از سرخ کن و آون توستر کنوود چه می‌دانید

kenwood elemarket2

امروزه غذاهای سرخ شده و برشته از علاقه‌مندی‌های عموم مردم در برنامه غذایی روزمره هستند‌. اما مشخص نیست با روش‌های نادرست تهیه این نوع غذاها، تاکنون چند نفر به بیماری‌های قند خون و کلسترول بالا مبتلا شده‌اند و سر همین چیزهای به ظاهر ساده، جان خود را به خطر انداخته‌اند. اگر شما هم عاشق غذاهای سرخ شده، نان تست و غذاهای گریل شده در فر هستید، به هیچ عنوان سرخ کن و آون توستر کنوود را از دست ندهید. این بهترین انتخاب برای یک آشپزخانه مدرن و سالم است که می‌گذارد بدون هیچگونه ضرر و آسیبی، هر چه که می‌خواهید را تهیه کنید و بخورید!

حتی تصور اینکه یک ظرف پر سیب‌زمینی سرخ شده را در دست گرفته‌اید و خرچ خرچ می‌جوید، وسوسه‌انگیز است. اما چگونه چنین کاری ممکن است؟ سرخ کن کنوود به روش کاملا رژیمی و تنها با چند قاشق روغن امکان تهیه غذاهای سرخ شده را فراهم می‌کند. همچنین آون توستر کنوود یک تنه نقش یک فر کارآمد، گاز جمع و جور و کاربردی و توستر نان را ایفا می‌کند. این دستگاه‌ها بدون هیچگونه سختی و با کمترین مصرف انرژی، کار می‌کنند و سرعت زیادی در تهیه انواع غذاها دارند! اما چرا کنوود؟

چرا سرخ کن و آون توستر کنوود بهترین است؟

بی‌شک هیچکس دوست ندارد تجهیزات بی‌کیفیت و ناکارآمد تهیه کند. پس کسب اطلاعات در زمینه انواع برندهای لوازم خانگی لازمه یک خرید خوب سرخ کن و آون توستر است. وقتی برای خرید لوازم خانگی به بازار پا می‌گذارید، هزاران هزار آیتم متنوع پیش رویتان قرار می‌گیرد و اینکه کدام محصول بهتر است، با توجه به فاکتورهایی از جمله “برند” و “شرکت سازنده” تعیین می‌شود.

البته این بدان معنی نیست که نام دهان پرکن و خفن یک برند برای اطمینان از کیفیت و کارایی آن کافی است. اما این پارامترها نیز می‌توانند راهنمای خوبی برای خرید باشند. اینکه همه می‌گویند سرخ کن و آون توستر کنوود را خریداری کنید به این دلیل است که تولیدات این شرکت کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند.

چرا که از متریال مقاوم و استانداردی تهیه شده و در ساخت آن‌ها جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مد نظر قرار گرفته است. درواقع کنوود یکی از مشهورترین برندهای لوازم خانگی است که محصولات با کیفیتی را تولید و به سراسر دنیا عرضه می‌نماید و طی۷۰ سال فعالیت خود در این حوزه، همواره موجب رضایت کاربران شده است.

سرخ کن و آون توستر کنوود

بررسی سرخ کن و آون توستر کنوود

حال که به‌طورکلی با عملکرد هوشمندانه برند کنوود در زمینه تولید سرخ کن و آون توستر آشنا شدیم، بد نیست یک قدم جلوتر برویم و یکی از محصولات این رده را بررسی کنیم.  

سرخ کن و آون توستر کنوود MOA26

این سرخ کن و آون توستر یکی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولات برند کنوود است که هم نقش توستر کارآمدی را برایتان ایفا می‌کند و هم به عنوان یک فر، یک اجاق گاز و سرخ کن برایتان کاربرد دارد. تکنولوژی سرخ کن این دستگاه از انواع هواپز (Air Fryer) است. این دستگاه مجهز به تایمر بوده و دمایی متغیر در بازه ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد دارد.

سرخ کن و آون توستر کنوود می‌تواند ۱۵ برنامه از جمله گریل کردن، برشته کردن، سرخ کردن رژیمی غذاها، گرم کردن، یخ‌زدایی و… را برایتان به انجام برساند. داشتن بدنه مقاوم (از جنس استنلس استیل) در این دستگاه موجب می‌شود عملکرد گرمایش و پخت غذاها بهتر صورت پذیرد؛ و با شیشه شفاف جلویی و همچنین نمایشگر ال‌ای‌دی و دیجیتال، فرد نظارت خوبی روی فرآیند تهیه غذاها داشته باشد.

شایان ذکر است که توان مصرفی سرخ کن و آون توستر کنوود MOA26 معادل ۱۷۰۰ وات است و ظرفیت ۲۵ لیتری آن موجب کاربردهای گسترده‌ای می‌شود. برای مثال شما می‌توانید به راحتی یک پیتزا با قطر ۳۰ سانتی‌متر داخل آن تهیه کنید. دستگاه مجهز به جوجه گردان و سیستم کانوکشن بوده و نسبت به مدل‌های هم‌رده بسیار قوی عمل می‌کند! افزون بر عملکرد دستگاه، ظاهر آن هم بسیار شیک و کاربردی است و روند نظافت آن بسیار آسان می‌باشد.

به همراه این دستگاه توری استوانه ای سرخ کن، دستگیره جوجه گردان، سیخ جوجه گردان، سینی چکه گیر، صفحه شبکه ای فلزی برای گریل نیز به شما عرضه می‌شود تا اشپزی را برایتان آسان‌تر کند.

از آنجایی که این دستگاه دارای ۳ طبقه است شما می‌توانید به طور هم‌زمان به تهیه ۳ غذای مختلف بپردازید.

سخن پایانی

برای خرید لوازم خانگی، انتخاب بهترین محصولات همواره انتخابی سخت و دشوار بوده است. چراکه امروزه تنوع محصولات فراتر از حد تصور بالا است و از هر برند با کیفیت، مدل‌های فیک نیز وارد بازار شده‌اند. شما به راحتی و تنها با جستجوی المارکت در گوگل می‌توانید نمونه‌های اصل و اورجینال سرخ کن و آون توستر کنوود را ملاحظه و خریداری نمایید. این محصولات همه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش طولانی مدت کنوود هستند و خیال شما را از بابت عملکرد دستگاه آسوده می‌کنند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*