معرفی و مقایسه جارو برقی بوش؛ بهترین‌های برند بوش

مقایسه جارو برقی بوش

جاروبرقی یکی از آن دسته لوازم‌خانگی است که نگهداری و نظافت منزل را بسیار راحت‌تر کرده است و می‌توان گفت که نسل امروزی ما حتی نمی‌تواند زندگی بدون ابزارهای پیشرفته مانند جاروبرقی را تصور کند. به‌مرور زمان و با پیشرفت روزافزون فناوری، این محصول نیز مانند سایر محصولات پیشرفت کرد و سازندگان لوازم‌خانگی موفق شدند جاروبرقی‌هایی با کیفیت بالاتر را به بازار عرضه کنند. یکی از تولیدکنندگان نامدار لوازم‌خانگی در جهان، برند آلمانی بوش است و اگر مقایسه جارو برقی بوش با سایر برندها را انجام دهید، درمی‌یابید که بوش برندی بی‌نظیر در بازار جهانی لوازم‌خانگی است. این برند از دهه‌های قبل به تولید و عرضه لوازم‌خانگی پرداخته و جاروبرقی نیز از دهه‌های گذشته در لیست محصولات این شرکت بوده است. در حال حاضر نیز برند بوش جاروبرقی را در مدل‌های مختلف و با ویژگی‌های مختلفی به طراحی و تولید می‌کند. در این مطلب بلاگ المارکت تصمیم گرفتیم برای سهولت در تصمیم‌گیری کاربران جهت خرید جاروبرقی بوش، به مقایسه جارو برقی بوش بپردازیم و سه مدل از جاروبرقی‌های این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لیست جاروبرقی‌های برند بوش و مقایسه جارو برقی بوش

مقایسه جارو برقی بوش و خرید جاروبرقی بوش

در این بخش به معرفی سه مدل جاروبرقی بوش که محصولاتی باکیفیت و محبوب محسوب می‌شوند، می‌پردازیم و مقایسه جارو برقی بوش را به شکل کامل و مفصل انجام می‌دهیم. شما می‌توانید با مطالعه مقایسه جارو برقی بوش و مشخصات هر یک از این محصولات، جاروبرقی مناسب خود را انتخاب کنید و خرید جاروبرقی بوش را انجام دهید. پیشنهاد می‌شود برای تصمیم‌گیری نهایی و انتخاب محصول مناسب، پس از بررسی مشخصات محصول، به صفحه مربوط به جاروبرقی مدنظر در سایت المارکت مراجعه کنید و قیمت جاروبرقی بوش را نیز مشاهده کنید. مقایسه جارو برقی بوش از نظر کارایی، قیمت و ظاهر می‌تواند ضامن خریدی موفق برای شما عزیزان باشد.

جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP

مقایسه جارو برقی بوش و خرید جاروبرقی بوش

در اولین مورد از لیست محصولات بوش و مقایسه جارو برقی بوش به سراغ جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP می‌رویم. برند بوش موفق شده این جاروبرقی را با طراحی ساده و کلاسیک و با کیفیت ساخت فوق‌العاده به بازار عرضه کند. توان مصرفی این جاروبرقی ۲۴۰۰ وات و توان مکش آن ۶۰۰ وات است. موتور این جاروبرقی از نوع موتورهای پیشرفته HiSpin بوش است و از فیلتر PureAir در این محصول استفاده شده است. ظرفیت مخزن جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP معادل ۳.۵ لیتر است و تنها کافی است هر دو ماه یک بار مخزن این جاروبرقی را تخلیه کنید. همواره یکی از نقاط ضعف جاروبرقی‌ها لوله خرطومی دستگاه است؛ زیرا پس از گذشت مدت‌زمانی کوتاه، لوله خرطومی دچار پارگی و خرابی می‌شود؛ اما در جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP از لوله خرطومی کنفی که دارای بافتی مقاوم است، بهره گرفته شده است و هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت. سیم این جاروبرقی دارای طولی برابر ۶ متر است و باتوجه‌به ساختار این جاروبرقی می‌توانید محیطی تا شعاع ۸ متر را بدون تعویض پریز برق جارو بکشید. این محصول از برند بوش با قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه شده است و اگر به دنبال جاروبرقی ارزان‌قیمت و باکیفیت هستید، خرید جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP انتخاب مناسب و جذابی برای شماست. نشانگر تعویض فیلتر، قابلیت تنظیم قدرت مکش، دستگیره ارگونومیک، پاکت Type G، لوله تلسکوپی، هشداردهنده الکترونیکی تعویض کیسه گردوغبار، محل قرارگیری لوله برای پارک و نگهداری دستگاه، سیم جمع‌کردن خودکار و برخورداری از برس نظافت قابل‌تنظیم از سایر مشخصات و ویژگی‌های جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP هستند.

