کاربردهای خرید فر کننده مو؛ آموزش سه روش فرکردن مو

خرید فر کننده مو

حتما برای شما نیز پیش آمده است که از مدل موی خود خسته شوید و تلاش کنید برای حالت روزمره خود یا مراسم‌های خاص دست به تغییری جذاب بزنید. گاهی‌اوقات این تغییر می‌تواند تغییر مدل مو و فرکردن موها با استفاده از فر کننده مو باشد. خرید فر کننده مو می‌تواند به شما کمک کند تا هر زمانی که دوست داشتید این تغییر جذاب و دوست‌داشتنی را ایجاد کنید و ظاهر خود را دستخوش تغییر کنید. شاید برخی از افراد به دلیل آشنا نبودن با نحوه کار این دستگاه، خرید فر کننده مو را خریدی بیهوده و بی‌کاربرد تلقی کنند. اگر کمی حوصله کنید و تا پایان این مطلب همراه ما باشید، با نحوه کار با فر کننده مو آشنا خواهید شد و خرید فر کننده مو را نهایی خواهید کرد. بنابراین اگر شما نیز به مدل موی فر علاقه‌مندید و دوست دارید خرید فر کننده مو را در آینده‌ای نزدیک انجام دهید، تا پایان ما را همراهی کنید.

با استفاده و خرید فر کننده مو چه مدل‌هایی از موی فر را می‌توان اجرا کرد؟

با استفاده و خرید فر کننده مو می‌توانید فرهای محکم و درشت، فرهای موجی بزرگ، فرهای مارپیچ کوچک و ریز و انواع فر را اجرا کنید و از مدل موهای جذاب خود لذت ببرید. با استفاده و خرید فر کننده مو امکان طراحی هر نوع فری از جمله فر ریز یا درشت برای شما وجود دارد و می‌توانید بر اساس حالت چهره و اینکه کدام نوع فر بیشتر با چهره شما تطابق دارد، مدل موی مدنظر خود را تعین کنید.

دو روش فر کردن مو با فر کننده مو

خرید فر کننده مو

در این بخش قصد داریم به آموزش دو مدل موی فر که با خرید فر کننده مو می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید، بپردازیم و گام به گام آموزش نحوه اجرای آن‌ها را توضیح دهیم.

روش اول: فر درشت در انتهای مو یا فر عصایی

این مدل موی فر برای افرادی که موی نسبتاً بلندی دارند مناسب است و می‌تواند به چهره فرد توازن بیشتری ببخشد و باعث زیبایی هرچه بیشتر چهره فرد گردد. مدل موی فر عصایی مناسب موقعیت‌های رسمی است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای مراسم‌ها و جشن‌ها باشد. با خرید فر کننده مو و استفاده از این دستگاه، اجرای این مدل موی فر بسیار آسان است و در ادامه گام‌های لازم برای اجرای این نوع مدل موی فر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آماده‌سازی مو

  • فر کننده مو را روشن کنید و برای موهای نازک دمای آن را روی ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد و برای موهای پرپشت و ضخیم دما را روی ۲۲۰ درجه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود برای آسیب‌رساندن کمتر به موهای خود، ابتدا از دمای ۱۶۰ درجه استفاده کنید و در صورت عدم حصول نتیجه مدنظر، دما را افزایش دهید. می‌توانید برای تست‌کردن دمای فر کننده مو، آن را با استفاده از یک دستمال‌کاغذی تست کنید. اگر پس از برخورد صفحه فر کننده مو به دستمال‌کاغذی، دستمال دچار سوختگی شد، فرکننده بیش از حد داغ شده است و باید دمای آن را کاهش دهید.
  • موهای خود را به طور کامل شانه کنید. مطمئن شوید که هیچ گره‌ای در موهای شما وجود نداشته باشد و موهای شما کاملاً صاف شده باشند. اگر موهای شما مرطوب است، موهای خود را خشک کنید. در هنگام استفاده از فرکننده مو هیچ بخشی از موهای شما نباید خیس یا مرطوب باشد.
  • از محافظ حرارتی برای موهای خود استفاده کنید. محافظ حرارتی یک اسپری است که با آغشته کردن موهای خود به آن، یک لایه محافظ بر روی موی شما قرار می‌گیرد و باعث درخشندگی بیشتر موهای شما و جلوگیری از آسیب‌دیدن در دماهای بالا می‌شود.

فرایند فرکردن مو

  • موهای خود را به 4 بخش تقسیم‌بندی کنید. ابتدا موهای خود را به دو بخش بالا و پایین تقسیم کنید و سپس هر بخش را به دو قسمت چپ و راست جدا کنید. سپس در هر قسمت، موهای خود را بخش‌های فرعی که 5 سانتی‌متر عرض دارند، تقسیم‌بندی کنید و آن‌ها را با گیره ببندید.
  • با استفاده از فر کننده مو، بخش‌های کوچک را فر کنید. برای فرکردن موها به شکل عصایی یا فرکردن انتهایی مو، از بخش اصلی فرکننده استفاده کنید و موهای خود را دور بخش استوانه‌ای آن را بپیچید. از گیره‌های موجود بر روی فرکننده استفاده نکنید و دقت کنید که موهای به شکل دسته‌ای روی هم قرار نگیرند؛ زیرا این وضعیت باعث می‌شود فرکردن به‌خوبی انجام نشود. با استفاده از انگشتان خود و بادقت تلاش کنید که موها را نزدیک بدنه فرکننده نگه دارید. در هنگام فرکردن مو دقت کنید که جهت حالت‌دهی به موها در بین جهت عقربه ساعت و خلاف آن تغییر کند تا ظاهر موهای فر شما طبیعی‌تر باشد.
  • بخش‌های فر شده را با استفاده از سنجاق نگه دارید تا دوام بیشتری پیدا کنند. سنجاق‌زدن به موها باعث می‌شود که هنگام سردشدن، دوام فرهای مو بیشتر شود و ظاهری جذاب‌تری را پس از فرکردن پیدا کنند.

