خرید اتو مخزن دار از میان پرطرفدارترین‌ های امسال فروشگاه المارکت

خرید اتو مخزن دار

مرتب و صاف بودن لباس‌ها از جمله نکاتی است که باعث جذابیت ظاهر شما می‌شود و تأثیر بسزایی در نشان‌دادن شخصیت شما دارد. بر اساس این نکته می‌توان مدعی شد که تمامی افراد نیاز به استفاده از اتو باکیفیت جهت صاف‌کردن و رفع چروک‌های لباس خود دارند. یکی از محصولاتی که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند، اتو مخزن دار است. این دسته از اتوها به دلیل برخورداری از ساختار به‌روز و مخزن‌های جداگانه و دستی اتو مستقل، عملکرد بهتری نسبت به اتوهای قدیمی و ساده ارائه می‌دهند. از جمله مزایای استفاده از اتو مخزن دار می‌توان به افزایش سرعت اتو کردن لباس‌ها، بخاردهی بیشتر، قابلیت از بین بردن سریع چروک‌ها و… اشاره کرد. با توجه به این مزایا پیشنهاد می‌شود حتماً خرید اتو مخزن دار را در دستور کار خود قرار دهید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به معرفی پرطرفدارترین اتوهای مخزن دار امسال فروشگاه اینترنتی المارکت بپردازیم و قیمت اتو مخزن دار از برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم در هنگام خرید اتو مخزن دار

در این بخش نکات مهمی را بررسی می‌کنیم که شما باید در هنگام خرید اتو مخزن دار مدنظر قرار دهید و سپس انتخاب خود را نهایی کنید.

خرید اتو مخزن دار

قدرت دستگاه

در صورتی که قصد دارید خریداری اتو مخزن داری را دارید که برای مدت‌زمان طولانی عملکرد مناسبی را ارائه دهد، پیشنهاد ما به شما این است که دستگاهی با حداقل قدرت (توان مصرفی) ۲۰۰۰ وات را بخرید.

کفی اتو مخزن دار

به بخشی از اتو که با لباس‌ها و پارچه‌ها تماس دارد، کفی می‌گویند. این بخش از محصول تأثیر بسزایی در زمینه کیفیت فرایند صاف کردن لباس دارد و از همین جهت باید کفی اتو از جنس مناسبی تهیه شده باشد. معمولاً کفی اتو مخزن دار از جنس سرامیک، تیتانیوم، استیل و… ساخته می‌شود؛ اما بهتر است اتوهایی با جنس کفی تیتانیوم و سرامیک را انتخاب کنید.

خرید اتو مخزن دار پرطرفدار

اتو مخزن دار از چه برندی را خریداری کنیم؟

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید اتو مخزن دار، شرکت سازنده آن است. المارکت همواره تلاش دارد تا امکان خرید لوازم خانگی برندهای معتبر و مشهور جهانی را برای شما عزیزان فراهم سازد و از این رو، محصولات موجود در لیست پرطرفردارترین اتوهای مخزن دار امسال المارکت همگی توسط برندهای باکیفیت و برتر جهانی ساخته شده‌اند. از جمله برندهای معتبر در زمینه تولید اتو مخزن دار می‌توان به بوش، تفال، رونتا، فیلیپس و… اشاره کرد.

معرفی پرطرفدارترین اتوهای مخزن دار امسال المارکت

حالا که با برندهای مشهور و نکاتی که باید در هنگام خرید اتو مخزن دار مدنظر داشته باشید، آشنا شدید؛ به معرفی پرطرفدارترین پنج اتو مخزن دار پرطرفدار امسال المارکت می‌پردازیم.