جاروبرقی بوش BGL8POW2

مقایسه جاروبرقی بوش و خرید جاروبرقی بوش

 اگر در “مقایسه جارو برقی بوش” به دنبال خرید محصولی تکمیل‌تر و به‌روزتر هستید، جاروبرقی بوش BGL8POW2 را زیر نظر داشته باشید. با قدرت مکش ۶۵۰ وات و برخورداری از موتوری قدرتمند، جاروبرقی بوش BGL8POW2 گزینه‌ای جذاب در بازار لوازم‌خانگی امروزی است. ویژگی خاص موتور این جاروبرقی این است که حتی اگر بخش زیادی از کیسه جاروبرقی پر شده باشد، مکش جاروبرقی کاهش پیدا نمی‌کند و همچنان می‌توانید نظافت کف منزل را انجام دهید. شعاع عملکرد این محصول بی‌نظیر است و با برخورداری از سیمی ۱۲ متری می‌توانید سالن‌های بزرگ و آپارتمان‌های با متراژ بالا را با کمترین میزان جابه‌جاکردن پریز برق تمیز کنید. این جاروبرقی برای جلوگیری از اذیت‌شدن افراد مبتلا به آلرژی از فیلتر خروجی HEPA بهره می‌گیرد. طراحی دستگیره جاروبرقی بوش BGL8POW2 با قوانین ارگونومیک انجام شده و در هنگام نظافت منزل، هیچ‌گونه فشاری به کمر و عضلات کاربر وارد نمی‌شود. با بهره‌گیری از لوازم جانبی این جاروبرقی شامل برس سطوح سخت، نازل شکاف، نازل داخلی و برس مبلمان، نظافت تمام بخش‌های منزل برای شما ساده و آسان می‌شود. از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این جاروبرقی از برند بوش می‌توان به برخورداری از لوله تلسکوپی، لوله خرطومی از جنس کنف با بافت مقاوم، هشداردهنده الکترونیکی تعویض کیسه گردوغبار، سیم جمع‌کن خودکار، ۴ عدد چرخ پلاستیکی جهت حمل‌ونقل آسان، پاکت جاروبرقی Type G و ظرفیت مخزن XXL اشاره کرد.

جاروبرقی بوش BGBS2BA1P

مقایسه جارو برقی بوش و خرید جاروبرقی بوش

در مقایسه جاروبرقی بوش می‌توان جاروبرقی بوش BGBS2BA1P را در دسته‌بندی جاروبرقی‌های اقتصادی و کلاسیک بوش قرار داد. این جاروبرقی از موتوری قدرتمند با توان مکش ۶۰۰ وات بهره می‌برد و میزان صدای تولیدی آن ۸۰ دسی‌بل است. ظرفیت مخزن این جاروبرقی ۳.۵ لیتر و طول سیم آن ۶ متر است. توان موتور این دستگاه به‌گونه‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن فضاهای بزرگ را جارو کنید؛ اما باتوجه‌به این شعاع حرکتی باید به دفعات جای پریز برق را عوض کنید. موتوری که برند بوش برای این محصول در نظر گرفته است، موتور جدید پیشرفته HiSpin و فیلتر PureAir است. جنس لوله خرطومی این جاروبرقی از جنس پلاستیک است و در مقایسه با جاروبرقی بوش BGLS2CHAMP، در زمینه کیفیت لوله خرطومی کمی عقب‌تر است. پاکت تایپ G، دستگیره ارگونومیک، قابلیت تنظیم مکش، برخورداری از لوله تلسکوپی، سیم جمع‌کن خودکار، برس نظافت قابل‌تنظیم و سه عدد چرخ پلاستیکی از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این محصول هستند.

نگاهی اجمالی به مقایسه جارو برقی بوش

ویژگی/ نام محصولجاروبرقی بوش BGLS2CHAMPجاروبرقی بوش BGL8POW2جارو برقی بوش BGBS2BA1P
توان مکش۶۰۰ وات۶۵۰ وات۶۰۰ وات
میزان صدا۸۰ دسی‌بل۷۴ دسی‌بل۸۰ دسی‌بل
طول سیم۶ متر۱۲ متر۶ متر
مناسب برایخانه‌ها و فضای متوسطخانه‌ها و فضاهای بزرگخانه‌ها و فضای متوسط
قیمت در مقایسه جاروبرقی بوشاقتصادینسبت به دو مدل دیگر گران‌قیمت‌تراقتصادی
برس‌های نظافت مختلفنداردداردندارد
جنس لوله خرطومیکنفیکنفیپلاستیک

خرید جاروبرقی بوش از المارکت

محصولات برند بوش از نظر دوام و کیفیت موتور در بازار لوازم‌خانگی بی‌نظیر هستند و می‌توانید تا چندین سال از جاروبرقی‌های این برند استفاده کنید. هدف از مقایسه جارو برقی بوش این است که شما با جزئیات بیشتری این محصولات را تحت‌نظر بگیرید و هوشمندانه خرید کنید. پس از مطالعه مقایسه جارو برقی بوش دریافتیم که جاروبرقی بوش BGL8POW2 نسبت به دو مدل دیگر هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر لوازم جانبی و شعاع عملکرد برتری قابل‌توجهی دارد. با این وجود در گام اول تصمیم‌گیری در مورد خرید جاروبرقی بوش باید بودجه خود را تعیین نمایید و بر اساس میزان بودجه خود تصمیم‌گیری کنید. اگر دست شما در تعیین بودجه و صرف هزینه برای خرید جاروبرقی بوش باز است، می‌توانید جاروبرقی بوش BGL8POW2 از محصولات موجود در لیست “مقایسه جارو برقی بوش” انتخاب کنید؛ اما اگر قصد دارید خریدی اقتصادی و به‌صرفه را انجام دهید، می‌توانید دو محصول دیگر را مدنظر قرار دهید. برای بررسی تنوع بیشتر می‌توانید به بخش فروشگاهی المارکت مراجعه کنید و محصولات دیگر برند بوش و محصولات سایر برندها را نیز بررسی کنید. در پایان امید است “مقایسه جارو برقی بوش” موردتوجه شما قرار گرفته باشد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جاروبرقی بوش BGL8HYG2
جاروبرقی بوش BGL8HYG2
تخفیف
۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان 13,500,000 تومان
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*