معرفی و خرید فن هیتر فلر HF180

خرید فن هیتر فلر

هنگامی که وارد فصل سرد سال می‌شویم، طبعاً تمامی افراد به فکر آماده‌کردن سیستم گرمایشی خانه و محل کار خود هستند تا در این فصل از گزند سرما به دور باشند. ممکن است سیستم‌های گرمایشی که در سال‌های قبل از آن‌ها استفاده می‌کردید، امسال دیگر کاربرد و بهره‌وری گذشته را نداشته باشند و دچار مشکل یا ایراد فنی شده باشند. در این حالت پیشنهاد می‌شود به‌جای خرید سیستم‌های گرمایشی با فناوری‌های قدیمی، از سیستم‌های گرمایشی جدید مانند فن هیترها استفاده کنید. خرید فن هیتر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و می‌توانید دستگاهی کارآمد، قابل جابه‌جایی و با نصب آسان را با صرف بودجه‌ای مناسب و اقتصادی خریداری و استفاده کنید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به بررسی فن هیتر بپردازیم و یکی از فن‌ هیترهای باکیفیت موجود در بازار یعنی فن هیتر فلر HF180 را به شما عزیزان معرفی کنیم. خرید فن هیتر فلر HF180 یکی از گزینه‌های پیشنهادی المارکت در زمینه خرید فن هیتر به شما عزیزان است.

فن هیتر چیست؟

فن هیتر دستگاهی گرمایشی است که با استفاده از انرژی الکتریکی کار می‌کند و با استفاده از المنت گرما تولید می‌کند. برخلاف بخاری‌های تابشی، انعکاس گرما در این دستگاه با استفاده از بدنه فلزی دستگاه انجام نمی‌شود و گرمایی که توسط المنت تولید می‌شود، توسط فن به محیط مدنظر انتقال داده می‌شود. نسبت به دستگاه‌های گرمایشی مانند بخاری‌های گازی یا برقی یا هیترهای تابشی، میزان گرمایی که توسط این دستگاه تولید می‌شود، کمتر است. فن هیترها برای استفاده در اتاق‌های با متراژ کم که امکان استفاده از بخاری‌های گازی در آن‌ها وجود ندارد، بهترین گزینه هستند و می‌توانند محیطی با دمای مطبوع را برای شما ایجاد کنند. جهت کاهش مصرف برق و جلوگیری از پرداخت هزینه‌های گزاف انرژی، اغلب فن هیترها به حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی مجهز شده‌اند. برخورداری از حالت اتوماتیک و ترموستات قابل‌تنظیم نیز به کاهش مصرف انرژی و ایجاد هوای مطبوع به شکل توأمان کمک می‌کند. برای راه‌اندازی فن هیتر تنها به یک پریز برق احتیاج است و نیازی به لوله‌کشی یا ایجاد دودکش نخواهید داشت و این موضوع استفاده از این دستگاه را بسیار آسان و ساده کرده است. خرید فن هیتر می‌تواند به دلیل قابلیت جابه‌جایی، انتشار گرما به شکل مناسب در محیط و ایجاد گرمای یکنواخت، نصب آسان و…، خریدی فوق‌العاده و جذاب برای شما باشد.

معرفی برند فلر

پیش از اینکه به بررسی فن هیتر فلر HF180 بپردازیم، قصد داریم نگاهی گذرا به تاریخچه و محصولات برند فلر داشته باشیم. فلر شرکت آلمانی است که در سال ۱۹۹۴ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و برندی پویا و نوآور در زمینه تولید لوازم‌خانگی است. این برند آلمانی همواره در راستای پیشرفت فناوری و تحول محصولات گام برداشته و برندی موفق در بازار جهانی شناخته می‌شود. از جمله محصولات برند آلمانی فلر می‌توان به وسایل گرمایشی مانند فن هیترها، وسایل پخت‌وپز (مانند پلوپز، بخارپز، توستر، مایکروویو، فر، کباب‌پز و…)، وسایل آشپزخانه (مانند چرخ گوشت، بستنی ساز، غذاساز و..)، وسایل تهویه (مانند رطوبت ساز، تصفیه هوا، پنکه برقی و…)، وسایل نظافتی و اتوکشی (مانند جاروبرقی، ظرف‌شوی، انواع اتو و…)، چای و قهوه‌ساز (مانند قهوه‌ساز، آسیاب‌کن، کتری برقی و…) و وسایل بهداشت شخصی (مانند سشوار، اتو مو و…) اشاره کرد. از نظر کیفیت برند، فلر در جایگاه مناسبی در میان برندهای جهانی قرار دارد و از این دیدگاه می‌توان خرید فن هیتر فلر را انتخابی مناسب در میان فن‌هیترهای موجود در بازار دانست.

