معرفی برند اسمگ

معرفی برند اسمگ

برند ایتالیایی اسمگ یکی از خاص‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در جهان است. برند اسمگ علاوه بر تلاش در زمینه افزایش کیفیت محصولات و کاهش مصرف انرژی، توجه خاصی به طراحی ظاهری محصولات نیز دارد و طراحی‌های رنگی و جذاب محصولات برند اسمگ، از دلایل معروف‌شدن این برند است. ((رنگ، طراحی و فناوری))، شعاری است که اسمگ به‌عنوان محور حرکت خود در صنعت تولید لوازم‌خانگی انتخاب کرده است و در چندین دهه فعالیت خود در این عرصه این شعار را عملی کرده است. امروزه برند اسمگ به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و نوآورترین برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی در جهان شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به معرفی برند اسمگ بپردازیم و برخی از محصولات برند اسمگ را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به خرید محصولات باکیفیت و زیبا علاقه‌مندید پیشنهاد می‌شود مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه شرکت اسمگ

برند اسمگ در سال ۱۹۴۸ توسط ویترویو برتازونی در ایتالیا تاسیس شد. نام اسمگ مخفف عبارت ایتالیایی Smalterie Metallurgiche Emiline Guastalla به‌معنای کارخانه فلزکاری گواستالا است. هدف این برند از ابتدای فعالیت، رفع نیاز مشتری، ارائه محصول باکیفیت با ظاهری جذاب بوده است. باتوجه‌به اهمیت زیبایی ظاهری محصولات برای مدیران برند اسمگ، در طول دوران فعالیت، این برند با طراحان مشهوری مانند ماریو بلینی، مارک نیوسون و… همکاری کرده است.

برند اسمگ چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

شرکت اسمگ در بیش از ۷ دهه فعالیت خود موفق شده محصولات متعددی را طراحی و تولید کند و به همین دلیل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در اروپا محسوب می‌شود. محصولات برند اسمگ جزو لوازم‌خانگی گران‌قیمت و لوکس محسوب می‌شوند؛ اما باید توجه داشته باشید که فناوری سطح بالایی در طراحی این محصولات به‌کاررفته و طراحی ظاهری این محصولات نیز خاص و جذاب هستند.  لیست محصولات برند اسمگ به شرح زیر است.

  • قهوه‌ساز
  • کتری
  • توستر
  • آسیاب قهوه
  • آبمیوه‌گیری
  • آب‌مرکبات‌گیری
  • اسپرسوساز
  • همزن کاسه‌ای
  • ظروف آشپزخانه
  • مخلوط‌کن
  • گوشت‌کوب برقی
  • مایکرویو
  • اجاق گاز
  • سینک
  • ماشین ظرف‌شویی
  • یخچال و فریزر
  • ماشین لباسشویی

همان‌طور که مشاهده کردید، اغلب محصولات موردنیاز در آشپزخانه توسط این برند تولید و عرضه شده است. تنوع رنگی و قابلیت ست‌کردن رنگ تمامی وسایل آشپزخانه از برند اسمگ می‌تواند انتخابی جذاب برای شما باشد. ترکیب رنگ‌های خاص این برند می‌تواند روحی تازه به خانه شما ببخشد و فضای جذاب را رقم بزند. اگر به دنبال انجام خریدی متفاوت و جذاب هستید، پیشنهاد می‌شود محصولات برند اسمگ را مدنظر داشته باشید.

معرفی برخی از محصولات برند اسمگ

در این بخش به معرفی معروف‌ترین محصولات برند اسمگ می‌پردازیم تا شما بیش‌ازپیش با ویژگی‌های محصولات این برند آشنا شوید.

اسپرسوساز اتوماتیک اسمگ BCC02

اسپرسوساز اتوماتیک BCC02 از شرکت اسمگ، اسپرسوسازی پیشرفته است که با استفاده از می‌توانید هفت نوع قهوه مختلف را آماده کنید و از نوشیدن قهوه تازه و خوش‌طعم لذت ببرید. ویژگی‌هایی مانند طراحی ظاهری جذاب، امکان آماده‌کردن قهوه با پودر یا دانه قهوه، قدرت بالا، سیستم شست‌وشوی خودکار، قابلیت تنظیم دما قهوه و برخورداری از منوی لمسی این اسپرسوساز باعث ایجاد برتری آن نسبت به محصولات مشابه سایر برندها شده است.

اسپرسوساز از محصولات برند اسمگ

مخلوط کن اسمگ طرح دولچه و گابانا BLF01DG

برند اسمگ ترکیب زیبایی‌شناسی و فناوری سطح بالا را در این محصول به نمایش گذاشته است. مخلوط‌کنی با جنس بدنه آلومینیومی و جنس پارچه پلاستیک که باتوجه‌به برخورداری از قابلیت تنظیم سرعت و عملکرد پالس می‌توانید هر نوع دسر، نوشیدنی و… را برای شما آماده کند. این محصول با قدرت ۶۰۰ تا ۸۰۰ واتی و ظرفیت پارچ ۲ لیتری می‌تواند انتخابی مناسب برای شما جهت تکمیل لوازم آشپزخانه شماست.

مخلوط کن از محصولات برند اسمگ

توستر اسمگ TSF01

توستر اسمگ TSF01 یکی از محصولاتی است که باتوجه‌به طراحی ظاهری و طیف رنگی جذاب، می‌تواند در کنار سایر لوازم‌خانگی مانند برند اسمگ مانند یخچال اسمگ مدل FAB28، ماشین ظرف‌شویی اسمگ مدل ST2FAB و…، آشپزخانه‌ای رنگی و جذاب را برای شما بسازد. این توستر در رنگ‌های آبی پاستیلی، سفید، کرم، قرمز، صورتی، طلایی و مشکی عرضه شده است. این توستر از برند اسمگ دارای دو فضا برای گرم‌کردن نان است و می‌تواند یار همیشگی وعده صبحانه‌های شما باشد. از ویژگی‌های مهم این محصول از شرکت اسمگ می‌توان به قابلیت تنظیم حرارت، توان ۹۵۰ واتی، جنس بدنه استیل ضدزنگ، برنامه یخ‌زدایی، کشوی جمع‌آوری نان، دکمه توقف عملیات، پایه ضدلغزش، برنامه گرم‌کردن مجدد، قابلیت گرم‌کردن نان‌های حجیم و… اشاره کرد.

توستر از محصولات برند اسمگ
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

قهوه ساز میگل GCM450
قهوه ساز میگل GCM450
%۱۴ تخفیف
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان 1,550,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*