لیست پیشنهادی خرید توستر نان؛ محبوب‌ترین توسترهای تابستان ۱۴۰۲

خرید توستر نان

توستر نان یکی از لوازم آشپزخانه است که با استفاده از آن می‌توانید از چشیدن طعم نان داغ در وعده صبحانه لذت ببرید و روز خود را با حسی فوق‌العاده جذاب شروع کنید. کارکردن با توستر نان بسیار ساده است و شما می‌توانید با صرف چند دقیقه زمان و فشردن یک کلید، برای خود، خانواده و دوستانتان نان داغ را فراهم سازید؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود برای لذت‌بردن از وعده صبحانه و چشیدن نان گرم و ترد، خرید توستر نان را در دستور کار خود قرار دهید. نکته ویژه‌ای که در مورد توستر نان وجود دارد، این است که درصورتی‌که نان با سایر لوازم پخت‌وپز مانند مایکروویو یا فر گرم شود، دچار کاهش کیفیت نان می‌شود. در این حالت نان حالت تازه و ترد خود را از دست می‌دهد و ممکن است خیلی خشک یا خیلی نرم شود و مصرف چنین نانی قطعاً لذت‌بخش نخواهد بود. اگر تصمیم به خرید توستر نان گرفته‌اید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب از بلاگ المارکت در کنار ما باشید تا در کنار هم به بررسی بهترین برند توستر بپردازیم.

معرفی انواع توستر نان

توسترها را بر اساس تعداد درگاه و نوع المنت حرارتی می‌توان به چند دسته تقسیم‌بندی کرد. بر اساس تعداد درگاه، توسترها به دسته‌های تک شیار، دو شیار، سه شیار و چهار شیار تقسیم‌بندی می‌شوند. همان‌طور که از نام این دسته‌بندی پیداست، با استفاده از توستر تک شیار می‌توان یک برش نان را گرم کرد و با استفاده از توستر چهار شیار می‌توان چهار برش از نان را گرم کرد. رایج‌ترین و پرکاربردترین نوع توستر نان، توستر دو شیار است و اغلب توسترهای موجود در بازار در این قالب طراحی و تولید شده‌اند. از نظر المنت حرارتی نیز می‌توان توسترها را به دو دسته توستر المنتی و توستر کانوکشن تقسیم‌بندی کرد. در توسترهای المنتی گرم‌کردن نان توسط المنت‌های حرارتی که در بخش بالا و پایین توستر قرار گرفته‌اند، انجام می‌شود. در توستر کانوکشن علاوه بر المنت حرارتی که در بخش بالایی قرار گرفته، از فن نیز استفاده شده است. کاربرد فن در توستر نان، پخش یکنواخت گرما در تمامی سطح نان است تا نان بهتر گرم شود.

بهترین برند توستر

برندهای زیادی در زمینه تولید توستر نان فعالیت دارند و شما می‌توانید بسته به اولویت‌های خود مانند طراحی ظاهر و کیفیت یا قیمت توستر، دست به خرید توستر نان بزنید. از جمله برندهای معتبر و باکیفیت در زمینه تولید توستر می‌توان به بوش، فیلیپس، تفال، بلانتون، فکر و… اشاره کرد. اگر قصد خرید توستر خارجی را دارید، می‌توانید از میان محصولات برندهای فوق، توستر مدنظر خود را انتخاب و خرید توستر نان را نهایی کنید.

لیست محبوب‌ترین توسترهای تابستان ۱۴۰۲

پس از بررسی انواع توسترهای نان و بهترین برند توستر نان، قصد داریم به معرفی توسترهای محبوب تابستان ۱۴۰۲ بپردازیم و توسترهای محبوب مشتریان المارکت در این فصل را از نظر فنی و کارایی مورد بررسی قرار دهیم.

مشاهده قیمت توستر و خرید توستر نان

توستر تفال TT640810

توستر تفال TT640810 با بهره‌گیری از سیستم گرمایش flat heating element، گرما را به شکل یکنواخت در تمامی بخش‌های نان توزیع می‌کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در طراحی این توستر دو شیار از برند تفال لحاظ شده، امکان گرم‌کردن متوالی چندین برش نان است. در سایر توسترها ممکن است پس از چند بار برشته‌کردن نان، دمای دستگاه بیش از حد بالا برود و در نوبت‌های بعدی، برش‌های نان بیش از حد برشته شوند. توستر تفال TT640810 دارای سه عملکرد متوقف‌کردن، یخ‌زدایی و گرم‌کردن نان است. این توستر فرایند گرم‌کردن نان را در هفت سطح ارائه می‌کند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و ذائقه خود، سطح مدنظر خود را انتخاب کنید. این توستر که با توان مصرفی ۹۷۰ وات ساخته شده،  دارای حافظه جهت ثبت تنظیمات دلخواه شماست و شما می‌توانید با یک‌بار ذخیره‌کردن تنظیمات مدنظر خود، از دفعات بعدی تنها با فشردن یک دکمه، تنظیمات را اعمال کنید. برای خرید توستر نان و مشاهده قیمت توستر تفال TT640810 کلیک کنید.

