با بهترین‌ اتو بخار فیلیپس آشنا شوید

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم سه اتو از محبوب‌ترین اتو بخارهای فیلیپس را به شما معرفی کنیم تا کار انتخاب برایتان کمی آسان‌تر شود. پس اگر قصد خرید اتو بخار فیلیپس را دارید این مطلب را تا آخر بخوانید.

اتو بخار فیلیپس

همانطور که قبلا در وبلاگ المارکت درباره‌ برند فیلیپس صحبت کرده بودیم، این برند مشهور هلندی در ایران هم پرطرفدار است. محصولات فیلیپس به کیفیت و ماندگاری شهرت دارند و رده‌ی قیمتی‌اش آن را به یک برند بالاتر از متوسط تبدیل کرده است. ظاهر زیبا، طراحی در سایز‌های مختلف و تنوع در نوع کاربرد محصولات فیلیپس انتخاب‌های بی‌شماری پیش روی شما قرار می‌دهد. گاهی آنقدر تنوع بالا می‌روند که انتخاب کردن کاری واقعا سخت می‌شود.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم سه اتو از محبوب‌ترین اتو بخارهای فیلیپس را به شما معرفی کنیم تا کار انتخاب برایتان کمی آسان‌تر شود. پس اگر قصد خرید اتو بخار فیلیپس را دارید این مطلب را تا آخر بخوانید.

اتو بخار فیلیپس، بهترین‌های بازار

اتو بخار فیلیپس – مدل GC4902

اتو بخار فیلیپس مدل CS4902 فقط در ۲ دقیقه گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود. قدرت بخار تولید شده توسط این محصول بسیار بالا است و به راحتی انواع پارچه را از چین و چروک پاک می‌کند. درجه‌ای که روی این محصول کار گذاشته شده است امکان تنظیم دمای مورد نیاز برای صاف کردن انواع پارچه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین درجه‌ی تنظیم بخار، می‌تواند بخار خروجی را از ۰٪ تا ۱۰۰٪ تغییر دهد. سیستم آب پاش موجود در این اتو در مواقعی که قصد اتو کشی لباس بدون بخار را دارید به کار می‌آید. شما می‌توانید میزان بخار تولیدی را روی صفر تنظیم کنید و با کمک کلید آب پاش، قسمت مورد نظر پارچه را یک لحظه قبل از قرار گرفتن اتو روی آن نم‌دار کنید. اگر مخزن آب این مدل از اتو بخارهای فیلیپس پر باشد، می‌تواند تا ۵۰ دقیقه به صورت مداوم بخار تولید کند. شما می‌توانید این محصول را با گارانتی ۲۴ ماهه و ارسال رایگان از فروشگاه المارکت تهیه کنید.

اتو بخار فیلیپس GC4902

اتو بخار فیلیپس – مدل DST5040

دومین اتو بخار محبوب فیلیپس، مدل DST5040 است که با ظاهر یکدست سیاه خود نظر جوانان را به خود جلب کرده است. حجم مخزن آب این اتو کمی بیشتر از ۳ لیتر است و به راحتی اجازه‌ی ۴۵ دقیقه اتوکشی با بخار داغ را به شما می‌دهد. امکان تنظیم دمای کف اتو و همچنین میزان و شدت بخار خروجی، همه چیز را برای اتوکشی انواع پارچه را فراهم کرده است. سیستم ضد چکه و قطع خودکار جریان برق به سالم ماندن و افزایش طول عمر مفید این محصول کمک می‌کند. نکته‌ی قابل توجه در این محصول جنس کف آن است که از استیم گلاید پلاس ساخته شده و روی انواع پارچه به راحتی سر می‌خورد. شما می‌توانید اتو بخار فیلیپس مدل DST5040 را با گارانتی ۲۴ ماهه و ارسال رایگان از فروشگاه المارکت خریداری کنید.

اتو بخار فیلیپس DST5040

اتو بخارگر فیلیپس – مدل STH3010

ظاهر متفاوت این محصول اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. سومین اتو بخار فیلیپس محبوب، مخصوص اتوکشی ایستاده است. از این محصول علاوه بر اتوکشی لباس، می‌توانید برای اتوکشی پرده‌ها هم استفاده کنید. اندازه‌ی کوچک و کاربرد آسان، این محصول را به یک همراه عالی برای سفر تبدیل کرده است. ظرفیت مخزن آب آن ۱۰۰ میلی لیتر است و دسته‌ی تاشوی آن باعث شده است فضای خیلی کمی را اشغال کند. اتو بخار فیلیپس مدل STH3010 فقط در ۳۰ ثانیه داغ می‌شود و با صدای هشدار آماده به کار بودن، شما را از داغ شدن خود باخبر می‌کند. مخزن آب این اتو به راحتی جدا می‌شود و می‌توانید در صورت لزوم آن را بشوئید. شما می‌توایند اتو بخارگر فیلیپس را با گارانتی ۲۴ ماهه و ارسال رایگان از فروشگاه المارکت تهیه کنید.

اتو بخار فیلیپس STH3010

کلام آخر

اتو بخار یکی از وسایل ضروری هر خانه‌ای است و زندگی بدون آن تقریبا غیرممکن است. شما برای حضور در محیط‌های مختلف نیاز به لباس‌های منظم و اتو کشیده دارید. ملافه‌ها، پرده‌ها و هر چیز پارچه‌ای باید صاف و بدون چروک باشند تا زیبایی‌شان به چشم بیاید. پس می‌بینید که اتو بخار بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید در زیباتر شدن دنیای اطرافمان تاثیرگذار است. فیلیپس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی است که به کیفیت شهرت دارد و یکی از محصولات تولیدی‌اش، اتو بخار است. در این مطلب سه مدل اتو بخار فیلیپس که از محبوب‌ترین‌ها در بازار هستند معرفی شدند تا تصمیم‌گیری برای خرید اتو بخار را برایتان آسان کنند. اگر اهل سفر هستید یا به ماموریت‌های کاری می‌روید، پیشنهاد ما خرید یک اتو بخارگر فیلیپس مدل STH3010 است. این اتو به اندازه‌ یک سشوار کوچک فضا اشغال می‌کند و همیشه می‌تواند لباس‌های شما را صاف و زیبا نگه دارد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اتوبخارگر فیلیپس STH3010
با بهترین‌ اتو بخار فیلیپس آشنا شوید
%۱۰ تخفیف
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان 3,050,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*