خرید فر کننده مو؛ محصولات منتخب زمستان ۱۴۰۱

خرید فر کننده مو

تمایل به زیبایی و جذابیت ظاهری در همه افراد کم و بیش وجود دارد و همه زنان و مردان دوست دارند شیک و زیبا به نظر برسند. یکی از اجزای بسیار مهم سر و صورت که در اولین لحظه برخورد افراد به چشم می‌آید، مو است. ساختارهایی باریک و بلند با رنگ‌های متنوع که می‌توانند به طور ژنتیکی حالت صاف و لخت داشته و یا مجعد و موج‌دار یا اصطلاحا فر باشند.

البته که هنوز پیشرفت ژنتیکی آنطور دردسترس عموم قرار نگرفته که افراد از پایه و اساس حالت موهای خود را تغییر دهند. اما پیشرفت فناوری موجب شده دستگاه‌های با کیفیت و کارآمدی به نام فرکننده یا بابلیس امکان فر کردن موهای لخت را فراهم کنند.

این بدان معناست که امروز با خرید فر کننده مو می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل آسیب، موها را حالت داد و برای مدت دلخواه، با ظاهری جذاب و دلنشین در مجالس حضور پیدا کرد. اگر چه موهای صاف و لخت پتانسیل خوبی برای انواع مدل مو، انواع بافت و شینیون دارند؛ اما موهای فر در عین سادگی زیبا و خاص هستند و خصوصا برای باز گذاشتن مو یا حالت دادن مو در جلو روسری و مقنعه زیبایی چشمگیری دارند.

چنانچه قصد خرید فر کننده مو دارید، در این مطلب به سراغ پرفروش‌‌ترین و منتخب‌‌های زمستان رفته‌ایم.

نکات مهم در خرید فر کننده مو مناسب شما

طی سال‌های اخیر با استقبال خوب زنان و مردان جوان از دستگاه‌های فر کننده مو، انواع زیادی از این دستگاه‌ها ساخته و وارد باز شده‌اند و همین موضوع انتخاب بهترین آن‌ها و خرید فر کننده مو مناسب را سخت‌تر می‌کند. چرا که انواع مدل‌ها از برندهای مختلف، از امکانات متنوعی برخوردار هستند و با استفاده از متریال‌های گوناگونی تهیه شده‌اند.

خرید فر کننده مو

اگر قصد خرید فر کننده مو را دارید، باید بدانید که این دستگاه به عنوان بابلیس شناخته می‌شود و با تبدیل انرژی الکتریکی به حرارتی کار می‌کند‌. انرژی الکتریکی ورودی این دستگاه به شکل انرژی حرارتی به صفحه یا صفحات تعبیه شده در آن انتقال می‌یابد و با این حرارت است که موها موج پیدا می‌کنند و حالتی مجعد و فر (فر ریز یا درشت) به خود می‌گیرند.

برای خرید فر کننده مو پیش از هر چیز باید از میان جنس‌های سرامیکی، فلزی، تیتانیوم و تورمالین جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید. از سوی دیگر، استوانه‌های هر یک از فرکننده‌ها قطر خاص خود را دارند و این قطر می‌تواند بین ۹ میلی‌متر تا ۵ سانت متغیر باشد. بنابراین اگر قصد ایجاد فرهای درشت را دارید، باید فرکننده‌های درشت‌تر را برگزینید و به همین تناسب برای موهای نازک و فر کوچک، فرکننده‌های کوچک را.

معرفی محصولات فر کننده مو

فر کننده مو پرنسلی PR151AT

به منظور انتخاب بهتر و راحت‌تر شما، در اینجا چندتا از بهترین مدل‌های فرکننده مو بازار را معرفی می‌کنیم. فر کننده پرنسلی PR151AT یک فر کننده پرفروش در زمستان اخیر بوده که در نهایت زیبایی و درخشندگی حالت موها را تغییر می‌دهد. این فر کننده دارای یک بخش عایق گرمایی برای نگه‌داشتن ایمن و راحت دستگاه است و با بخش سرامیکی خود که عایق الکتریسیته است، به موها حالت می‌دهد.

خرید فر کننده مو پرنسلی PR151AT

محصول حرفه‌ای فر کننده پرنسلی دارای یک سیم بلند و ۲.۵ متری است که استفاده از دستگاه را سهولت می‌بخشد و همچنین به همراه کیف و دستکش عایق ارائه می‌شود. با توجه به اینکه قسمت بالایی استوانه دستگاه قطری معادل ۱.۳ سانتی‌متر دارد و قطر آن در قسمت پایینی ۲.۵ سانتی‌متر است، هم برای فرهای ریز و هم درشت کاربرد زیادی دارد.

فر کننده مو پرومکس 4866G

یک فرکننده پرفروش دیگر که ازبهترین محصولات بازار به شمار می‌رود، فر کننده پرومکس 4866G است. دستگاهی با کاربری آسان و حرارت دهی تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد که در قسمت بالایی ۱.۸ سانتی‌متر و در قسمت پایینی نیز ۳.۲ سانتی‌متر قطر دارد. این دستگاه دارای یک سیم ۲.۴ متری است که قابلیت چرخش کامل (۳۶۰ درجه) دارد و به همراه دستکش‌های عایق و سه انگشتی ارائه می‌شود. پوشش سرامیکی طراحی شده در بدنه دستگاه موجب می‌شود حرارت آن به طور یکنواختی در لوله پخش شود و در محل پیچش بابلیس به موها، درخشندگی و بهبود فرم را در پی داشته باشد.

خرید فر کننده مو پرومکس 4866G

فر کننده مو مک استایلر MC3332

فر کننده مک استایلر بهترین فر کننده مو خصوصا برای افرادی است که موهای بلندی دارند. چرا که لوله دستگاه بلند است و می‌تواند تا ۲۳۰ درجه حرارت را در اختیار موها بگذارد. جنس تیتانیومی این دستگاه سبب شده لوله آن در عین مقاومت بالایی که دارد، سبک هم باشد. و به همراه پوشش سرامیکی خود، به درخشندگی مو بیفزاید. این فر کننده مو که با پوشش عایق خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود، یک انتخاب عالی و به صرفه است که خیال شما را از بابت عملکرد فر کنندگی آسوده می‌کند.

خرید فر کننده مو مک استایلر MC3332

خرید فر کننده مو مک استایلر MC3332 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سخن پایانی

در این نوشته از المارکت به طور جامع و کاربردی سه مدل از پر فروشترین فرکننده‌های مو را خدمت شما معرفی کردیم. برای بررسی مدل‌های متنوعتر می‌توانید به صفحه محصولات المارکت مراجعه نموده و برای انتخابی مناسب از کارشناسان و متخصصان ما کمک بگیرید.

خرید فر کننده مو
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فر کننده مو پرنسلی PR151AT
فر کننده مو پرنسلی PR151AT
تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,840,000 تومان
فر کننده مو پرومکس 4866G
فر کننده مو پرومکس 4866G
تخفیف
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان 1,080,000 تومان
فر کننده مو پرنسلی PR146AT
فر کننده مو پرنسلی PR146AT
تخفیف
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان 3,200,000 تومان
فر کننده مو پرومکس 8500EZ
فر کننده مو پرومکس 8500EZ
تخفیف
۱,۲۶۰,۰۰۰ تومان 1,200,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*