اتو مخزن دار تفال GV9820

شرکت تفال در ساخت اتو مخزن دار GV9820 از ترکیب دو سیستم بخاردهی قدرتمند و بخاردهی هوشمند استفاده کرده و با بهره‌‌گیری از این تکنولوژی زمانی که کاربر کفی اتو را بر روی سطح پارچه حرکت می‌دهد، بر اساس دریافت سنسور کفی از جنس پارچه، تولید بخار به شکل خودکار انجام می‌شود. این سیستم بخاردهی هوشمند سبب می‌شود تا صاف‌کردن لباس و از بین رفتن چروک‌ها به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. قدرت یا همان توان مصرفی اتو مخزن دار تفال GV9820 برابر با ۳۰۰۰ وات است و این محصول در دسته اتوهای مخزن دار قدرتمند قرار می‌گیرد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و جنس کف آن از دوریلیوم است. وزن این محصول ۴.۷ کیلوگرم است؛ اما فرایند صاف‌ کردن لباس با استفاده از بخش دسته انجام می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی لباس‌ها و پارچه‌های مدنظر خود را اتو کنید. میزان حداکثری فشار بخار این اتو ۹ بار و حداکثر توان بخاردهی آن، ۱۸۰ گرم بر دقیقه است. ظرفیت مخزن آب این محصول از برند تفال ۱.۲ لیتر است و سیستم بخاردهی آن، سیستم متغیر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پخش عمودی بخار، سیستم ضدچروک، سیستم ضد رسوب، قابلیت کنترل دما، تولید بخار با فشردن دکمه بخار، هشدار خالی بودن مخزن، قابلیت خاموش‌شدن خودکار، پایه ضدلغزش و… اشاره کرد.

اتو مخزن دار تفال GV9820
اتو مخزن دار تفال GV9820
اتو مخزن دار تفال GV9820

اتو مخزن دار رونتا DG9222

اتو مخزن دار رونتا DG9222 ساخت کشور فرانسه است و از به‌روزترین فناوری در ساخت این محصول استفاده شده است. قدرت اتو مخزن دار رونتا DG9222 برابر با ۲۸۰۰ وات است و با توجه به قدر فشار بخار ۷.۵ بار، می‌توان با استفاده از آن هرگونه چین و چروک را از بین برد. بخاردهی مداوم این اتو ۱۴۰ گرم بر دقیقه و میزان بخاردهی انبوه آن ۴۸۰ گرم است. این اتو مخزن دار دارای قابلیت بخاردهی پیشرفته است و از سیستم بخاردهی یکنواخت و همسان استفاده می‌کند. با استفاده از قابلیت بخاردهی عمودی این محصول می‌توانید لباس‌های آویزان، پرده‌ها و… را بدون نیاز به میز، اتو کنید. کفی اتو مخزن دار رونتا مدل DG9222 از جنس Microsteam 400 HD است و بخار از طریق ۴۰۰ سوراخی که در کفی این اتو تعبیه شده، خارج می‌شود. برخورداری از نشانگر مخزن آب، مخزن ضد رسوب، قابلیت تنظیم درجه جهت اتو کردن انواع پارچه‌ها و… از نقاط قوت این محصول است. جهت بررسی و خرید اتو مخزن دار رونتا DG9222 کلیک کنید.

اتو مخزن دار رونتا DG9222

اتو مخزن دار تفال GV9221

اتو مخزن دار تفال GV9221 از دیگر محصولات موجود در لیست پرطرفدارترین اتوهای مخزن دار امسال المارکت است و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت خرید اتو مخزن دار باشد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک مقاوم در برابر گرما است. توان مصرفی اتو مخزن دار تفال GV9221 برابر با ۲۶۰۰ وات است و می‌تواند در هر دقیقه ۱۴۰ گرم بخار تولید کند. در حالت توربو امکان تولید بخار این اتو به میزان ۵۵۰ گرم در دقیقه می‌رسد. گنجایش مخزن آب اتو مخزن دار تفال GV9221 برابر با ۱.۸ لیتر است و فشار بخار آن ۷.۶ بار است. کفی این اتو از جنس سرامیک با قابلیت تمیزشدن خودکار تهیه شده است. از دیگر مزایا و ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی از قبیل برخورداری از کف کاتالیزور و جذب لکه لباس، داشتن محفظه جمع‌آوری رسوب، برخورداری از سیستم Ultracord و … اشاره کرد.

