی را برای شما رقم بزنند.

بهترین محصولات نینجا را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید. این محصولات از به‌صرفه‌ترین محصولات باکیفیت بازار هستند که به شرط استفاده صحیح تا سال‌های سال مهمان خانه‌تان خواهند بود.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*