خرید فن هیتر فلر

فن هیتر فلر HF180

بدنه فن هیتر فلر HF180 در ابعاد ۲۱*۳۲ سانتی‌متر و با وزن ۱.۹ کیلوگرم طراحی شده است. حداکثر توان گرمایشی این فن هیتر ۱۸۰۰ وات و حداقل توان این دستگاه ۹۰۰وات است. فن هیتر فلر HF180 دارای قابلیت جابه‌جایی است و می‌توان این دستگاه را در اتاق‌های مختلف محیط مدنظر منتقل کنید. این دستگاه گرمایشی را می‌توان به دو شکل رومیزی و زمین استفاده کرد. برای حمل راحت‌تر، این دستگاه دارای دستگیره حمل دستگاه است. کنترل پنل این دستگاه به شکل مکانیکی استفاده می‌شود و می‌توانید به‌راحتی تنظیمات مدنظر خود را به دستگاه اعمال کنید. این دستگاه از برند آلمانی فلر در دسته‌بندی فن هیترهای کم‌مصرف قرار می‌گیرد و نمودار مصرف انرژی آن در گروه B است. این دستگاه دارای دو حالت تنظیم حرارت است که می‌توانید بر اساس شرایط محیط و خواست خود، حالت آن را تنظیم نمایید. این دستگاه دارای سوئیچ ایمنی است و درصورتی‌که دستگاه وارونه شود، به شکل خودکار خاموش می‌شود. عملکرد فن در فن هیتر HF180 به‌صورت جداگانه است و می‌توانید به شکل دلخواه از فن استفاده کنید. این دستگاه دارای قابلیت چرخش 360 درجه‌ است و گرما را در تمامی جهات منتشر می‌کند. استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از دو دکمه ولومی قابل‌تغییر، میزان گرمای دستگاه را تنظیم کنید. این دستگاه گرمایشی از برند فلر برای گرمایش فضاهای کوچک مانند اتاق‌های منزل، مغازه‌ها، اتاق‌های محل کار و… مناسب است. باتوجه‌به کیفیت این دستگاه، می‌توان خرید فن هیتر HF180 را یکی از گزینه‌های پیشنهادی در دسته‌بندی فن هیترها دانست. فن هیتر فلر HF180 دارای قیمت مناسب و اقتصادی است و می‌توان این دستگاه را گزینه‌ای  به‌صرفه محسوب می‌شود.

خرید فن هیتر از برند فلر

خرید فن هیتر فلر از المارکت

شما هم اکنون می‌توانید با مراجعه به بخش فن هیترها در فروشگاه اینترنتی المارکت، علاوه بر فن هیتر فلر HF180 سایر فن هیترها را نیز مشاهده و بررسی کنید. باتوجه‌به سابقه درخشان برند فلر در تولید لوازم خانگی و نمودار مصرف کم این دستگاه و بهره‌وری بالای آن، خرید فن هیتر HF180 را می‌توان انتخابی مناسب و مطلوب توصیف کرد.خرید فن هیتر فلر یکی از گزینه‌های مناسب شما در بازار است و می‌توان ارزش خرید این محصول نسبت به قیمت آن را مطلوب توصیف کرد. برای خرید فن هیتر فلر تنها کافی است به صفحه مربوط به این محصول مراجعه کنید و با واردکردن اطلاعات خود، خرید خود را نهایی سازید و خریدی موفق را تجربه نمایید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

بخاری برقی تولیپس EH203
بخاری برقی تولیپس EH203
تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,900,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*