image 5
image 2
image 7

اتو مخزن دار تفال GV9570

خرید اتو مخزن دار تفال GV9570 می‌تواند تا سالیان سال شما را از خرید هرگونه اتو بی‌نیاز کنید. این محصول پرقدرت دارای توان ۲۶۰۰ وات است و وزن کل دستگاه ۴.۷ کیلوگرم است. کفی این محصول از جنس دوریلیوم و گنجایش مخزن آب آن ۱.۸ لیتر است. بخاردهی پیوسته اتو مخزن دار تفال GV9570 برابر با ۱۶۰ گرم بر دقیقه است و بخاردهی لحظه‌ای آن می‌تواند تا ۵۵۰ گرم بر دقیقه افزایش یابد. میزان فشار بخار این اتو مخزن دار به ۷.۸ بار می‌رسد. این اتو در مدت زمان ۲ دقیقه داغ می‌شود و می‌توان انواع پارچه‌ها را با استفاده از این اتو صاف کرد. پخش عمودی بخار، سیستم ضدچکه، مخزن ضد رسوب، برخورداری از حالت ECO، قابلیت تولید بخار با فشردن دکمه بخار، هشدار آماده‌به‌کار شدن دستگاه، هشدار خالی بودن مخزن آب، قابلیت جذب لکه لباس، سیستم Ultracord، سیستم شست‌وشوی خودکار، سیستم تشخیص خودکار پارچه، سیستم جمع‌کن خودکار، خاموش‌کن خودکار و… از مهم‌ترین مزایای استفاده از اتو مخزن دار تفال مدل GV9570 است.

اتو مخزن دار تفال GV9570

اتو مخزن دار بوش TDS6040

اتو مخزن دار TDS6040 یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش برند مشهور و معتبر بوش است. اگر قصد خرید اتو مخزن دار را دارید، اتو مخزن دار بوش TDS6040 از بهترین گزینه‌هاست. اتو مخزن دار بوش TDS6040 با توان مصرفی ۲۴۰۰ وات، می‌تواند در زمینه صاف‌کردن و اتوکردن انواع پارچه‌ها عملکرد مناسبی را ارائه دهد. قدرت فشار بخار این محصول ۵.۸ بار و میزان بخاردهی مداوم آن ۱۲۰ گرم در دقیقه است. در حالت بخاردهی انبوه، این میزان به ۳۸۰ گرم در دقیقه می‌رسد. مدت‌زمان لازم برای گرم‌شدن این دستگاه ۲ دقیقه است. حجم مخزن آب این محصول ۱.۳ لیتر است و با برخورداری از سیستم هشدار خالی بودن مخزن آب، هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نخواهید داشت. با بهره‌گیری این اتو مخزن دار از فناوری EasyComfort، دستگاه به شکل خودکار تنظیم دما را انجام می‌دهد. با بهره‌گیری از درالیوم گلس در ساخت کفی این محصول، دستگاه بدون چسبیدن به پارچه فرایند اتوکردن را ادامه می‌دهد. این جنس کفی باعث شده حرکت‌دادن اتو بر روی پارچه بسیار آسان باشد و بدون نیاز به اعمال فشار بتوانید پارچه‌های مختلف را صاف کنید. بخاردهی عمودی، قابلیت اسپری آب، سیستم پاکیزگی کاملاً کارآمد، سیستم یادآوری برای تمیزکردن و سیستم ایمنی مناسب از جمله مزایای استفاده از این محصول باکیفیت است.

اتو مخزن دار بوش TDS6040
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

بخارگر مدیا YGJ15Q1W
بخارگر مدیا YGJ15Q1W
تخفیف
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان 3,600,000 تومان
اتو ایستاده مدیا YGD20P2W
اتو ایستاده مدیا YGD20P2W
تخفیف
۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان 5,600,000 تومان
اتوکشی حرفه‌ای میگل GIS220
اتوکشی حرفه‌ای میگل GIS220
تخفیف
۴۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان 48,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*