توستر بوش TAT3P423

 برند بوش که یکی از بهترین برند توستر در جهان است، توستر بوش TAT3P423 را با طراحی دو شیار و با توان مصرفی ۹۷۰ وات به بازار عرضه کرده است. بر روی پنل این توستر نان یک ولوم چرخشی در نظر گرفته شده که شما می‌توانید با استفاده از آن حرارت را در 6 درجه مختلف قرار دهید. از دیگر کلیدهای موجود بر این محصول از برند بوش می‌توان به کلید توقف عملیات و یخ‌زدایی اشاره کرد. برنامه یخ‌زدایی مخصوص شرایطی است که قصد دارید نان را بلافاصله پس از خروج از فریزر، گرم کنید. در این حالت پیش از استفاده از برنامه‌های گرم‌کردن، نان را با برنامه یخ‌زدایی داخل توستر قرار می‌دهید. فرایند گرمایش در این توستر، گرمایش سراسری است و می‌توان آن را در دسته توسترهای کانوکشن قرار داد.  با توجه به فناوری به‌کاررفته در توستر بوش TAT3P423 دیگر برش‌های نان در توستر نمی‌سوزند؛ زیرا در صورت برخورد نان به المنت‌های فلزی، دستگاه به شکل خودکار خاموش می‌شود تا از سوختن نان جلوگیری شود. برای تمیزکاری راحت‌تر، در زیر دستگاه یک سینی تعبیه شده تا خرده‌های نان داخل آن بریزند.

توستر نان بلانتون BT2201

اگر قصد خرید توستر نان را دارید، توستر نان بلانتون BT2201 یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. توستر نان بلانتون BT2201 با فرایند گرمایش مستقیم طراحی شده است و باتوجه‌به توان ۱۳۰۰ وات می‌توان این توستر را دستگاهی قدرتمند معرفی کرد. با استفاده از این توستر می‌توانید به شکل هم‌زمان ۴ برش نان تست را گرم کنید. بدنه این توستر از جنس استیل ضدزنگ است و در طراحی ساختار آن از یک پایه ضدلغزش استفاده شده است. برای تعیین میزان برشتگی نان، ۷ برنامه مختلف در توستر نان بلانتون BT2201 لحاظ شده است. سه عملکرد مختلف این توستر عبارت‌اند از: یخ‌زدایی، گرم‌کردن مجدد و توقف عملیات. برای مشاهده قیمت توستر بلانتون BT2201 و خرید توستر نان کلیک کنید.

توستر بوش TAT3P421

با استفاده از توستر بوش TAT3P421 می‌توان دو نان تست را هم‌زمان برشته کرد و از چشیدن طعم نان داغ در وعده صبحانه لذت برد. بدنه این توستر از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر حرارت عایق است. برای تنظیم  عملکرد و حرارت گرمایش این توستر، ۶ برنامه مختلف و کلیدهای یخ‌زدایی و توقف فرایند گرم‌کردن لحاظ شده است. با بهره‌گیری از سیستم ایمنی در توستر بوش TAT3P421 دیگر امکان سوختن نان وجود ندارد و اگر نان در آستانه سوختن قرار گیرد، دستگاه خاموش می‌شود. برای خرید توستر نان از برند بوش کلیک کنید.

توستر نان فکر ALBA

اگر قصد خرید توستر نان باکیفیت و دوام بالا را دارید، پیشنهاد ما به شما توستر نان فکر ALBA است. این توستر با توان مصرفی ۸۵۰ وات و دو درگاه برای قرارگیری نان طراحی و تولید شده است. قیمت توستر نان فکر ALBA نسبت به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه، مقرون به‌صرفه و اقتصادی است. دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های توستر نان فکر ALBA به شرح زیر است.

  • دارای ۷ درجه تنظیم حرارت
  • برخورداری از سه برنامه گرم‌کردن نان، یخ‌زدایی و گرم‌کردن مجدد
  • دارای سیستم قطع خودکار
  • برخورداری از سینی جمع‌آوری خرده نان

برای مشاهده قیمت توستر فکر ALBA و خرید توستر نان کلیک کنید. 

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

آون توستر تکنو TE552
آون توستر تکنو TE552
تخفیف
۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان 4,300,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*