حالت‌دهی و بخش پایانی فرکردن مو

  • این فرایند را تا حدی ادامه دهید که انتهای موی تمام بخش‌های مدنظر فر شوند و پس از سردشدن، سنجاق‌ها را نیز جدا کنید.
  • با استفاده از دستان خود یا شانه، موهای فر شده را کمی تکان دهید تا حالت موجی به خود بگیرید.
  • با استفاده از اسپری مو، حالت موهای خود را تثبیت کنید.

روش دوم: فرهای مارپیچ

خرید فر کننده مو

فرهای مارپیچ نسبت به فرهای عصایی، پیچش و موج بیشتری را در موهای فرد ایجاد می‌کنند و مدل موی مناسبی برای روزمره شما هستند. به این نکته توجه داشته باشید که خرید فر کننده مو باکیفیت می‌تواند تأثیر بسزایی در خروجی کار شما داشته باشد و ازاین‌رو، پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید فر کننده مو نهایت دقت را به کار ببندید. در ادامه گام‌های لازم برای اجرای فرهای مارپیچ را آموزش می‌دهیم.

آماده‌کردن مو

  • طبق آموزش فر عصایی عمل کنید و موهای خود را کاملاً شانه کنید و دستگاه را به حرارت مناسب برسانید.
  • سپس موهای خود را به شکل دسته‌ای برای فرکردن در دست بگیرید. برای فرشدن بهتر موها، پیشنهاد می‌شود قسمت‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید. باتوجه‌به اینکه بخش انتهایی موهای شما شکننده‌تر است، پیشنهاد می‌شود فرکردن را از بخش‌هایی پایینی شروع نکنید.

فرایند فرکردن

  • پس از اینکه فر کننده مو به دمای مناسب رسید، آن را نزدیک به قسمت بالای دسته موی خود نگه‌دارید. فعلا فرکننده را در حالت فشرده و باز نگه‌دارید.
  • همه موهای بخش مدنظر را به دور میله فر کننده مو بپیچید تا فرکردن به شکل کامل انجام شود. احتیاط در هنگام کار را مدنظر داشته باشید و فر کننده مو را از صورت خود دور کنید و هنگام پیچیدن مو به دستگاه، مراقبت انگشتان خود باشید.
  • هر بخشی از مو را حدودا ۱۰ ثانیه با استفاده از فر کننده مو حالت دهید. البته ممکن است باتوجه‌به میزان حرارت دستگاه و جنس موی شما این مدت‌زمان کمی متفاوت باشد؛ اما در طول ۸ الی ۱۵ ثانیه می‌توانید موهای خود را به بهترین شکل حالت دهید.

بخش پایانی فرکردن مو

  • موهای خود را پس از فرشدن رها کنید و فرایند فر کردن مو را برای دسته‌های دیگر مو تکرار کنید.
  • می‌توانید برای ماندگاری بیشتر حالت موهای خود از اسپری نیز استفاده کنید.

خرید فر کننده مو از المارکت

خرید فر کننده مو

پس از خواندن راهنمای کار با فر کننده مو، دریافتیم که استفاده از این دستگاه چندان سخت نیست و می‌توانید با کمی حوصله‌کردن به‌راحتی با استفاده از این دستگاه حالت مدنظر را در موهای خود ایجاد کنید. همان‌طور که در متن فوق نیز اشاره شد، کیفیت فر کننده مو می‌توانید تأثیر شایان‌توجهی بر روی کیفیت فر موی شما داشته باشید و باتوجه‌به این نکته پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید فر کننده مو، دقت و بررسی لازم را انجام دهید. المارکت به‌عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم‌خانگی، لوازم آشپزخانه و لوازم شخصی برقی، این امکان را برای شما به وجود آورده است که هنگام خرید یک کالا، مانند خرید فر کننده مو، محصولات برندهای معتبر را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. شما می‌توانید هم‌اکنون با مراجعه به صفحه مربوط به فر کننده مو، انواع محصولات از برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی را بررسی کنید و در نهایت خرید فر کننده مو را انجام دهید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فر کننده مو پرنسلی PR151AT
فر کننده مو پرنسلی PR151AT
تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,840,000 تومان
فر کننده مو پرومکس 4866G
فر کننده مو پرومکس 4866G
تخفیف
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان 1,080,000 تومان
فر کننده مو پرنسلی PR146AT
فر کننده مو پرنسلی PR146AT
تخفیف
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان 3,200,000 تومان
فر کننده مو پرومکس 8500EZ
فر کننده مو پرومکس 8500EZ
تخفیف
۱,۲۶۰,۰۰۰ تومان 1,200,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*